To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Szczecin: Dostawa leków przeciwnowotworowych
Numer ogłoszenia: 170332 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25225 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4661086, faks 91 4661113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków przeciwnowotworowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków przeciwnowotworowych, których szczegółowy opis oraz wymagane ilości zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 2. Zamawiający wymaga aby oferowane leki był wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne, (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 z późn. zmianami); 3. Zamawiający wymaga aby oferowane leki posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy leków do siedziby Zamawiającego. 4. W przypadku gdy produkt leczniczy objęty zamówieniem został wycofany z produkcji bądź jest tymczasowo niedostępny i nie jest znany termin wznowienia produkcji, wycenę pozycji podaje tylko ten Wykonawca, który posiada zapas wystarczający na cały okres realizacji umowy. Pozostali Wykonawcy w formularzu cen jednostkowych w pozycji, w której widnieje produkt wycofany z produkcji bądź produkt tymczasowo niedostępny podają adnotację o wycofaniu produktu z produkcji bądź jego czasowej niedostępności. Do porównania ofert Zamawiający nie będzie uwzględniał wartości pozycji produktów wycofanych lub czasowo niedostępnych, tj. ograniczy przedmiot zamówienia o produkty wycofane z produkcji bądź czasowo niedostępne, chyba, że zostaną wycenione przez wszystkich uczestników postępowania na danym zadaniu. 5. W przypadku występowania w danym zadaniu produktu leczniczego o tym samym składzie chemicznym, ale w różnych postaciach np. tabletka, ampułka, inj., fiolka Wykonawca ma obowiązek zaoferowania produktu leczniczego jednego producenta. W przypadku, gdy Wykonawca w takim zadaniu zaoferuje produkt leczniczy różnych producentów jego oferta zostanie na tym zadaniu odrzucona. 6. Zamawiający wymaga, aby leki refundowane, określone w zadaniach nr 1 - 10 znajdowały się na liście leków refundowanych stanowiącej załącznik do Obwieszczenia Ministra Zdrowia obowiązującego w dniu składania ofert i posiadały kod EAN lub inny kod odpowiadający kodowi EAN. 7. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia złożenia zapotrzebowania faksem. Termin realizacji zamówienia liczy się od następnego dnia po dniu przekazania zapotrzebowania. 8. Ilość leku podana w powyższej tabeli jest maksymalna, z tym że ma charakter orientacyjny. Zamawiający ma prawo zamówić ich mniejszą ilość, z tym że nie mniej niż 50 % ilości podanej w tabeli.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM: - PGF URTICA Sp. z o. o. - PGF S. A., Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8042,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8438,36
Oferta z najniższą ceną: 8438,36 / Oferta z najwyższą ceną: 8603,71
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM: - FARMACOL S. A. - FARMACOL DS Sp. z o. o., Ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32070,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29693,30
Oferta z najniższą ceną: 29693,30 / Oferta z najwyższą ceną: 34587,97
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM: - FARMACOL S. A. - FARMACOL DS Sp. z o. o., Ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11864,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8178,20
Oferta z najniższą ceną: 8178,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12657,82
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM: - PGF URTICA Sp. z o. o. - PGF S. A., Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14394,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15075,72
Oferta z najniższą ceną: 15075,72 / Oferta z najwyższą ceną: 15219,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCLEPIOS S. A., Ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6047,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6528,71
Oferta z najniższą ceną: 5081,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6528,71
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- Salus International Sp. z o. o., Ul. Pułaskiego 9, 40-273 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37676,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22269,60
Oferta z najniższą ceną: 22269,60 / Oferta z najwyższą ceną: 22702,60
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"FRESENIUS KABI POLSKA" SP. Z O.O.
- Fresenius Kabi Polska Sp. z o. o., Ul. Hrubieszowska 2, 01-209 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13150,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10756,80
Oferta z najniższą ceną: 10756,80 / Oferta z najwyższą ceną: 23814,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCLEPIOS S. A., Ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3875,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3391,42
Oferta z najniższą ceną: 3391,42 / Oferta z najwyższą ceną: 3391,42
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM: - AMGEN Sp. z o. o. - Nettle S. A., Ul. Domaniewska 50, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174182,40
Oferta z najniższą ceną: 174182,40 / Oferta z najwyższą ceną: 174182,40
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONSORCJUM: - FARMACOL S. A. - FARMACOL DS Sp. z o. o., Ul. Rzepakowa 2, 40-541 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24118,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18491,95
Oferta z najniższą ceną: 18491,95 / Oferta z najwyższą ceną: 25952,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP-8/25 Dostawa produktu leczniczego selperkatynib.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Produkty lecznicze, środki przeciwnowotworowe,środki antyspetyczne i dezynfekujące, odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa leków
więcej: Środki przeciwnowotworowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.