Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Brzeg: dostawa materiałów opatrunkowych, środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego i materiałów szewnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Brzeskie Centrum Medyczne, do kontaktów: Jan Dutkiewicz, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, fax 077 4446522. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bcmbrzeg.republika.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych, środków pomocniczych do utrzymania higieny chorego i materiałów szewnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem 15 niżej wymienionych zadań: zadanie nr 1: materiały opatrunkowe A zadanie nr 2: materiały opatrunkowe B zadanie nr 3: przylepce i folia chirurgiczna zadanie nr 4: przylepce i kompresy zimno/ciepłe zadanie nr 5: opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn A zadanie nr 6: opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn B zadanie nr 7: nici syntetyczne jednowłóknowe niewchłanialne do szycia skóry zadanie nr 8: nici syntetyczne wchłanialne zadanie nr 9: nici chirurgiczne różne i wosk kostny zadanie nr 10: siatki chirurgiczne polipropylenowe owalne zadanie nr 11: siatki chirurgiczne polipropylenowe prostokątne zadanie nr 12: siatki chirurgiczne polipropylenowe okrągłe zadanie nr 13: taśma do szycia narządów miąższowych zadanie nr 14: staplery zadanie nr 15: środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dla wyrobów w zadaniu nr 1 i nr 2, które zostały wymienione w uwagach pod specyfikacjami asortymentowo-cenowymi, jako wyroby zakwalifikowane do klasy IIa, dokumenty potwierdzające, że są to wyroby tej klasy, z zaznaczeniem na tych dokumentach, którego wyrobu dotyczą (numer zadania i pozycja). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 13 680,00 zł. Wartość wadium dla poszczególnych zadań określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy powinni wnosić wadium w kwocie przewidzianej dla oferowanych zadań. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: na wniosek wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać za zaliczeniem pocztowym lub odebrać osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu przy ul. Mossora 1. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2007, godzina 10:30, świetlica Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu przy ul. Mossora 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: materiały opatrunkowe A. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19. 3) Wielkość lub zakres: 157 490,10 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: materiały opatrunkowe B. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16. 3) Wielkość lub zakres: 100 422,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: przylepce i folia chirurgiczna. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 28 735,50 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: przylepce i kompresy zimno/ciepłe. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.11.11. 3) Wielkość lub zakres: 27 918,60 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn A. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 34 159,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: opatrunki do zaopatrywania ran i odleżyn B. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.11.10. 3) Wielkość lub zakres: 17 740,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: nici syntetyczne jednowłóknowe niewchłanialne do szycia skóry. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 32 424,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: nici syntetyczne wchłanialne. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: 118 386,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: nici chirurgiczne różne i wosk kostny. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21. 3) Wielkość lub zakres: 14 697,60 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: siatki chirurgiczne polipropylenowe owalne. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: 9620,00. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: siatki chirurgiczne polipropylenowe prostokątne. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: 860,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: siatki chirurgiczne polipropylenowe okrągłe. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: 1960,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: taśma do szycia narządów miąższowych. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.24. 3) Wielkość lub zakres: 1200,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: staplery. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22. 3) Wielkość lub zakres: 20 400,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: środki pomocnicze do utrzymania higieny chorego. 1) Krótki opis: 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.21. 3) Wielkość lub zakres: 122 830,00 zł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 90 2. Okres stałości cen (%) 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni przy ul. Wrocławskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.