To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Legionowo: Przygotowanie posiłków dla Przedszkola Niepublicznego Wesołe Sówki przy ul. Jagiellońskiej 40 w Legionowie
Numer ogłoszenia: 170349 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118017 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spółka z o.o., ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774-45-95 wew. 11, faks 22 774-11-77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie posiłków dla Przedszkola Niepublicznego Wesołe Sówki przy ul. Jagiellońskiej 40 w Legionowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia kuchni w Przedszkolu Niepublicznym Wesołe Sówki; ul. Jagiellońska 40, Legionowo oraz prowadzenie żywienia zbiorowego zamkniętego dla dzieci 3-4 letnich. 2. Przedmiot zamówienia ma być realizowany na następujących zasadach: 1) przygotowywanie posiłków musi się odbywać w pomieszczeniu dzierżawionej kuchni (bez cateringu). Zamawiający dopuszcza wykonywanie dodatkowych usług na rzecz osób trzecich na bazie dzierżawionych pomieszczeń i sprzętu. Przygotowanie posiłków obejmuje także: a) załadunek gotowych posiłków na wózki i przekazanie wózków pracownikom Zamawiającego przy drzwiach kuchni (wózek nie szerszy niż 50 cm), b) zmywanie naczyń po konsumpcji dzieci przedszkola oraz zarządzanie odpadami, 2) przygotowanie i wydanie posiłku składającego się ze śniadania, II śniadania, pełnego obiadu (zupa, II danie, kompot i dodatek) dla około 75 dzieci przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni wolnych od zajęć przedszkolnych, w okresie od dnia 01.09.2016 r. do dnia 31.08.2018 r.; 3) przygotowanie posiłków zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz 594 ze zm.), wyłącznie z produktów naturalnych wg norm Instytutu Żywności i Żywienia dzieci i młodzieży; 4) przygotowanie posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi normami HACCP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe zalecane dla danej grupy wiekowej. Jadłospis obiadowy ma być dostosowany do grupy wiekowej, 5) Wykonawca będzie dostarczał tygodniowy jadłospis na 3 dni piątek przed terminem realizacji wraz z wagowym podaniem składników wchodzących w skład posiłku (np. ziemniaki - ilość (gram) , surówka - ilość (gram), kotlet - ilość (gram), zupa - ilość (gram) - do wiadomości Zamawiającego i umieszczenia na tablicy ogłoszeń w przedszkolu, 6) w pomieszczeniach kuchni oraz na terenie użytkowanym - porządek i czystość ma odpowiadać wymogom odpowiednich służb. 7) codzienne przygotowanie i wydawanie posiłków w terminie od 01.09.2016r. do 31.08.2017r. szacunkowo około 17.250 i w terminie od 01.09.2017r. do 31.08.2018r. około 17.250, wraz ze zmywaniem naczyń, z wyłączeniem przerwy wakacyjnej trwającej od 1 do 31 sierpnia w tym: a) śniadań od godziny 9:00 do godziny 9.30 b) II śniadań od godziny 11:15 do godziny 11:30, c) obiadów od godziny 13;00 do godziny 14;00, 8) Obiad ma się składać z 4 części: zupy, drugiego dania w tym surówki lub sałatki, napoju oraz dodatku w postaci jogurtu, owoca, który będzie spożywany o godz. 16:00 Śniadanie to: różnorodne zupy mleczne, napoje mleczne, do tego kanapki, warzywa i owoce sezonowe. 9) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci. Zalecenia dotyczące diet pokarmowych zostaną przekazane Wykonawcy na 3 dni przed dniem obowiązywania umowy oraz będą przekazywane sukcesywnie w chwili powstałych zmian. 3. Zamawiający szacuje, iż przedmiot zamówienia będzie realizowany przez nie więcej niż 230 dni pracy przedszkola tj. w terminie od 01.09.2016r. do 31.08.2017r. i nie więcej niż 230 dni w terminie od 01.09.2017r. do 31.08.2018r. 4. Zamawiający szacuje, że przez cały okres zamówienia tj. od dnia 01.09.2016 r. do dnia 31.08.2018r. ilość przygotowanych posiłków wyniesie: 1) śniadań 34.500 szt., 2) II śniadań 34.500 szt., 3) obiadów przedszkolnych 34.500 szt., 5. Podana ilość posiłków jest szacunkowa i może ulec zarówno zmniejszeniu jak i zwiększeniu w granicach 30% poszczególnych ilości zamawianych posiłków. 6. Zamawiający zastrzega, iż liczba dzieci zdeklarowanych na dany miesiąc może ulec zmianie w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć np.: z powodu choroby dziecka. 7. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem, w uzasadnionych przypadkach najpóźniej do godz. 8:30 danego dnia. 8. Zamawiający ustala, iż do 31.08.2017 r. koszt surowców użytych do przygotowania całodziennego posiłku dla 1 dziecka będzie wynosił 8,00 zł. 9. W terminie od 01.09.2017r. do 31.08.2018r. ceny posiłków - równe kosztom surowców użytych do ich przygotowania wzrastają zgodnie ze średniorocznym wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanym przez Prezesa GUS za rok ubiegły. 10. Zamawiający pokryje koszty przygotowania posiłków: 1) w terminie od 01.09.2016r. do 31.08.2017r. w wysokości określonej niniejszym przetargiem, 2) w terminie od 01.09.2017r. do 31.08.2018r. koszt przygotowania posiłków wzrasta o zgodnie ze średniorocznym wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanym przez Prezesa GUS za rok ubiegły. 11. Posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: 1) zasady prowadzenia żywienia zbiorowego muszą być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia, 2) jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, 3) w tygodniu powinien być przygotowany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym ( z przewagą drobiowego) lub rybnym, 4) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, 5) w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, 6) do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, 12. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu powinien zapoznać się ze stanem technicznym pomieszczeń, urządzeń, wyposażenia itd. 15. Zamawiający ma prawo do bieżącej kontroli wykonywanego zamówienia oraz zlecenia kontroli odpowiednim służbom w zakresie wykonywania usługi. 16. Zamawiający ma prawo wglądu do protokołów pokontrolnych SANEPID i innych służb w zakresie prowadzonego żywienia zbiorowego. 17. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt utrzymanie czystości pomieszczeń oraz ich wyposażenia, przy czym środki używane do utrzymywania czystości powinny spełniać wymogi odpowiednich służb dla pomieszczeń związanych z przechowywaniem i przygotowaniem posiłków. 18. Osoby zatrudnione przez Wykonawcę przy przygotowywaniu i wydawaniu posiłków muszą posiadać aktualne książeczki sanitarno-epidemiologiczne. Koszt badań i odpowiedzialność za brak aktualnego dokumentu ponosi Wykonawca. 19. Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: 1) doposażenia zgodnie ze swoimi potrzebami, na własny koszt wydzierżawionych pomieszczeń w urządzenia i wyposażenie niezbędne do prowadzenia przedmiotowej działalności gospodarczej, 2) wykonania na własny koszt konserwacji, remontu bieżącego pomieszczeń (niezbędnego do wykonywania przedmiotu zamówienia) oraz urządzeń i sprzętu wydzierżawionego z częstotliwością zgodną z technologią ich użytkowania, 3) uiszczania czynszu oraz opłat eksploatacyjnych, w tym energia elektryczna, energia cieplna, woda i odprowadzanie ścieków, gaz, 4) codziennego usuwania z terenu przedszkola resztek żywienia, 5) przeprowadzania zabiegów deratyzacyjnych, cykliczne - zgodnie z potrzebami. 20. Łączna powierzchnia pomieszczeń podlegających wydzierżawieniu (kuchnia oraz pomieszczenia towarzyszące) wynosi 70 m2. Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do wydzierżawienia oraz wykaz urządzeń i wyposażenia znajdujących się w wydzierżawionych pomieszczeniach, zawarty jest w zał. Nr 3 do SIWZ. 21. Za udostępnianie pomieszczeń kuchni oraz urządzeń i wyposażenia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: 1) czynsz za dzierżawę pomieszczeń kuchni (ryczałtowo, miesięcznie) 100,00 zł brutto (słownie: sto złotych) w tym należny podatek VAT, (w ramach doposażenia kuchni Zamawiający zwalnia Wykonawcę z zapłaty czynszu za 4 pierwsze miesiące działalności tj. od 01.09.2016r. do 31.12.2016r.) 2) za opłaty eksploatacyjne, w tym energia elektryczna, energia cieplna, woda i odprowadzanie ścieków, gaz: a. energia elektryczna: 50 % wartości faktur za cały budynek ( w tym opłaty abonamentowe) b. woda i odprowadzanie ścieków: 50 % wartości faktur za cały budynek ( w tym opłaty abonamentowe) c. gaz: w terminie od 15.05. do 15.09 - 100 % wartości faktur za cały budynek ( w tym opłaty abonamentowe) w terminie od 16.09. do 14.05 - 50 % opłaty abonamentowe + 30% zużycia 22. Wykonawca zapewni wywóz nieczystości stałych we własnym zakresie poprzez zawarcie umowy z dowolnie wybraną firmą świadczącą usługi w tym zakresie, wywóz nieczystości stałych będzie się odbywał 1 raz w tygodniu 23. Wykonawca będzie zobowiązany do płacenia podatku od nieruchomości za wydzierżawione pomieszczenia na prowadzenie działalności gospodarczej wg. stawki określonej określona uchwałą Rady Miasta Legionowo. 24. Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. 25. Pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną zwrócone w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku użytkowania sprzętu oraz pomieszczeń. 26. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin przedmiotu dzierżawy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWE CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W LEGIONOWIE
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWE CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W LEGIONOWIE
- Powiatowe Centrum Integracji Społecznej w Legionowie, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399305,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 514050,00
Oferta z najniższą ceną: 514050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 638250,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Powiatowego zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Legionowie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w 2025 roku
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania do zarządzania i aktualizacji systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych, serwerach, urządzeniach sieciowych w ramach projektu FERC
- Zakup autobusu dla Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i wychowanków Zespołu Szkół Specjalnych im. Ireny Komorowskiej w Oławie. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU W 2025 ROKU
- "Świadczenie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie, dostawę i wydanie gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego Nr 10 w Krośnie"
- USŁUGA CATERINGU DLA WYCHOWANKÓW INTERNATU REGIONALNEGO CENTRUM EDUKACJIZAWODOWEJ W NISKU W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025 R. DO 30 CZERWCA 2025 R.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringu dla przedszkoli - III części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do placówek oświatowych na terenie gminy Korycin w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.