eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NidzicaDostawa wozu asenizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Nidzica: Dostawa wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 170387 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Kolejowa 17c, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252630, faks 089 6252630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwiknidzica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wozu asenizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: dostawa wozu asenizacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO 1. Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia. Samochód fabrycznie nowy - rocznik 2011 2. PODWOZIE SAMOCHODOWE: 2.1. Dopuszczalna masa całkowita samochodu asenizacyjnego - do 16.000 kg 2.2. Objętość całkowita zbiornika - 8000 dm3 na nieczystości płynne 2.3. Moc silnika wysokoprężnego - ok. 200 KM 2.4. Blokada mechanizmu różnicowego 2.5. Wydech spalin - pionowy 2.6. Belki najazdowe - tylne i boczne 2.7. System monitoringu elektronicznego i sonda paliwowa (zużycie paliwa, czas pracy pojazdu, czas pracy pompy próżniowej) 2.8. Kabina samochodu - krótka z napisem na obu drzwiach (Miejskie Wodociągi i Kanalizacja spółka z o.o. Nidzica) w kolorze niebieskim 2.9. Kolor lakierowania nadbudowy - niebieski 2.10. Kolor lakierowania kabiny - błękitny 2.11. Lampa zespolona z napisem (WOD-KAN) z lampami stroboskopowymi umieszczona na dachu kabiny oraz kogut na ścianie tylnej pojazdu (zbiornika) 2.12. System ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół) 2.13. Emisja spalin - Euro 5 2.14. Wyposażenie kabiny - dwudrzwiowa, jednomodułowa zapewniająca dostęp do silnika - oświetlenie umożliwiające czytanie dla kierowcy - układ ogrzewania i wentylacji - fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa - siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie - fotele wyposażone w zagłówki - fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia - poręcz do trzymania 2.15. Pojazd wyposażony w zewnętrzne złącze do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego 3. NADBUDOWA 3.1. Kompresor napędzany hydraulicznie, umożliwiający ciągłą pracę urządzenia - 600 m3/h. Zakres pracy kompresora od - 0,085 do 0,05 MPa. Głębokość ssania-6m. Czas napełniania zbiornika - ok. 7 min 3.2. Zbiornik stalowy w kształcie walczaka, nachylony ku tyłowi, zamknięty dennicą tylną z przyłączem strażackim DN 110 z zasuwą oraz zaworem ssąco-spustowym. Króciec zasuwy wyposażony w zawór odpowietrzający. Rynna zsypowa na końcu zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej. Dennica otwierana i ryglowana hydraulicznie. Napis po obu stronach zbiornika (MWiK Nidzica tel. 89 6253143) 3.3. Armatura zabezpieczająca przed zalaniem kompresora i nadmiernym wzrostem ciśnienia w zbiorniku oraz wychwytująca olej smarny. Kompresor zabezpieczony górnym i dolnym zaworem pływakowym. 3.4. Stelaże wyłożone blachą aluminiową zamontowane po obu stronach zbiornika 3.5. Wąż ssawny DN 110, długość - 10 m 3.6. Pływowskaz w przedniej części zbiornika. 3.7. Manowakuometr - do wskazywania aktualnego ciśnienia w zbiorniku. 3.8. Zawór bezpieczeństwa ustawiony na ciśnienie 0,05 MPa 4. Gwarancja: - na podwozie samochodowe- 24 miesiące - na nadbudowę - 12 miesięcy Warunki realizacji zamówienia określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej < od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę min 6 wozów asenizacyjnych odpowiadających parametrami techniczno-użytkowymi przedmiotowi zamówienia o wartości 350 000 zł brutto każdy. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów (załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych dostaw). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących tych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiana osób upoważnionych do występowania po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. b) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). c) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostarczenia przedmiotu umowy, d) zmiana podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, e) zmiana konta Wykonawcy w przypadku przedstawienia Zamawiającemu umowy cesji wierzytelności na rzecz podwykonawców 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być złożony na piśmie wraz z uzasadnieniem. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwiknidzica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o. o., ul. Kolejowa 17 C, 13-100 Nidzica lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail: mwiknidzica@neostrada.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 11:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Nidzicy, ul. Kolejowa 17C, 13-100 Nidzica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zadania na podstawie umowy o przyznanie pomocy Nr 00154-6921-UM1400021/10 na realizację operacji Zakup wozu asenizacyjnego, w ramach osi priorytetowej 3 - Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, Działania 321- Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.07.2011 r. o godz. 11:15 w sekretariacie Zamawiającego. Zamawiający wydaje SIWZ nieodpłatnie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.