To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-20
Koszalin: Usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach Prokuratur okręgu koszalińskiego
Numer ogłoszenia: 170388 - 2014; data zamieszczenia: 20.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132812 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3428656, faks 94 3422417.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach Prokuratur okręgu koszalińskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi codziennego utrzymania czystości w siedzibach Prokuratur okręgu koszalińskiego, tj. w: Prokuraturze Okręgowej w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34a w Koszalinie, Prokuraturze Rejonowej w Białogardzie przy ul. Wł. Sikorskiego 30 w Białogardzie, Prokuraturze Rejonowej w Drawsku Pomorskim przy ul. Starogrodzkiej 20 w Drawsku Pomorskim, Prokuraturze Rejonowej w Kołobrzegu przy ul. Waryńskiego 8 w Kołobrzegu, Prokuraturze Rejonowej w Koszalinie przy ul. Zwycięstwa 107 w Koszalinie, Prokuraturze Rejonowej w Szczecinku przy ul. A. Mickiewicza 16 w Szczecinku, Prokuraturze Rejonowej w Sławnie przy ul. Powstańców Warszawskich 4 w Sławnie, Prokuraturze Rejonowej w Wałczu przy ul. Kościelnej 3 w Wałczu. Usługa sprzątania świadczona jest codziennie ( tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). W okresie zimowym, w przypadku opadów śniegu lub marznącego deszczu, usługa stałego utrzymania czystości chodników w stanie odśnieżonym i posypanym piachem świadczona jest codziennie ( również w święta i dni wolne od pracy). W ramach oferowanej ceny i w ramach wykonywanej usługi Wykonawca zabezpiecza niezbędne środki czystości oraz profesjonalny sprzęt. Środki czystości użyte do wykonania zamówienia będą preparatami ekologicznymi, ulegającymi biodegradacji, posiadającymi atesty - które Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed ich użyciem i każdorazowo przy zmianie środka. Nie dopuszcza się stosowania środków o nieprzyjemnym zapachu. Zabezpieczenie środków higienicznych w postaci papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła stoi po stronie Zamawiającego. W ramach świadczonej usługi utrzymania czystości Wykonawca nie będzie zobowiązywany do ich dostarczania Zamawiającemu. Wykonawca zabezpiecza niezbędne mu do wykonania usługi środki czystości oraz odświeżacze powietrza i kostki dezynfekujące w muszlach ustępowych. Raz na pół roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Wykonawca wykona polimeryzację posadzek (wykładziny PCV, linoleum, posadzki kamienne, gresy). W czasie realizacji przedmiotu zamówienia w obiektach mogą być prowadzone prace remontowe. Wizji lokalnych budynków Prokuratur można dokonać po uprzednim ustaleniu terminów z osobą uprawioną do porozumiewania się z Wykonawcami. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy Zmawiający wymaga aby Wykonawca zatrudnił (na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę) przy bezpośredniej realizacji zamówienia, co najmniej 8 pracowników będących osobami niepełnosprawnymi, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych przy realizacji zamówienia powinno trwać przez okres realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia, przedstawi Zamawiającemu do wglądu umowę o pracę lub spółdzielczą umowę o pracę z osobą niepełnosprawną wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność tych osób. W przypadku zmian w zatrudnieniu, dokumentacja dotycząca zatrudniania i statusu winna być przedłożona do wyglądu w miesiącu, w którym wystąpiły zmiany w zatrudnieniu. Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu do wglądu raportów miesięcznych ZUS RCA za osoby niepełnosprawne zatrudnione bezpośrednio przy realizacji zamówienia, w sytuacji powtarzania się przypadków niezatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych lub nie przedstawiania dowodów potwierdzających ich zatrudnienie wraz z dokumentami potwierdzającymi niepełnosprawność przez co najmniej dwa miesiące, Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym. Zatrudnienie wymaganych osób przez niepełny miesiąc będzie traktowane jako niespełnienie wymaganych warunków realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji zatrudnionego pracownika wykonującego usługę oraz prawo do oceny jego pracy włącznie ze składaniem wniosków o zmianę pracownika w trybie natychmiastowym, bez uzasadnienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA KAPITAŁOWA "POLINVEST" ANITA ORZECHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA KAPITAŁOWA "POLINVEST" ANITA ORZECHOWSKA
- 1.Grupa Kapitałowa POLINVEST, Złotniki, ul. Słoneczna 17/1, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. wielkopolskie.
- FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SETI Irena Orzechowska, os. Wł. Łokietka 9F/61, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 517362,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 194979,36
Oferta z najniższą ceną: 194979,36 / Oferta z najwyższą ceną: 482198,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zaawansowany system bipolarny, trokary optyczne i systemy dostępu laparoskopowego
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych, administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS3 przy ul. Rejtana 11 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- Usługi i świadczenia zdrowotne w zakresie medycyny pracy na rzecz żołnierzy i pracowników 17 WOG oraz Jednostek Wojskowych i Instytucji przydzielonych na zaopatrzenie 17 WOG
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodników pomiędzy budynkami Hutnicza 14-16-20 w Lublinie, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.