To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Olesno: Zakup nowego samochodu ciężkiego do celów ochrony przeciwpożarowej.
Numer ogłoszenia: 170399 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142643 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego samochodu ciężkiego do celów ochrony przeciwpożarowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup nowego samochodu ciężkiego do celów ochrony przeciwpożarowej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: WYMAGANIA PODSTAWOWE Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych Pojazd powinien spełniać -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą. Świadectwo ważne na dzień składania ofert . Samochód musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia . PARAMETRY TECHNICZNO - UŻYTKOWE Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą ,pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie może przekroczyć: - 18 000kg Rezerwa masy w pełni obciążonego samochodu, w stosunku do całkowitej dopuszczalnej masy pojazdu-minimum 3% Maksymalna zewnętrzna obrysowa średnica zawracania - maks. 19m Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 280 KM PODWOZIE Z KABINĄ Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2010 Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym: 4x4 -uterenowiony z : -z przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i terenowych -blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu -z blokadą mechanizmu różnicowego przedniego mostu -dopuszcza się możliwość odłączania napędu osi przedniej Samochód wyposażony w: - system ABS-z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie -w Immobilizer -sprzęgło przystosowane do zdalnego sterowania Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym spełniający normę emisji spalin- Euro 5. Dopuszcza się technologię SCR, z użyciem płynu AdBlue lub technologię AGR z systemem zewnętrznym recyrkulacji spalin. Zawieszenie mechaniczne pojazdu powinno wytrzymywać stałe obciążenie masą całkowitą maksymalną bez uszkodzeń w zakładanych warunkach eksploatacji Zawieszenie osi przedniej: mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów Zawieszenie osi tylnej: mechaniczne ,resory paraboliczne, amortyzatory teleskopowe, stabilizator przechyłów,. Dopuszcza się tylne zawieszenie-pneumatyczne Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa dostarczona z podwoziem , zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy), Kabina wyposażona w : - indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy - niezależny układ ogrzewania i wentylacji, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku -reflektor pogorzeliskowy na zewnątrz kabiny z gniazdem elektrycznym z prawej strony -klimatyzację -zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny -elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy -elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy -lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane(główne i szerokokątne) -lusterko rampowe-krawężnikowe z prawej strony -lusterko rampowe-dojazdowe, przednie -wywietrznik dachowy -lampy przeciwmgielne z przodu pojazdu -poręcz do trzymania Kabina wyposażona dodatkowo: w uchwyty na 4 aparaty oddechowe, nadciśnieniowe umieszczone w oparciach siedzeń tylnych siedzeń -odblokowanie każdego aparatu indywidualnie -dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu Dopuszcza się zawieszenie kabiny-pneumatyczne Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki. Fotel dla kierowcy z regulacją wysokości, odległości i pochylenia oparcia. W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia: - radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. -radio z odtwarzaczem CD -podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek. Dodatkowe urządzenia kontrolno-pomiarowe zamontowane w kabinie: - sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek i podestów - sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu - główny wyłącznik oświetlenia skrytek, - sterowanie zraszaczami (załączanie pneumatyczne,ze sterowaniem elektrycznym) -sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy -sygnalizacja podłączenia zewnętrznego gniazda do ładowania akumulatorów -kontrolka włączenia autopompy -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, -wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku -wskaźnik niskiego ciśnienia Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno- ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Lampa zespolona z napisem STRAŻ z lampami stroboskopowymi lub LED, umieszczona na dachu kabiny i jedna lampa niebieska stroboskopowa lub LED, umieszczona na ścianie tylnej pojazdu lub na tylnej części dachu pojazdu. Lampa zespolona i pojedyncza -osiatkowana zabezpieczeniem ochronnym -dodatkowe 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przemiennikiem z przodu pojazdu. -oraz fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia Instalacja elektryczna jednoprzewodowa 24V z biegunem ujemnym na masie lub dwuprzewodowa w przypadku zabudowy z tworzywa sztucznego Moc alternatora i pojemność akumulatorów zapewnia pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy maksymalnym obciążeniu instalacji elektrycznej. Montaż przetwornicy napięcia 24V/12V Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu. Pojazd wyposażony w zewnętrzne złącze do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, umieszczone po lewej stronie (sygnalizacja podłączenia do zewnętrznego źródła w kabinie kierowcy). 16A,20-24V Złącze samorozłączalne-w momencie rozruchu silnika Pojazd wyposażony w zewnętrzne szybkozłącze do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania). Pojazd wyposażony w dodatkowy sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy Wylot spalin nie może być skierowany na stanowisko obsługi poszczególnych urządzeń pojazdu. Wylot spalin skierowany na lewą stronę Funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturze od - 250C do + 500C. Podstawowa obsługa silnika musi być możliwa bez podnoszenia kabiny Pojazd wyposażony w zaczep holowniczy uniwersalny do holowania przyczepy o DMC zgodnie z homologacją podwozia wraz z elektrycznym gniazdem przyłączeniowym. Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych i Pełnowymiarowe koło zapasowe-na wyposażeniu pojazdu Dopuszcza się brak stałego zamocowania w pojeździe Kolory samochodu: - elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym, - błotniki i zderzaki - w kolorze białym, - żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium - kabina, zabudowa- w kolorze czerwonym RAL 3000. ZABUDOWA POŻARNICZA Zabudowa nadwozia wykonana z materiałów odpornych na korozję. Wewnętrzne poszycia skrytek wykonane z anodowanej blachy aluminiowej Zabudowa umożliwia rozmieszczenie grupowe sprzętu w zależności od przeznaczenia, z zachowaniem wymagań ergonomii. Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3300mm Maksymalna wysokość górnej krawędzi najwyższej półki, palety lub szuflady wysuwnej (po wysunięciu lub rozłożeniu) w położeniu roboczym, nie powinna przekraczać-1850mm od poziomu gruntu .Jeżeli wysokość półki, palety lub szuflady od poziomu gruntu przekracza 1850mm, konieczne jest zainstalowanie podestów umożliwiających łatwy dostęp do sprzętu, przy czym otwarcie lub wysunięcie ich, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie , podwójne listwy- LED włączane automatycznie po otwarciu drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy. Skrytki otwierane przez podesty - wyposażone w oświetlenie , listwy- LED włączane automatycznie po otwarciu podestu. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek. Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie-minimum 5 luksów w odległości 1 m, na poziomie gruntu od pojazdu w warunkach słabej widoczności. Pojazd posiada oświetlenie powierzchni dachu Oświetlenia włączane z przedziału autopompy Szuflady i wysuwane tace automatycznie ,blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek-w zależności od potrzeb Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo- i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym wykonane z materiałów odpornych na korozję, wyposażone w zamki zamykane na klucz; jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji.-typu rurkowego Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, tac, tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym umożliwiającego pracę załogi oraz zamocowanie sprzętu ratowniczego. Balustrada ochronna boczna -dachu wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą lub barierka rurowa , o wysokości min 80mm Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach w przybliżeniu 1400x460x270 mm oraz dwa uchwyty z rolkami na drabinę dwuprzęsłową wysuwną z podporami ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice itp. Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym Zbiornik wody o pojemności min. 5 m3, wykonany z materiałów kompozytowych Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed wypływem wody w czasie jazdy Zbiornik wyposażony w falochrony i posiada właz rewizyjny. Zbiornik wody wyposażony w dwie nasady zasilające 2x 75 (po jednej z każdej strony) Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania. Konstrukcja zabezpieczająca przed swobodnym wypływem wody ze zbiornika -montaż automatycznego zaworu napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną. Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. o pojemności min.10% pojemności zbiornika wodnego. Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu. Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego ,dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w całym zakresie pracy Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi Dopuszcza się zamykanie podnoszoną klapą Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia -wydajność , min.3200l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m, -wydajność stopnia wysokiego ciśnienia , min. 400 l/min przy ciśnieniu 40 bar, Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum: - czterech nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach. - linii szybkiego natarcia, - działka wodno - pianowego. -zraszaczy -Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu -nasady ssawne 2x110 Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody: - z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek. - z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek. Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy Na wlocie ssawnym autopompy , zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy. W przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno - sterownicze pracy pompy: -manowakuometr, -manometr niskiego ciśnienia, -manometr wysokiego ciśnienia -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu, -wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku, -regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu -miernik prędkości obrotowej wału pompy, -wyłącznik silnika pojazdu, -kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik -kontrolka włączenia autopompy, -licznik motogodzin-pracy autopompy -sterowanie automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy -sterownie automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną -sterowanie ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy -schemat układu wodno-pianowego W kabinie kierowcy znajdują się co najmniej następujące, urządzenia kontrolno-pomiarowe: -kontrolka włączenia autopompy -wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, -wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku -wskaźnik niskiego ciśnienia W przedziale pracy autopompy zamontowany włącznik do uruchamiania silnika pojazdu i załączenia autopompy. Włącznik ma być aktywny przy neutralnej pozycji skrzyni biegów Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym, Przedział pracy autopompy ogrzewany, niezależnie od ogrzewania kabiny. Przedział autopompy wyposażony w system ogrzewania tego samego producenta jak urządzenie w kabinie kierowcy, skutecznie zabezpieczający układ wodno-pianowy przed zamarzaniem w temp. do - 25 O C, działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy Układ wodno-pianowy zabudowany w taki sposób aby parametry autopompy przy zasilaniu ze zbiornika samochodu były nie mniejsze niż przy zasilaniu ze zbiornika zewnętrznego dla głębokości ssania 1,5m. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego , odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów. Konstrukcja układu wodno-pianowego umożliwia jego całkowite odwodnienie. Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Wydajność działka od 1600 do 2400 l /min, przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m, umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna i korbę umożliwiającą zwijanie węża. Wymagany napęd elektryczny zwijadła. Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy- min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy -dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią -dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające(jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych) -montaż sterowania zraszaczami (załączanie pneumatyczne, ze sterowaniem elektrycznym) z kabiny kierowcy Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z najaśnicami o mocy 2000 W (2x1000W ) wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 4,5 metra mostek z reflektorami, obraca się wokół osi pionowej , o kąt co najmniej 0o -135o - w obie strony głowica masztu ma możliwość obrotu wokół osi poziomej o kąt co najmniej 0o -135o w obie strony sterowanie obrotem reflektorów oraz zmianą kąta pochylenia głowicy odbywa się z poziomu ziemi stopień ochrony minimum IP55 automatyczna funkcja złożenia masztu złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu maszt montowany w jednym ze schowków WYPOSAŻENIE Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z tabelą nr V-4. Wymagań dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 Samochód należy doposażyć w: - z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum -7ton -agregat prądotwórczy o mocy min 2,2 kVA do zasilania najaśnic masztu - kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu . Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych .Monitor przekazujący obraz zamontowany w kabinie zasięgu wzroku kierowcy -drabinę pożarniczą- trzyprzęsłowa aluminiowa, wysuwna (dł. po złożeniu-3,3m,po rozsunięciu-8m, wysokość transportowa-210mm) OZNACZENIE Wykonanie napisów na drzwiach kabiny kierowcy- OSP + nazwa + numerów operacyjnych OGÓLNE Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami techniczno-użytkowymi dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej -Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007r i Wymaganiami szczegółowymi dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych - Edycja druga - marzec 2006 Z wyjątkiem elementów wyposażenia nie wchodzących w skład zamówienia. Gwarancja: Na podwozie samochodu min. 24 miesiące Na nadwozie pożarnicze- min. 24 miesiące Urządzenia zamontowane w pojeździe muszą odpowiadać przepisom i normom obowiązującym w prawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO SPECJALISTYCZNE "BOCAR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Specjalistyczne bocar sp. z o.o., 42-263 Wrzosowa, Korwinów, ul. Okólna 15, jw., 42-263 Wrzosowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 607476,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 607000,00
Oferta z najniższą ceną: 607000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 607000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNA
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa preparatów do żywienia
- Dostawa płynów
- Postępowanie na dostawę soli drogowej typ DR w ilości 200 do 400 ton
- Remont drogi powiatowej nr 1912 O w m. Kuźnica
- Dostawa różnych implantów ortopedycznych II
więcej: przetargi w Oleśnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- "Przeciwdziałanie zagrożeniom poprzez zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Dąbrowicy"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Żerków
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego dla OSP Wólka Twarogowa
- Zakup używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Wola Korycka Górna.
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej PSP w Nisku.
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.