Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-20
Radom: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego w ZS Technicznych
Numer ogłoszenia: 170407 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 36 20 283, 36 20 284, faks 0-48 36 20 282, 3620532
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie z wolnej ręki na przeprowadzenie zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego w ZS Technicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych z zakresu doradztwa zawodowego w ZS Technicznych w ramach zadania ZS Technicznych - zajęcia dodatkowe z zakresu doradztwa zawodowego/doradztwo i opieka psychologiczno-pedagogiczna w ramach projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014. Zakres zamówienia - poniżej 193.000 EUR.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Celem projektu Prosta sprawa - kwalifikacje to podstawa; zajęcia dodatkowe i wyrównawcze dla uczniów/uczennic radomskich szkół zawodowych w latach 2011-2014 jest podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Projekt polega na przeprowadzeniu zajęć dodatkowych, dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych, przez co zostaną osiągnięte cele szczegółowe projektu m .in.: 1. poprawa poziomu wiedzy uczniów z przedmiotów ogólnych i zawodowych; 2. wyższy wskaźnik zdających egzamin maturalny i egzaminy zawodowe; 3. poprawa umiejętności zawodowych wymaganych na lokalnym rynku pracy; Wskazane zamówienie dot. sytuacji, w której zastosowanie innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, mogłoby skutkować okolicznością naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Ze względu na grupę docelową (uczniowie 11 szkół zawodowych) Zamawiający zwróci się z zaproszeniem do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, do nauczyciela pracującego w szkole, w której realizowane są zadania w/w projektu. Niezbędne jest, by nauczyciel znał uczestników projektu (poziom wiedzy, charakter, problemy) i środowisko szkoły, ponieważ celem zajęć jest m.in. uzupełnienie poziomu wiedzy do wymagań programowych. W związku z tym plan przeprowadzonych zajęć zarówno zawodowych, dodatkowych jak i wyrównawczych powinien uwzględniać potrzeby uczniów. Uczniowie są bardziej otwarci i aktywni na zajęciach, jeśli pracują z nauczycielem, którego znają a prowadzący zajęcia nie tracą czasu na zapoznanie z grupą (poziomem wiedzy) i środowiskiem szkoły, dzięki czemu mogą od razu przystąpić do realizacji zadań, co jest zgodne z celami projektu i przekłada się na oszczędne i efektywne dokonywanie wydatków. Ewentualne zaangażowanie innego nauczyciela spowoduje, że pewien okres zostanie przeznaczony jedynie na poznanie uczniów i ich indywidualnych potrzeb, a głównym założeniem projektu jest wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej radomskich szkół prowadzących kształcenie zawodowe służące podniesieniu zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Zaangażowanie osób całkowicie niezwiązanych ze szkołą, w której będzie realizowane wsparcie, nie gwarantuje prawidłowego zrealizowania działań, stanowi zagrożenie dla realizacji założonych rezultatów projektu i osiągnięcia celu głównego, a zatem naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków. Biorąc powyższe pod uwagę zachodzą okoliczności w art. 5 ust. 1a pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm) będące podstawą do udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Tomasz Magnowski, ul. Katowicka 15/27, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
- "DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPATYBINYCH Z SEPARATOREM ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH ".
- Dostawa leków do SWPZZPOZ w Radomiu
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów szkół ponadpodstawowych"
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.