eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Ostrołęka: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych.
Numer ogłoszenia: 170423 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce , ul. Gen. J. Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7644130, faks 0-29 7643628.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla uczestniczek/uczestników współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu systemowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej pn.: Wracam na rynek pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365) oraz dokument, że wpis został zaktualizowany na 2010 rok.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że przeprowadził co najmniej jedno szkolenie grupowe w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż na czas realizacji szkolenia będzie dysponował urządzeniami umożliwiającymi realizację szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą adekwatne do zakresu szkolenia wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz ofertowy - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - zgodny z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3) Kalkulację kosztów szkolenia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. 4) Program szkolenia z wyszczególnieniem: a) nazwa i adres miejsca szkolenia, b) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, c) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, f) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 5) Harmonogram zajęć szkoleniowych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ. 6) Dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia. 7) Oświadczenie o warunkach lokalowych i wyposażeniu w niezbędny sprzęt instytucji szkoleniowej - w miejscu prowadzenia szkolenia. 8) Opis materiałów szkoleniowych, które otrzymają uczestnicy szkolenia. 9) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 9 do SIWZ. 10) Certyfikat jakości usług obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (w przypadku jego posiadania). 11) Wzór zaświadczenia (dokumentu) o ukończeniu szkolenia. 12) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
  • 3 - Liczba przeprowadzonych szkoleń w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu w przypadku: a) zmiany osób, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające co najmniej kwalifikacjom i doświadczeniu osoby wymienionej w ofercie, b) zmiany miejsca wykonania zamówienia pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz pod warunkiem, że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia, a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą porównywalne z warunkami wskazanymi w ofercie, c) zwiększenia lub zmniejszenia ustalonej w umowie liczby osób skierowanych na szkolenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Ostrołęce, ul. Gen. Józefa Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, pokój nr 18 (II piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, ul. Gen. Józefa Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, Sekretariat - pokój nr 21 (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu pn.: Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs komputerowy - stopień podstawowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie przez uczestniczki/uczestników szkolenia umiejętności podstawowej obsługi komputera w zakresie: podstaw obsługi systemu Windows, pakietu MS OFFICE, pracy w lokalnej sieci komputerowej oraz poruszania się w internecie. Szkoleniem objętych zostanie 15 osób. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 72 godziny lekcyjne (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin lekcyjnych. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych, w przedziale czasowym od 800 do 1700. Miejsce szkolenia: miasto Ostrołęka. Szkolenie powinno być zakończone egzaminem wewnętrznym, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i uzyskanych kwalifikacjach. Wykonawca zapewni uczestniczkom/uczestnikom szkolenia napoje (m.innymi kawę, herbatę, wodę mineralną), wyroby cukiernicze oraz obiad..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku sprzedawcy z wykorzystaniem kasy fiskalnej. Szkoleniem objętych będzie ogółem 37 osoby. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 100 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/ uczestnika szkolenia. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz uwzględniać następujące zagadnienia: zasady obsługi klienta, odpowiedzialność materialna pracowników, zajęcia praktyczne - obsługa kasy fiskalnej, dokumentowanie sprzedaży i zakupu, podstawy obsługi komputera wraz z obsługą programu użytkowego SUBIEKT GT, techniki sprzedaży. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych, w przedziale czasowym od 800 do 1700. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin lekcyjnych. Miejsce szkolenia: miasto Ostrołęka. Szkolenie powinno być zakończone egzaminem, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i uzyskanych kwalifikacjach. Wykonawca zapewni uczestniczkom/uczestnikom szkolenia napoje (m.innymi kawę, herbatę, wodę mineralną), wyroby cukiernicze oraz obiad..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs - Ochrona osób i mienia I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestniczek/uczestników szkolenia do wykonywania pracy w zawodzie pracownik ochrony osób i mienia. Szkoleniem objętych zostanie ogółem 18 osób. Dla 16 uczestniczek/uczestników wskazanych przez Zamawiającego, szkolenie powinno być zakończone egzaminem państwowym i wydaniem licencji pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 245 godzin lekcyjnych. Podana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych, w przedziale czasowym od 800 do 2000. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin. Miejsce szkolenia: miasto Ostrołęka. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z przepisami określonymi w załączniku nr 1 do rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07 sierpnia 1998r. w sprawie rodzajów dyplomów i świadectw wydawanych przez szkoły i inne placówki oświatowe, które potwierdzają uzyskanie specjalistycznych kwalifikacji w zakresie ochrony osób i mienia, minimalnego zakresu programów kursów pracowników ochrony fizycznej pierwszego i drugiego stopnia oraz zakresu obowiązujących tematów egzaminów i trybu ich składania, składu komisji egzaminacyjnej i sposobu przeprowadzania egzaminu (Dz. U. z 1998r. Nr 113, poz. 731). Osoby zakwalifikowane na egzamin w celu uzyskania licencji I stopnia, zostaną skierowane przez Wykonawcę na badania lekarskie w celu stwierdzenia zdolności do wykonywania zadań pracownika ochrony z licencją I stopnia. Wykonawca zapewni uczestniczkom/uczestnikom szkolenia transport na egzamin wraz z powrotem do Ostrołęki. Koszty badań lekarskich oraz transportu ponosi Wykonawca. Koszty te powinny być zawarte w kalkulacji kosztów (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca zapewni uczestniczkom/uczestnikom szkolenia przystąpienie do egzaminu państwowego oraz zapewni transport uczestniczkom/uczestnikom szkolenia do miejsca przeprowadzanego egzaminu wraz z powrotem do Ostrołęki. Opłatę za egzamin i wydanie licencji oraz transport ponosi Wykonawca. Koszty egzaminu i wydania licencji oraz transportu powinny być zawarte w kalkulacji kosztów (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia napoje (m.in. kawę, herbatę, wodę mineralną), wyroby cukiernicze oraz obiad..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs - operator koparko-ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestniczek/uczestników szkolenia do wykonywania pracy związanej z obsługą maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych. Szkoleniem objętych zostanie ogółem 7 osób. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 202 godziny lekcyjne. Podana liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia. Zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych, w przedziale czasowym od 800 do 2000. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin. Miejsce szkolenia: miasto Ostrołęka. Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z przepisami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., Nr 118, poz. 1263). Szkolenie powinno być zakończone egzaminem przeprowadzonym przez Komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie i wydaniem świadectwa ze sprawdzianu na uprawnienia operatora oraz uzyskaniem przez uczestnika szkolenia wpisu do książki operatora. Osoby zakwalifikowane na kurs zostaną skierowane przez Wykonawcę na badania lekarskie w celu stwierdzenia zdolności do wykonywania pracy na stanowisku operatora. Koszty badań lekarskich ponosi Wykonawca i powinny być one zawarte w kalkulacji kosztów (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku stwierdzenia przez lekarza przeciwwskazań do wykonywania zawodu operatora, Wykonawca obciąży Zamawiającego tylko za koszt badań lekarskich. Ewentualną opłatę za egzamin ponosi Wykonawca. Koszty egzaminu powinny być zawarte w kalkulacji kosztów (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawca zapewni uczestniczkom/uczestnikom szkolenia napoje (m.innymi kawę, herbatę, wodę mineralną), wyroby cukiernicze oraz obiad..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs - opiekun osób starszych, chorych i dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do świadczenia usług opiekuńczych dla osób w podeszłym wieku, chorych, niepełnosprawnych i dzieci. Szkoleniem objętych będzie ogółem 28 osób. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 50 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/uczestnika szkolenia. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych, w przedziale czasowym od 800 do 1700. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin lekcyjnych. Miejsce szkolenia: miasto Ostrołęka. Osoby, które ukończą szkolenie powinny otrzymać certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu i nabycie odpowiednich kwalifikacji umożliwiających świadczenie usług opiekuńczych. Wykonawca zapewni uczestniczkom/uczestnikom szkolenia napoje (m.in. kawę, herbatę, wodę mineralną), wyroby cukiernicze oraz obiad..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs - pracownik administracji z obsługą nowoczesnego sprzętu biurowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestniczki/uczestników szkolenia podstawowej wiedzy z zakresu organizacji czasu pracy oraz obsługi nowoczesnych urządzeń biurowych. Tematyka szkolenia powinna zawierać między innymi: 1. Podstawowe zagadnienia z prawa pracy: nawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy, rodzaje umów o pracę, urlopy pracownicze. 2. Obsługa nowoczesnych urządzeń biurowych: telefonu wielofunkcyjnego, faksu, skanera, kserokopiarki, internetu. 3. Profesjonalna obsługa komputera: edytor teksu Word, arkusz kalkulacyjny Excel. 4. Organizacja pracy biurowej: przyjmowanie korespondencji, obieg dokumentów, ewidencjonowanie korespondencji, techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych. 5. Umiejętności interpersonalne w pracy biurowej. Szkoleniem objętych zostanie ogółem 15 osób. Liczba godzin szkolenia powinna obejmować minimum 100 godzin lekcyjnych (przez godzinę lekcyjną należy rozumieć 45 minut zajęć) i powinna zawierać zakres wiadomości teoretycznych i umiejętności praktycznych - liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdą uczestniczkę/ uczestnika szkolenia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni świątecznych, w przedziale czasowym od 800 do 1700. Dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin lekcyjnych. Miejsce szkolenia: miasto Ostrołęka. Szkolenie powinno być zakończone egzaminem wewnętrznym, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i uzyskanych kwalifikacjach. Wykonawca zapewni uczestniczkom/uczestnikom szkolenia napoje (m.in. kawę, herbatę, wodę mineralną), wyroby cukiernicze oraz obiad..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10
    • 3. Liczba przeprowadzonych szkoleń w przedmiocie zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.