Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Turobin: Dowóz uczniów na basen w ramach projektu
- Inwestycja w przyszłość
Numer ogłoszenia: 170431 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Turobin , ul. Rynek 4, 23-465 Turobin, woj. lubelskie, tel. 84 6833343, faks 84 6833335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów na basen w ramach projektu - Inwestycja w przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów na basen w ramach projektu Inwestycja w przyszłość finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013-- poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych . Celem projektu wyrównanie szans edukacyjnych i ukierunkowanie rozwoju edukacyjnego 425 uczniów w tym 205 dziewcząt i 220 chłopców poprzez wdrożenie programów rozwojowych szkół do 28.02.2014. Cele szczegółowe projektu są następujące: - Zniwelowanie różnic w poziomie wiedzy pomiędzy 181 ucz. (90 dzw) a pozostałymi uczniami uczęszczającymi do szkół zlokalizowanych na terenach wiejskich gminy Turobin, poprzez zajęcia wyrównujące z matematyki, geografii, jęz. polskiego, przyrody oraz poprawiających umiejętność pisania i czytania do 28.02.2014 - Rozwój kompetencji kluczowych u 225 uczniów (w tym 105 Dz.) uczęszczających do szkół z terenie gminy Turobin w zakresie języków obcych i ICT do 28.02.2014 - Rozwój ambicji, twórczego myślenia, predyspozycji i zainteresowań własnych u co najmniej 225 dzieci uczęszczających do szkół na terenie gminy Turobin poprzez udział w kołach zainteresowań (taneczno-muzyczne, sportowo-rekreacyjne, historyczno-regionalne) do 28.02.2014 - Wzrost świadomego kierowania własną karierą i kształceniem u 150 uczniów poprzez poradnictwo i doradztwo edukacyjno -zawodowe do 28.02.2014. 1) Zamówienie obejmuje dowóz uczniów następujących szkół: a) Szkoła Podstawowa w Czernięcinie - Czernięcin Główny 159, 23-465 Turobin oraz Szkoła Podstawa w Gródkach - Gródki Drugie 100, 23-465 Turobin - 40 uczniów plus 5 opiekunów - łącznie 45 osób - wyjazd w piątki, b) Szkoła Podstawowa w Turobinie - ul. Józefa Piłsudskiego 34, 23-465 Turobin - 32 uczniów plus 4 opiekunów- łącznie 36 osób - wyjazdy we wtorki, c) Gimnazjum i Liceum w Turobinie - ul. Józefa Piłsudskiego 34, 23-465 Turobin - 48 uczniów plus 6 opiekunów - łącznie 54 osoby - wyjazdy w poniedziałki na zajęcia dodatkowe na Krytej Pływalni Otylia w Janowie Lubelskim woj. Lubelskie 2) Czas realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 28.02.2014 roku . 3) Usługa będzie realizowana od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych tj. ferii zimowych, przerw świątecznych oraz dni wolnych zatwierdzonych przez Ministra Edukacji Narodowej jako dni wolne od zajęć szkolnych. 4) Szczegółowy harmonogram z podaniem konkretnych dni i dokładnych godzin zostanie podany przy podpisaniu umowy z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 5) Zajęcia na krytej pływalni w Janowie Lubelskim będą realizowane od 16 września 2013 roku i odbędzie się 18 spotkań dla każdej z grup. 6) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu - spełniającego wymogi, o których mowa w SIWZ oraz w czasie umożliwiającym punktualny przywóz i odwóz dzieci. 7) W okresie jesienno - zimowym pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być śliskie. 8) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej jednym pojazdem w obie strony spełniającymi wymagania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, stosownymi przepisami wykonawczymi oraz zgodnie z warunkami określonym w SIWZ. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przewozów, terminów ich wykonywania, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana terminu zajęć ze względu na zawody sportowe, odwołanie zajęć ze względu na awarię obiektu itp.). 10) Szacowana maksymalna liczba kilometrów w obie strony podczas jednego przejazdu to 130. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia trzech autokarów/busów* w takim samym terminie. 12) Zamawiający ma prawo do zmiany ilości przewozów i ich terminów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o tym fakcie Wykonawcy, co najmniej na 5 dni przed ewentualną zmianą, bez jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytuły. 13) Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu w trakcie świadczenia usługi do niezwłocznego podstawienia zastępczego środka transportu spełniającego wymogi, o których mowa w SIWZ oraz w czasie umożliwiającym punktualny przywóz i odwóz dzieci.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1920 złotych, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy nr: 60 8200 1047 2005 4700 0970 0001; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że jest uprawniony do wykonywania przewozu osób i posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywania przewozu osób, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2011 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. nr 125 poz. 874 ze zm.). Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie osób. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w trakcie wykonywania zamówienia będzie dysponował: min. 1 autobusem lub autokarem z min. 24 miejscami siedzącymi. Pojazd nie może być starszy niż 8 lat. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej 1 kierowca z uprawnieniami kategorii D. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą wypełniony formularz, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy złożą oświadczenie, stanowiące załącznik nr załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1) w przypadku wystąpienia siły wyższej (siła wyższa-zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych). 2) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 4) przesunięcie terminu realizacji zajęć między latami przewidzianymi na ich wykonanie jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od strony umowy (np. brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej). 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w & 5 ust. 1 umowy. 3. Zmiany umowy, od których w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugturobin.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Turobin, ul. Rynek 4, 23-465 Turobin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Rynek 4, sekretariat pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI TUROBIN
więcej: przetargi TUROBIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Świadczenie usług dowozu i odwozu seniorów z terenu Gminy Przemęt do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy w 2025 roku
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.