Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Piotrków Trybunalski: Wykonanie studiów wykonalności wraz z wnioskami aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 170436 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studiów wykonalności wraz z wnioskami aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie studiów wykonalności wraz z wnioskami aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 dla niżej wymienionych projektów: 1. Poprawa dostępności komunikacyjnej do centrów logistycznych poprzez przebudowę nawierzchni Al. Sikorskiego od ul. Dworskiej do Al. Armii Krajowej w Piotrkowie Tryb.; 2. Poprawa dostępności komunikacyjnej do centrów logistycznych oraz obszarów Piotrkowskiej Podsfery Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - etap II; 3. Poprawa stanu środowiska naturalnego w otoczeniu Zbiornika Bugaj - infrastruktura osiedla Jeziorna II w Piotrkowie Tryb.; 4. Utworzenie Ośrodka Sztuki Współczesnej w Piotrkowie Tryb.; 5. Poprawa bezpieczeństwa ruchu turystycznego i lokalnego poprzez modernizację ulicy Zalesickiej w Piotrkowie Tryb.; 6. Rozwój bazy edukacyjnej poprzez budowę hali sportowej przy ZSP nr 4 w Piotrkowie Tryb.; 7. Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego; 8. Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenach poprzemysłowych byłego SIGMATEX-u w Piotrkowie Tryb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: co najmniej trzy opracowania w postaci studium wykonalności. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 5.000,00 zł; b) dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych trzech usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć referencje lub protokoły - wg załącznika nr 4; b) wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia- wg załącznika nr 5; 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) oświadczenie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na zrealizowanie niniejszego zamówienia - wg załącznika nr 6; 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznik nr 3;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 4. wykaz wykonanych trzech usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć referencje lub protokoły zdawczo - odbiorcze - wg załącznika nr 4; W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. - wg załącznika nr 3; W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 6. wykaz osób, które będą realizować zamówienie - wg załącznika nr 5; 7. oświadczenie, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na zrealizowanie niniejszego zamówienia - wg załącznika nr 6; 8. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Referat Zamówień Publicznych pok. nr 317 Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Referat Zamówień Publicznych pok. nr 317 Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Tryb..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Poprawa dostępności komunikacyjnej do centrów logistycznych poprzez przebudowę nawierzchni Al. Sikorskiego od ul. Dworskiej do Al. Armii Krajowej w Piotrkowie Tryb. wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania w/w dokumentacji jest projekt techniczny pt. Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy nawierzchni Al. Gen. Sikorskiego na odcinku od ul. Zawodzie do Al. Armii Krajowej w Piotrkowie Trybunalskim..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Poprawa dostępności komunikacyjnej do centrów logistycznych oraz obszarów Piotrkowskiej Podsfery Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - etap II wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania w/w dokumentacji jest koncepcja pt. Przebudowa ciągu ulic: Jerozolimskiej (odc. rondo Sulejowskie - ul. Spacerowa), Spacerowej (odc. ul. Jerozolimska - ul. Rolnicza) i Rolniczej (odc. ul. Spacerowa - tory PKP) w Piotrkowie Tryb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Poprawa stanu środowiska naturalnego w otoczeniu Zbiornika Bugaj - infrastruktura osiedla Jeziorna II w Piotrkowie Tryb wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania w/w dokumentacji jest koncepcja pt. Osiedle Jeziorna II w Piotrkowie Tryb. - infrastruktura osiedla.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Utworzenie Ośrodka Sztuki Współczesnej w Piotrkowie Tryb wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania w/w dokumentacji jest projekt techniczny pt. Projekt budowlany adaptacji pomieszczeń administracyjnych dla potrzeb Ośrodka Sztuki Współczesnej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Poprawa bezpieczeństwa ruchu turystycznego i lokalnego poprzez modernizację ulicy Zalesickiej w Piotrkowie Tryb. wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania w/w dokumentacji jest koncepcja pt. Modernizacja ulicy Zalesickiej w Piotrkowie Tryb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Rozwój bazy edukacyjnej poprzez budowę hali sportowej przy ZSP nr 4 w Piotrkowie Tryb. wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania w/w dokumentacji jest koncepcja pt. Budowa sali gimnastycznej przy ZSP nr 4 w Piotrkowie Tryb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania ww. dokumentacji jest: - Lokalny Program Rewitalizacji, - Studium Urbanistyczne wymiany nawierzchni Rynku Trybunalskiego i uliczek przyległych, - projekt techniczny modernizacji ulicy Dąbrowskiego w Piotrkowie Tryb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Studium wykonalności dla projektu Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenach poprzemysłowych byłego SIGMATEX-u w Piotrkowie Tryb. wraz z wnioskiem aplikacyjnym do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 jako merytoryczna podstawa do uzyskania środków unijnych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawą opracowania w/w dokumentacji jest projekt techniczny pt. Budowa wodociągu i kanalizacji sanitarnej na posesji przy ulicy Sulejowskiej 45 w Piotrkowie Trybunalskim..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.13.15.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1916E w m. Zaborów
- Wymiana niezbędnej stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach zespołu parkowo-pałacowego pełniących funkcje internatów "A" i "B" oraz stołówki.
- Usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w Sądzie Rejonowym w Opocznie
- Dostawa wraz z montażem urządzeń multimedialnych dla Akademii Piotrkowskiej
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1525E przez miejscowość Łęczno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.