eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 170437 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130813 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku starej biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury w ramach realizacji projektu pn. Przebudowa budynku Starej Biblioteki w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Inicjatywy JESSICA w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 2, działki nr 8/4, 8/3, obręb 0070. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe: 1) demontaż wszystkich instalacji (wod-kan, wentylacyjnej, c.o., ciepła technologicznego, elektrycznej i odgromowej), 2) demontaż ścian działowych, starych posadzek, 3) demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej, wewnętrznej i boazerii (główne drzwi wejściowe poddane renowacji), 4) demontaż stolarki okiennej (wewnętrzne, witrażowe skrzydła parteru poddane renowacji), krat okiennych piwnicznych (poddane renowacji), 5) demontaż drewnianych klatek schodowych (główna klatka schodowa poddana renowacji), 6) rozbiórka stropów drewnianych z jednoczesną wymianą belek na stalowe dla zachowania sztywności budynku, 7) poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach nośnych, 8) demontaż poszycia dachu z papy, poszycia z desek, obróbek blacharskich, 9) usunięcie zasypek z pomieszczeń piwnicznych, 10) wymiana porażonych elementów więźby dachu i stropu nad piętrem po usunięciu zasypki, 2. roboty budowlane: 1) murowe, fundamentowe, betoniarskie i montażowe (m.in. zamurowanie otworów, wykonanie ścian działowych w systemie g-k, przemurowanie kominów od poziomu stropu, renowacja schodów zewnętrznych, wykonanie dwubiegowych schodów żelbetowych, montaż wind kuchennych, montaż schodów technicznych stalowych, montaż klap dymowych nad klatką K1, wykonanie nowych stropów, nadproży, podwieszenie sufitów z płyt g-k, montaż wycieraczek systemowych w strefach wejściowych do budynku), 2) posadzkowe (m.in. posadzki i wylewki betonowe, układanie płytek gresowych, parkietów), 3) izolacyjne (m.in. docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz płytami np. Ytong Multipor gr. 12 cm, izolacja folii w płynie w pomieszczeniach mokrych, impregnacja wszystkich elementów drewnianych dachu), 4) tynkarskie, 5) okładzinowe (m.in. płytki ceramiczne), 6) malarskie (ściany i sufity wewnętrzne malowane farbami akrylowymi), 7) stolarka okienna i drzwiowa (m.in. okna drewniane, skrzynkowe; parapety wewnętrzne drewniane, parapety zewnętrzne z blachy tytan.-cynk.), 8) prace ciesielskie, 9) prace dekarskie i montażowe, 10) renowacja elewacji, 11) roboty wykończeniowe, 3. roboty drogowe i towarzyszące - odtworzenie nawierzchni po przyłączach, 4. roboty sanitarne: 1) instalacje zewnętrzne i wewnętrzne wod.-kan., 2) wykonanie przyłączy wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania, 3) instalacja centralnego ogrzewania i ct, 4) instalacje wentylacyjno-klimatyzacyjne, 5. roboty elektryczne: 1) instalacje elektryczne, 2) instalacje elektrotechniczne, niskoprądowe, sygnalizacji p.poż., 3) instalacja odgromowa, 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich branż, 7. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i zarejestrowanie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 8. wykonanie charakterystyki energetycznej budynku, 9. wykonanie instrukcji p.poż. obiektu, 10. dokonanie wszelkich czynności formalnych wynikających z warunków technicznych oraz uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót. III. Informacje dodatkowe 1. Podstawą dokonania wyceny ofertowej jest dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. 2. Do oferty należy dołączyć Tabelę elementów scalonych (załącznik nr 21) oraz uproszczony kosztorys ofertowy obejmujący następujące działy główne: 1) Roboty budowlane: a) prace rozbiórkowe, b) prace murowe, betoniarskie i montażowe, c) prace posadzkowe, d) prace izolacyjne, e) prace tynkarskie, f) prace okładzinowe, g) prace malarskie, h) stolarkę okienną, i) stolarkę drzwiową, j) prace ciesielskie, k) prace dekarskie i montażowe, l) strych, m) elewacja, 2) Instalacje elektryczne, 3) Instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacji i klimatyzacji, 4) Instalacje teletechniczne, 5) System sygnalizacji systemu pożarowego (SAP). 3. Dodatkowo w kosztorysie instalacji sanitarnych Lp.1.2 Przybory sanitarne należy wycenić: 1) elementy galanterii łazienkowej w sanitariatach - dozowniki na mydło w płynie 6 szt., pojemniki na papier toaletowy w listkach 6 szt., pojemniki na ręczniki papierowe 6 szt., szczotki do muszli z uchwytem 6 szt., kosze na odpady z uchylną pokrywą 6 szt. (rozmieszczenie zostanie podane w uzgodnieniu z przyszłym użytkownikiem), 2) dostawę i montaż wyposażenia p. poż wraz z instrukcją. 4. Wycenę stolarki drzwiowej przyjąć wg projektu wykonawczego - architektura i konstrukcje, przy czym 1 szt. drzwi oznaczonych w projekcie symbolem D5 należy wycenić jako drzwi o klasie odporności ogniowej EI 60. 5. W wycenie nie należy uwzględniać: elementów wyposażenia kuchni, sali restauracyjnej, szatni i holu, zasłon, rolet wewnętrznych oraz kosztów dekoracyjnych opraw oświetleniowych - wyszczególnionych w projekcie wystroju i wyposażenia obiektu (uwaga nie dotyczy zlewozmywaków, umywalek, baterii, pisuarów, misek ustępowych - pozycje te zostały ujęte w przedmiarze instalacji sanitarnych Lp.1.2 Przybory sanitarne). 6. Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu, ziemi, śmieci z rozbieranych elementów we wszystkich kosztorysach branżowych należy przyjąć na odległość do 5,0 km; należy uwzględnić koszty utylizacji materiału. IV. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej. 2. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić księgę obmiaru oraz zeszyt temperatur. 3. Do dnia końcowego odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu inwentaryzację powykonawczą zarejestrowaną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej. 4. Wykonawca jest zobowiązany do utylizacji materiałów rozbiórkowych w sposób przewidziany w art. 27 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) o odpadach (należy przedstawić dokumenty z utylizacji). 5. Wykonawca na własny koszt zorganizuje i będzie utrzymywał zaplecze budowy. Wykonawca wykona we własnym zakresie tymczasowe instalacje zasilania w energię elektryczną i wodę dla celów prowadzenia robót budowlanych. 6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie prowadzić dokumentację budowy oraz po jej ukończeniu sporządzić dokumentację powykonawczą. Dokumentacja ta zostanie protokolarnie przekazana inwestorowi najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości obiektu do odbioru końcowego. W ramach dokumentacji powykonawczej wykonawca dostarczy zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej (o którym mowa w art. 5 Prawa Budowlanego) oraz geodezyjną inwentaryzacje powykonawczą. 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni ochronę placu wykonywania robót i znajdującego się na nim mienia. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 9. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. V. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Przebudowa budynku Starej Biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury - Inwentaryzacja - załącznik nr 8, 2. Projekt budowlany - Przebudowa budynku Starej Biblioteki przy Ostrowskim Centrum Kultury - załącznik nr 9, 3. Projekt wykonawczy - Architektura i konstrukcja - załącznik nr 10, 4. Projekt wykonawczy - Instalacje sanitarne z przyłączami - załącznik nr 11, 5. Projekt wykonawczy - Instalacja wentylacji - załącznik nr 12, 6. Projekt wykonawczy - Instalacja centralnego ogrzewania - załącznik nr 13, 7. Projekt wykonawczy - Instalacje elektryczne - załącznik nr 14, 8. Projekt wykonawczy - Instalacje teletechniczne - załącznik nr 15, 9. Projekt techniczny wykonawczy - Instalacja SAP - załącznik nr 16, 10. Projekt wykonawczy - Wystrój i wyposażenie obiektu - załącznik nr 17, 11. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 18, 12. Przedmiary branżowe dla poszczególnych rodzajów robót - załącznik nr 19, 13. Decyzje i uzgodnienia - załącznik nr 20, 14. Rysunek dźwigu towarowego - załącznik 23, 15. Instrukcja montażu - załącznik 24. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Przebudowa budynku Starej Biblioteki w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlany Budownictwa mieszkaniowego i infrastruktury towarzyszącej inż. Andrzej Kosior, ul. Młynarska 8/3, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3841844,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3444314,42

  • Oferta z najniższą ceną: 3444314,42 / Oferta z najwyższą ceną: 4900759,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.