Ogłoszenie z dnia 2010-06-29
Gdańsk: przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego
Numer ogłoszenia: 170439 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.20.00 - Usługi marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu samorządu województwa pomorskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sadowski Sp. z o.o., Ul. Flisacka 3a, 30-114 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 224000,00
Oferta z najniższą ceną: 224000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 224000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z realizacją projektu Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego - dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, dział. 6.2 Promocja i Informacja Turystyczna, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Departament Turystyki - Zespół ds. Rozwoju Turystyki przystępuje do realizacji jednego z zadań, przewidzianych w ramach ww projektu. Zadanie dotyczy przygotowania strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego będącego jednym z kluczowych działań projektu, ze względu na fakt, że strategia komunikacji oraz dokumentacja wdrożeniowa powinny wykreować silną markę województwa pomorskiego, kojarzoną nie tylko z tradycyjną formą wypoczynku 3S, ale również z pozostałymi formami aktywności turystycznej wybranymi do realizacji kampanii. Projekt zakłada stworzenie kompleksowej kampanii promującej ofertę turystyczną województwa pomorskiego na krajowym rynku turystycznym w latach 2010-2012. Dnia 6.05.2010 Zarząd Województwa Pomorskiego przyjął wniosek o zatwierdzeniu wyników konkursu w związku z realizacją Uchwały Nr 268 297 10 Zarządu Województwa Pomorskiego z dnia 09 marca 2010r. w sprawie ogłoszenia konkursu ofert na realizację zadania : przygotowanie strategii komunikacji oraz kreacji kampanii marketingowej wraz z obsługą PR Pomorskie - dobry kurs. Turystyczna Kampania Promocyjna Województwa Pomorskiego - w ramach w/w konkursu wyłoniono zwycięzcę dla którego nagrodą jest zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.