eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MogilnoSzkolenie w zakresieSpawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG i met. TIG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Mogilno: Szkolenie w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG i met. TIG
Numer ogłoszenia: 170446 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mogilnie , ul. Obrońców Mogilna 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3151842, 3152194, faks 052 3151841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG i met. TIG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie szkolenia w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi met. MAG i met. TIG dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. Urzędzie wspólfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego według wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, iż posiada: - aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy, - aktualny wpis do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualny Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy, - aktualny atest na spawalnię, w której będą prowadzone zajęcia praktyczne

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy przeszkolił minimum 20 osób w zakresie przedmiotu zamówienia (przy krótszym okresie prowadzenia działalności - liczba przeszkolonych osób liczona proporcjonalnie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, iż: - będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, iż: - osoby którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia posiadają uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz egzaminowania z zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Dokumenty wymagane: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 SIWZ b) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 SIWZ c) oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wojewódzkiego urzędu pracy, d) oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, e) oświadczenie o posiadaniu aktualnego Atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach uprawniającego do szkolenia i egzaminowania spawaczy, f) oświadczenie o posiadaniu aktualnego atestu na spawalnię, w której będą prowadzone zajęcia praktyczne, g) oświadczenie, iż w ciągu ostatnich 12 miesięcy wykonawca przeszkolił minimum 20 osób w zakresie przedmiotu zamówienia (przy krótszym okresie prowadzenia działalności - liczba przeszkolonych osób liczona proporcjonalnie), h) oświadczenie, iż wykonawca będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz że osoby, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia posiadają uprawnienia do prowadzenia zajęć oraz egzaminowania z zakresu przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa pisemne oświadczenia, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 25
    • 3 - Posiadane certyfikaty jakości usług, akredytacje - 15

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia wykonawcy lub zamawiającego w zakresie: a) zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanej przyczynami leżącymi poza wykonawcą i zamawiającym; b) zmiany kadry dydaktycznej wskazanej w ofercie przetargowej, w przypadku nagłej choroby lub zdarzenia losowego; w takim przypadku wykonawca zapewnia zastępstwo przez osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu nie mniejszym niż wskazane w ofercie.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupmogilno.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Obrońców Mogilna 1, 88-300 Mogilno.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Obrońców Mogilna 1, 88-300 Mogilno, pokój nr 16.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.