Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-08
Katowice: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 170458 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych z podziałem na Pakiety. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: noże jednorazowego oraz wielorazowego użytku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 2.324 szt. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: zużywalny materiał do warstwowej chirurgii rogówki ALTK kompatybilny z mikrokeratomem MORIA zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 55 szt., 30 kpl. Pakiet nr 3 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: narzędzia wielorazowe do mikrochirurgii oka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 46 szt. Pakiet nr 4 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: retraktory tęczówkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 100 kpl. Pakiet nr 5 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: pojemniki jednorazowe z jałową wodą zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 700 szt. Pakiet nr 6 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: testy paskowe do pomiaru glukozy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 360 op. Pakiet nr 7 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: wapno sodowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 20 szt. Pakiet nr 8 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: roztwory zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 35 szt., 15 op. Pakiet nr 9 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: spongostanowe strzałki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 2.000 szt. Pakiet nr 10 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: roztwory okulistyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 6 op. Pakiet nr 11 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: roztwory okulistyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 13 op. Pakiet nr 12 - Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: oleje silikonowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 25 op., 230 szt. Pakiet nr 13 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: pojemniki histopatologiczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 702 szt. Pakiet nr 14 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: pojemniki na odpady medyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 742 szt. Pakiet nr 15 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: sprzęt anestezjologiczny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 182 szt. Pakiet nr 16 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: igły iniekcyjne j.u. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 956 op. Pakiet nr 17 - Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: akcesoria do terapii dożylnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 125 szt..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.20.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał: Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 12: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 20.000,00 zł brutto, Pakiet nr 13: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 14: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 15: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 16: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 17: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 100,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. Pakiet nr 1: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 2: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 3: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 4: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 10.000,00 zł brutto, Pakiet nr 5: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 6: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 3.000,00 zł brutto, Pakiet nr 7: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 8: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 9: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 10: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, Pakiet nr 11: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 12: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 20.000,00 zł brutto, Pakiet nr 13: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 14: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 1.000,00 zł brutto, Pakiet nr 15: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 500,00 zł brutto, Pakiet nr 16: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 2.000,00 zł brutto, Pakiet nr 17: co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 100,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie: Deklarację zgodności, Certyfikat CE, zgłoszenie lub powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru oraz opis lub wypis z katalogu produktów lub ulotkę producenta. W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - Formularz oferty, Załącznik nr 2 - Formularze cenowe, Załącznik nr 3 - Oświadczenie o terminie płatności, Załącznik nr 4 - Oświadczenie o terminie dostawy, Załącznik nr 5 - Oświadczenie o nieupadłości Firmy, Załącznik nr 6 - Oświadczenie o podwykonawcach, Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych dostaw, Załącznik nr 11 - Projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tylko i wyłącznie na warunkach i zasadach określonych w Projekcie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zakupów i Inwestycji siedziby Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: noże jednorazowego oraz wielorazowego użytku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 2.324 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2016.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: zużywalny materiał do warstwowej chirurgii rogówki ALTK kompatybilny z mikrokeratomem MORIA zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 55 szt., 30 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: narzędzia wielorazowe do mikrochirurgii oka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 46 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2016.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: retraktory tęczówkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 100 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2016.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: pojemniki jednorazowe z jałową wodą zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 700 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: testy paskowe do pomiaru glukozy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 360 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: wapno sodowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: roztwory zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 35 szt., 15 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: spongostanowe strzałki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 2.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: roztwory okulistyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 6 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: roztwory okulistyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 13 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.69.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem wyrobów medycznych w tym: oleje silikonowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 25 op., 230 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: pojemniki histopatologiczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 702 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2016.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: pojemniki na odpady medyczne zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 742 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2016.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: sprzęt anestezjologiczny zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 182 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2016.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: igły iniekcyjne j.u. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 956 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2016.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu oraz wyrobów medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z transportem sprzętu w tym: akcesoria do terapii dożylnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wielkość zamówienia około 125 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.04.2016.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wsparcie merytoryczne, kontrola prawidłowości danych zebranych w ramach identyfikacji cech eksploatacyjnych nawierzchni na DW, będących w administracji ZDW w K-cach na terenie woj. śl. tzw. Konsultant
- Dostawa komory do szkliwienia, koła garncarskiego i walcarki do Pracowni Ceramiki
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego oraz projektu naprawy konstrukcji budynku Stacji klasyfikacji wstępnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Budowa zabezpieczeń przeciwhałasowych wzdłuż drogi ekspresowej S86 od ul. Piłsudskiego do ul. Wiązowej (rejon ul. Stalowej i ul. Dalekiej) w m. Sosnowiec
- ROZBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 786 Z UL. SADOWĄ (DROGA POWIATOWA NR 1060 S) W MIEJSCOWOŚCI WANCERZÓW.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- dostawy wyrobów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.