To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Kłobuck: Świadczenie usług Eksperta zewnętrznego ds. technicznych i przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla projektu p.n. Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej wspierającego świadczenie e-usług przez jednostki samorządu terytorialnego z obszaru Powiatu Kłobuckiego.
Numer ogłoszenia: 170471 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 114013 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 34 3109500, faks 34 3109507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Eksperta zewnętrznego ds. technicznych i przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla projektu p.n. Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej wspierającego świadczenie e-usług przez jednostki samorządu terytorialnego z obszaru Powiatu Kłobuckiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług Eksperta zewnętrznego ds. technicznych Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Eksperta ds. technicznych nadzorującego realizację projektu pod nazwą Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej wspierającego świadczenie e-usług przez jednostki samorządu terytorialnego z obszaru Powiatu Kłobuckiego. A. Zamówienie obejmie w szczególności działania: 1.Opracowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym przez Eksperta ds. technicznych, dokumentacji przetargowych oraz wykonywanie na rzecz Zamawiającego innych czynności związanych z wyborem Wykonawców: 1) ustalenie przy udziale Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu stawianych przyszłym wykonawcom dostaw i usług w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, kryteriów oceny ofert, okresu gwarancji, terminu wykonania oraz warunków płatności (ilość i zakres kontraktów może ulegać zmianom za zgodą IZ RPO); 2) przygotowanie szacunkowej wartości zamówienia i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy/-ów dostaw i usług w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i wymogów z tym związanych (nie dotyczy części formalnej SIWZ); 3) współpraca z Zamawiającym w przygotowaniu wzoru umowy z wykonawcą/-ami dostaw i usług; 4) udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ - za pośrednictwem Zamawiającego; 5) udział w pracach komisji przetargowej w (charakterze jej członka lub eksperta), w tym w ocenie ofert (w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wymaganych uprawnień/kwalifikacji i doświadczenia) oraz wyborze oferty najkorzystniejszej, 6) udział w przygotowaniu odpowiedzi na ewentualne środki ochrony prawnej wniesione przez wykonawców oraz reprezentowanie Zamawiającego przed KIO oraz w postępowaniu sądowym prowadzonym na skutek wniesienia skargi na orzeczenie Izby - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wymaganych uprawnień/kwalifikacji i doświadczenia. 2. Monitoring postępu prac, wspomaganie Zespołu Zarządzającego Projektem (ZZP) w raportowaniu oraz sporządzaniu sprawozdań i wniosków o płatność, aż do zakończenia rzeczowej realizacji projektu. 3. Uczestnictwo w zebraniach Grupy Sterującej (GS) nie częściej niż 1 raz w kwartale i Zespołu Zarządzającego Projektem (ZZP) minimum 1 raz w miesiącu. 4. Bieżące zarządzanie Projektem wraz z Zespołem Zarządzającym Projektem. 5. Koordynacja realizacji zadań przez Lidera i Partnerów projektu, 6. Uczestnictwo w odbiorach końcowych zadań projektowych - 4 odbiory. 7. Współpraca z Koordynatorami Lokalnymi (KL). 8. Współpraca z Grupą Sterującą i Zespołem Zarządzającym Projektem. 9. Nadzór techniczny i merytoryczny oraz kontrola nad wdrażaniem zadań projektowych. 10. Wsparcie Zamawiającego w zakresie kontroli jakości wykonania projektu oraz opracowanej dokumentacji technicznej przez Wykonawcę poprzez: 1) nadzór nad tworzoną przez Wykonawców dokumentacją techniczną; 2) przygotowanie scenariuszy testowych potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów i funkcjonalności oraz wydajności wykonania projektu przez Wykonawcę; 3) uczestniczenie w testach zgodnie z przygotowanymi scenariuszami; 4) potwierdzenie usunięcia usterek lub wad występujących podczas testów; 5) ocena i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej, eksploatacyjnej i instrukcji opracowanej przez Wykonawcę projektu; 6) kontrola odpowiedniości i autentyczności wszelkich certyfikatów, gwarancji, licencji za które zgodnie z umową odpowiedzialni będą Wykonawcy projektu; 11. Kontakt z Wykonawcami Zadań w sprawach technicznych i merytorycznych za pośrednictwem Zespołu Zarządzającego Projektem. 12.Przestrzeganie przepisów zawartych w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. 13.Dostarczenie, instalacja i zarządzanie platformą pracy grupowej związanej z realizacją projektu. B. Postanowienia dodatkowe: 1. Przygotowana dokumentacja musi być w pełni zgodna z wnioskiem o dofinansowanie projektu pod nazwą Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej wspierającego świadczenie e-usług przez jednostki samorządu terytorialnego z obszaru Powiatu Kłobuckiego, który otrzymał wsparcie w ramach RPO WSL: Oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie; Działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych (wniosek aplikacyjny zostanie udostępniony po zawarciu umowy z Wykonawcą). 2. Przygotowana dokumentacja musi zostać opracowana zgodnie z wytycznymi kwalifikowania wydatków w ramach RPO WSL oraz wszystkich obowiązującymi dokumentami i wytycznymi RPO. 3. Wykonawca ma obowiązek przygotowania dokumentacji, na podstawie danych i informacji uzyskanych od Zamawiającego, i musi zawierać co najmniej następujące opracowania: a. Definicje i skróty użyte w opisie przedmiotu zamówienia b. Opis przedmiotu zamówienia; c. Zakres rzeczowy realizowanego zamówienia; d. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia i.Wymagania prawne; ii.Wymagania dotyczące wdrożenia systemu; iii.Wymagania dotyczące wdrożenia rejestrów i ewidencji; iv.Wymagania dotyczące integracji rejestrów i ewidencji; v.Wymagania dotyczące licencjonowania; vi.Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu systemu; vii.Wymagania dotyczące wydajności i pojemności; viii.Wymagania dotyczące bezpieczeństwa; ix.Wymagania technologiczne; x.Wymagania dotyczące architektury systemu; e.Szczegółowe wymagania funkcjonalne systemu dziedzinowego; f.Szczegółowe wymagania pozyskania danych; g.Wymagania dotyczące wdrożenia e-usług; h.Opis procesów biznesowych związanych z realizacją e-usług (diagramy i opisy); i.Wymagania dotyczące szkoleń; j.Wymagania warstwy sprzętowej; k.Wymagania dotyczące dokumentacji powykonawczej. 4.Odbiór dokumentacji zatwierdzony zostanie przez Zespół Zarządzający Projektem. 5.Przygotowanie SIWZ ma objąć n/w zadania realizowane we wszystkich 10 Jednostkach Samorządu Terytorialnego (Lider + 9 partnerów) biorących udział w projekcie, zgodnie z wnioskiem i umową o dofinansowanie projektu: Zadanie 1 - Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym (Lider i Partnerzy), Zadanie 2 - Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Dziedzinowego wraz z pozyskaniem danych, do świadczenia e-usług, obejmujące: -Wdrożenie Podsystemu Gospodarki Nieruchomościami (GN) z pozyskaniem danych (Lider, Partnerzy), -Wdrożenie Podsystemu Kształtowania Ładu Przestrzennego KŁP z pozyskaniem danych (Lider, Partnerzy), -Wdrożenie Podsystemu Zarządzania Infrastrukturą Drogową z pozyskaniem danych (Lider, Partnerzy), -Wdrożenie Podsystemu Ochrony Środowiska OŚ (Lider, Partnerzy), -Wdrożenie Podsystemu Słownikowego (Lider, Partnerzy), -Wdrożenie Podsystemu Zarządzania Informacją i Zasobem Geodezyjno-Kartograficznym (ZI) z pozyskaniem danych (Lider), -Wdrożenie oprogramowania narzędziowego (Lider), -Wdrożenie Podsystemu do realizacji e-usług inicjowanych na platformach ePUAP i SEKAP. Zadanie 3 - Szkolenia pracowników 10 JST, obejmujące: -Szkolenia pracowników z obsługi systemów dziedzinowych (GN, KŁP, ZID, OŚ) o których mowa wyżej, -Szkolenia pracowników z obsługi podsystemów dziedzinowych: Słownikowy i ZI, -Szkolenia pracowników z świadczenia e-usług zintegrowanych z ePUAP, SEKAP i systemami dziedzinowymi, -Szkolenia pracowników z obsługi ESP, platformy ePUAP i profilu zaufanego, -Szkolenia z zasad bezpieczeństwa przetwarzania informacji w systemach informatycznych, nowa instrukcja kancelaryjna i zmiany procedury administracyjnej w związku z realizacją e-usług. 6.W ramach przygotowania dokumentacji do SIWZ Zamawiający wymaga przeprowadzenia szczegółowych analiz technicznych i uzgodnień obejmujących między innymi: -określenie szczegółowych wymagań funkcjonalnych, niefunkcjonalnych tworzonych rejestrów publicznych, -określenie wymagań technicznych w zakresie pozyskania danych oraz wymagań w zakresie baz danych, tak aby umożliwić wymianę danych pochodzących z e-formularzy ePUAP i SEKAP, ukierunkowaną na świadczenie dwustronnie interakcyjnych usług publicznych. Celem głównym będzie również wykonanie szacowania cen rynkowych budowy ZSIP wraz z niezbędną infrastrukturą, -zdefiniowanie procesów biznesowych zgodnie z notacją BPMN, UML lub równoważną dla e-usług realizowanych w ramach projektu, -analizę integracji platformy ePUAP i specyfikowanego zintegrowanego systemu informatycznego, -analizę potrzeb budowy formularzy na platformie ePUAP i SEKAP, -analizę szczegółowych potrzeb w zakresie planowanych w projekcie szkoleń, sposobu ich przeprowadzenia i wymagań dla szkoleniowców, -analizę bezpieczeństwa w kontekście pracy zdalnej w specyfikowanym systemie informatycznym przez partnerów na serwerze zlokalizowanym u Lidera projektu, -analizę potrzeb w zakresie łącz internetowych, -analizę przepisów prawnych na podstawie których będzie realizowane zamówienie, -analizę zasad licencjonowania i praw autorskich dla specyfikowanego systemu, -analizę rozwiązań bazodanowych i zasad licencjonowania. C. Charakterystyka projektu. Projekt pn. Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej wspierającego świadczenie e-usług przez jednostki samorządu terytorialnego z obszaru Powiatu Kłobuckiego dofinansowany jest w ramach RPO WSL 2014 - 2020, Oś priorytetowa II. Cyfrowe śląskie; Działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych. W projekcie uczestniczą następujące Jednostki Samorządu Terytorialnego: Lider projektu - Powiat Kłobucki Partner 1 - Miasto Kłobuck Partner 2 - Miasto Krzepice Partner 3 - Gmina Lipie Partner 4 - Gmina Miedźno Partner 5 - Gmina Opatów Partner 6 - Gmina Panki Partner 7 - Gmina Popów Partner 8 - Gmina Przystajń Partner 9 - Gmina Wręczyca Wielka Powiat Kłobucki - Lider Projektu na podstawie umowy partnerskiej nr 9/IR/15 z dnia 24.08.2015 roku zawartej z 9 partnerami (gminami z terenu powiatu kłobuckiego) przeprowadza postępowania przetargowe. Umowa partnerska zostanie udostępniona Wykonawcy po zawarciu umowy. Cel główny projektu Celem głównym budowy dziedzinowego Systemu Informacji Przestrzennej jest integracja zasobów informacji przestrzennej dotyczących obszaru powiatu kłobuckiego na wspólnej platformie, służącej do realizacji procedur administracyjnych, ukierunkowanej na podniesienie ilości i jakości świadczonych e-usług przez administrację publiczną oraz podwyższenie kompetencji pracowników 10 JST w zakresie stosowania nowoczesnych rozwiązań IT w procesie świadczenia tych usług. Cele szczegółowe projektu 1.Zapewnienie obywatelom i przedsiębiorcom e-usług na 3 i 4 poziomie dojrzałości i dostępu do informacji przestrzennej zawartej w ZSIP oraz promocja zbudowanych rozwiązań elektronicznych. 2.Usprawnienie procesów decyzyjnych: zarządzania przestrzenią, kształtowania ładu przestrzennego, zarządzania ochroną środowiska, udostępniania danych PZGiK, poprzez budowę rejestrów i ewidencji gminno-powiatowych zintegrowanych na Geoportalu Intranetowym. 3.Podniesienie efektywności zarządzania mieniem powiatowym i gminnym, zarządzania infrastrukturą drogową 4.Doposażenie JST w niezbędną infrastrukturę informatyczną służącą wdrożeniu i eksploatacji rejestrów i ewidencji przestrzennych. 5.Podniesienie kompetencji pracowników JST w zakresie świadczenia e-usług. Zadania w projekcie: 1.Zakup, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym. 2.Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Dziedzinowego wraz z pozyskaniem danych, do świadczenia e-usług. 3.Szkolenia pracowników. 4.Zarządzanie projektem. 5.Promocja wzrostu wykorzystania e-usług publicznych. Zarządzanie projektem: 1.Zespół Zarządzający Projektem (ZZP) składający się z: Kierownika Projektu (KP), Koordynatora organizacji projektu (KOP), Koordynatora merytorycznego 1 (KM1), Koordynatora merytorycznego 2 (KM2). 2.Grupa Sterująca - kierownicy 10 JST. 3.Koordynatorzy lokalni (KL) - osoby merytoryczne wyznaczone po stronie partnerów projektu. Miejsce realizacji: 1.Powiat Kłobucki - Starostwo Powiatowe w Kłobucku, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, ul. Ks. I. Skorupki 46 i ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck. 2.Miasto Kłobuck - Urząd Miasta i Gminy Kłobuck, ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck, 3.Miasto Krzepice - Urząd Miasta i Gminy Krzepice, ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, 4.Gmina Lipie - Urząd Gminy Lipie, ul. Częstochowska 29, 42-165 Lipie, 5.Gmina Miedźno - Urząd Gminy Miedźno, ul. Ułańska 25, 42-120 Miedźno, 6.Gmina Opatów - Urząd Gminy Opatów, ul. Kościuszki 27, 42-152 Opatów, 7.Gmina Panki - Urząd Gminy Panki, ul. Tysiąclecia 5, 42-140 Panki, 8.Gmina Popów - Urząd Gminy Popów, Zawady ul. Częstochowska 6, 42-110 Popów, 9.Gmina Przystajń - Urząd Gminy Przystajń ul. Częstochowska 5, 42-141 Przystajń 10.Gmina Wręczyca Wielka - Urząd Gminy Wręczyca Wielka, ul. Sienkiewicza 1, 42-130 Wręczyca Wielka.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany jest w ramach RPO WSL 2014 - 2020, Oś priorytetowa II. Cyfrowe śląskie; Działanie: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DORADZTWA I ANALIZ PROJEKTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DORADZTWA I ANALIZ PROJEKTOWYCH SP. Z O.O.
- Centrum Doradztwa i Analiz Projektowych Sp. z o.o., ul. Wilgi 5/1a, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155595,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152520,00
Oferta z najniższą ceną: 152520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162360,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Inspektor nadzoru nad robotami budowlanymi pn. "Modernizacja Oddziału Urologii w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Brzesku"
- Organizacja Transgranicznych Targów Pracy on-line
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.