To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-20
Lubraniec: Wyposażenie w środki i zasoby gimnazjów w Lubrańcu i Kłobi
Numer ogłoszenia: 170479 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141092 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Lubraniec, ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 286 20 17, faks 54 286 24 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w środki i zasoby gimnazjów w Lubrańcu i Kłobi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w środki i zasoby gimnazjów w Lubrańcu i Kłobi oraz oznakowanie dostarczonego przedmiotu zamówienia. Część pierwsza zamówienia: - dostawa i montaż tablic interaktywnych - 7 szt., - dostawa i montaż projektorów multimedialnych z uchwytami - 7 szt., - dostawa laptopów - 7 szt. - dostawa programów multimedialnych (fizyka - 2 szt., chemia - 2 szt., biologia - 2 szt., geografia - 1 szt.), - dostawa plakietek informacyjnych samoprzylepnych - 21 szt. - pierwsza prezentacja i przeszkolenie w zakresie obsługi urządzeń. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2010 roku i później, bez wad fizycznych i prawnych. Plakietki informacyjne wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 i 8a do niniejszej siwz muszą być wykonane z materiału gwarantującego co najmniej pięcioletnią czytelność napisów i trwałość kolorów lub pokryte folią laminowaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej siwz - oferta techniczna na część pierwszą zamówienia Część druga zamówienia: - fantom szkoleniowy - 2 szt., - przenośny zestaw pierwszej pomocy typu B - 2 szt., - zestaw odczynników i chemikaliów do nauki w gimnazjum - 2 kpl., - mikroskop - 24 szt., - plakietki informacyjne samoprzylepne - 30 szt. Plakietki informacyjne wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 i 8a do siwz muszą być wykonane z materiału gwarantującego co najmniej pięcioletnią czytelność napisów i trwałość kolorów lub pokryte folią laminowaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do siwz - oferta techniczna na część drugą zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.93.00.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NORDWECO Sp z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63172,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64444,45
Oferta z najniższą ceną: 64444,45 / Oferta z najwyższą ceną: 74267,34
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALTAY EAST EUROPE Sp z o.o., ul. Młynarska 7, 01-205 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13531,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20947,50
Oferta z najniższą ceną: 20947,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25397,98
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.