eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubraniecWyposażenie w środki i zasoby gimnazjów w Lubrańcu i Kłobi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Lubraniec: Wyposażenie w środki i zasoby gimnazjów w Lubrańcu i Kłobi
Numer ogłoszenia: 170479 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141092 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Lubraniec, ul. Brzeska 49, 87-890 Lubraniec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 286 20 17, faks 54 286 24 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w środki i zasoby gimnazjów w Lubrańcu i Kłobi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w środki i zasoby gimnazjów w Lubrańcu i Kłobi oraz oznakowanie dostarczonego przedmiotu zamówienia. Część pierwsza zamówienia: - dostawa i montaż tablic interaktywnych - 7 szt., - dostawa i montaż projektorów multimedialnych z uchwytami - 7 szt., - dostawa laptopów - 7 szt. - dostawa programów multimedialnych (fizyka - 2 szt., chemia - 2 szt., biologia - 2 szt., geografia - 1 szt.), - dostawa plakietek informacyjnych samoprzylepnych - 21 szt. - pierwsza prezentacja i przeszkolenie w zakresie obsługi urządzeń. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2010 roku i później, bez wad fizycznych i prawnych. Plakietki informacyjne wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 i 8a do niniejszej siwz muszą być wykonane z materiału gwarantującego co najmniej pięcioletnią czytelność napisów i trwałość kolorów lub pokryte folią laminowaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do niniejszej siwz - oferta techniczna na część pierwszą zamówienia Część druga zamówienia: - fantom szkoleniowy - 2 szt., - przenośny zestaw pierwszej pomocy typu B - 2 szt., - zestaw odczynników i chemikaliów do nauki w gimnazjum - 2 kpl., - mikroskop - 24 szt., - plakietki informacyjne samoprzylepne - 30 szt. Plakietki informacyjne wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 8 i 8a do siwz muszą być wykonane z materiału gwarantującego co najmniej pięcioletnią czytelność napisów i trwałość kolorów lub pokryte folią laminowaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do siwz - oferta techniczna na część drugą zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 48.93.00.00 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego i rozrywkowego 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 38.51.00.00 - Mikroskopy 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDWECO Sp z o.o., ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63172,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64444,45

  • Oferta z najniższą ceną: 64444,45 / Oferta z najwyższą ceną: 74267,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTAY EAST EUROPE Sp z o.o., ul. Młynarska 7, 01-205 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13531,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20947,50

  • Oferta z najniższą ceną: 20947,50 / Oferta z najwyższą ceną: 25397,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.