Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Kraków: Dostawa materiałów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania substancji psychoaktywnych.
Numer ogłoszenia: 170530 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania substancji psychoaktywnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania substancji psychoaktywnych. Zamówienie składa się z 2 części:Część 1 obejmuje - dostawę odczynników techniki kryminalistycznej do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych, stanowiące materiały uzupełniające do zestawów walizkowych -NARKO - 2 -w ilości 5100 szt. Część 2 obejmuje - dostawę kaset testowych do będącego w posiadaniu użytkownika, stacjonarnego analizatora DRAGER DrugTest lub równoważnych, w ilości 300 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.70-3, 38.54.40.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełnienia dal tego warunku w nienijeszym postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy: dla części 1: materiałów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania substancji psychoaktywnych, o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto, dla części 2: materiałów jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania substancji psychoaktywnych, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełnienia dal tego warunku w nienijeszym postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełnienia dal tego warunku w nienijeszym postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował opisu sposobu dokonania oceny spełnienia dal tego warunku w nienijeszym postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał nr 2 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane - zał nr 6 do siwz , oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Zdrowia i Polityki Społecznej, ul. Radziwiłłowska 1, 31-026 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Departament Zdrowia i Polityki Społecznej, ul. Radziwiłłowska 1, 31-026 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników techniki kryminalistycznej do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych, stanowiące materiały uzupełniające do zestawów walizkowych NARKO - 2 w ilości 5100 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki techniki kryminalistycznej do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych, stanowiące materiały uzupełniające do zestawów walizkowych - NARKO - 2 - winny: 1. Odczynnik Marquisa - zastosowanie - wykrywanie amfetaminy, metaamfetaminy, MDMA, MDEA, MBDB, 2C-B, heroiny, morfiny i kodeiny - ilość 2000 szt. 2. Odczynnik Scotta - zastosowanie -wykrywanie kokainy - ilość 600 szt. 3. Odczynnik Fast Blue B Salt - zastosowanie - wykrywanie produktów Cannabis: marihuany i haszyszu - ilość 2500 szt. 4. Okres ważności minimum - 14 m-cy liczony od daty dostawy. Przy dostawie każdego rodzaju asortymentu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć wraz z towarem aktualne Karty Charakterystyki sporządzone w języku polskim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kaset testowych do będącego w posiadaniu użytkownika, stacjonarnego analizatora DRAGER DrugTest lub równoważnych, w ilości 300 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasety testowe do stacjonarnego analizatora DRAGER DrugTest lub równoważne winny: 1. Współgrać z: Systemem pomiarowym, który składa się z analizatora DRAGER DrugTest 500 oraz kaset testowych. 2. Kasety testowe muszą jednorako wykrywać 6 grup narkotyków: - amfetaminy - pochodnych amfetaminy (MDMA) - kokainy, - opiatów, - benzodiazepin, - kannabinoli. 3. Kasety testowe powinny charakteryzować się: - łatwością obsługi, - krótkim czasem poboru próbki śliny, - posiadać kontrolę wskazującą odpowiednią ilość próbki śliny, - brak możliwości sfałszowania wyniku analizy. 4. Kasety testowe muszą być opakowane pojedynczo i posiadać widoczne i czytelne oznaczenia na opakowaniu: nazwę materiału, datę ważności, numer serii oraz nazwę producenta, 5. Opakowanie kasety testowej winno zabezpieczać przed zniszczeniem kasety lub dostaniem się substancji, które mogły by zafałszować wynik badania, 6. Do każdej kasety testowej musi być dołączona jedna para jednorazowych rękawiczek medycznych (gumowych lub lateksowych), 7. Okres ważności minimum - 12 m-cy liczony od daty dostawy. 8. Opakowanie kasety testowej powinno zapewnić ponowne włożenie do opakowania zużytej kasety i jej zabezpieczenie (zamknięcie np. taśmą klejącą lub strunową), 9. Do pobranych próbek śliny nie mogą być dodawane jakiekolwiek substancje, zgodnie z § 4, ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 czerwca 2003 roku w sprawie wykazu środków działających podobnie do alkoholu oraz warunków i sposobu przeprowadzania badan na ich obecność w organizmie (Dz. U. z 2003 r. nr 116 poz. 1104 z późniejszymi zmianami), 10. Posiadać Świadectwo Dopuszczenia Typu - potwierdzające wykrywanie wszystkich ww. substancji wydane przez Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dr Jana Sehna w Krakowie, zgodnie z § 4, ust. 5 Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 11 czerwca 2003 roku w sprawie wykazu środków działających podobnie do alkoholu oraz warunków i sposobu przeprowadzania badan na ich obecność w organizmie (Dz. U. z 2003 r. nr 116 poz. 1104 z późniejszymi zmianami) - na każdą substancję objętą przedmiotem zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.73.70-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 36/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania: "Budowa oświetlenia przy ul. Bujaka"
- Dostawa lampy rentgenowskiej do spektrometru Axiois maX firmy Panalytical dla WIMiC DE-dzp.272-187/25
- Dostawa regulatorów przepływu dla WEiP - DE-dzp.272-186/25
- Przedłużenie wsparcia technicznego do posiadanych licencji urządzeń FortiGate na 12 miesięcy na potrzeby WI AGH
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.