To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-02
Zgierz: Modernizacja budynku gospodarczego w Urzędzie Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz
Numer ogłoszenia: 170539 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121953 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku gospodarczego w Urzędzie Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku gospodarczego w Urzędzie Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16 w systemie Zaprojektuj i wybuduj - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym dla budynku Biurowo-Gospodarczego Urzędu Miasta Zgierza, stanowiącym załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Budynek zgodnie z decyzją Nr 70/2016 Prezydenta Miasta Zgierza o warunkach zabudowy wydaną dnia 11 kwietnia 2016 r. będzie mieć zmienioną funkcję sposobu użytkowania części gospodarczej budynku gospodarczo-garażowego na biurowy. W planowanej do zmiany sposobu użytkowania lewej części budynku pracować będzie maksymalnie 11 osób. Praca użytkowników będzie o charakterze biurowym, z możliwością przyjmowania interesantów w godzinach pracy Urzędu Miasta Zgierza. Konieczne jest wydzielenie 3 pomieszczeń biurowych (w tzw. amfiladzie), zaplecza socjalnego, sanitarnego oraz wiatrołapu. Istniejąca instalacja elektryczna, sanitarna, wentylacyjna, centralnego ogrzewania wymaga zaprojektowania i wymiany oraz winna spełniać obowiązujące normy dla parterowych budynków biurowych. Budynek ogrzewany jest z kotłowni gazowej, znajdującej się w głównym budynku Urzędu. Konieczne jest zamontowanie systemu przeciwpożarowego. Pomieszczenia biurowe mają mieć możliwość wyposażenia w komputery dla każdego stanowiska pracy oraz w instalację teleinformatyczną. Konieczne więc jest wykonanie nowego przyłącza sieci LAN pomiędzy budynkami - (od serwerowni zlokalizowanej w budynku głównym do wskazanego miejsca w remontowanym budynku z wykorzystaniem w miarę możliwości istniejącego przecisku), co najmniej trzema przewodami sieciowymi typu skrętka i zakończone patch panelem umieszczonym w szafie typu RACK. Ponadto należy zaprojektować i wybudować sieci LAN składającą się z 11 podwójnych (2xRJ45, 2xgniazdko elektryczne) punktów elektryczno-logicznych (PEL). Całość nowo powstałej sieci LAN winna zbiegać we skazanym wyżej przez Zamawiającego miejscu (instalacji szafy typu RACK) i być zakończona kolejnym patch panelem umieszczonym w niej. Projekt wykonania wszystkich instalacji lewego skrzydła budynku musi zawierać wyprowadzenie tych instalacji i możliwość późniejszego podłączenia do prawej części budynku. Opracowanie projektu powinno być w oparciu o załączony rysunek poglądowy planowanego zagospodarowania pomieszczeń wraz z rzutem elewacji frontowej (projekt elewacji w trakcie uzgodnień z konserwatorem zabytków), stanowiący załącznik nr 2. Zamawiający zastrzega sobie konsultacje z Wykonawcą przed wykonaniem projektu. Wykonawca ponosi wszystkie koszty (podstawowe i dodatkowe) związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: wywóz gruzu, materiałów z rozbiórki łącznie z ich utylizacją, zabezpieczenie placu budowy, prowadzenie robót w godzinach funkcjonowania Urzędu, wykonywanie prac etapami i w dni wolne od pracy. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania na roboczo szczegółów wykonania zamówienia. Wykonawca winien uzyskać wszystkie stosowne pozwolenia oraz decyzję Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego o przekazaniu przedmiotowego budynku do użytkowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MILMA- ZYGMUNT MATUSIAK, TERESA MATUSIAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MILMA- ZYGMUNT MATUSIAK, TERESA MATUSIAK" SPÓŁKA JAWNA
- MILMA Zygmunt Matusiak Andrzej Milczarek, ul. Boruty 14, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305846,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 250000,00
Oferta z najniższą ceną: 250000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 250000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" I CZĘŚĆ -Cztery szkolenia tematyczne
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Przebudowa drogi wewnętrznej do miejscowości Michałów
- "Organizacja zimowego 10 - dniowego terapeutycznego wyjazdu dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''
- "Organizacja zimowego 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej na realizację inwestycji drogowej pn.: 1) Rozbudowa drogi gminnej nr 108761R w miejscowości Świlcza, 2) Rozbudowa drogi gminnej nr 108763R w miejscowości Świlcza.
- Rewitalizacja obiektu Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Chłodnej 3 w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej Mszana Górna - Dziedziny - Żyły
- Opracowanie dokumentacji dla zadania "Efektywność energetyczna w budynkach jednostek administracyjnych Gminy Niechlów, poprzez wykonanie termomodernizacji i instalacji odnawialnych źródeł energii"
- Modernizacja kotłowni szpitalnej wraz z budową nowego wysokosprawnego układu kogeneracyjnego realizowana w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ", nr sprawy GCR/4/ZP/2025
- Modernizacja zaplecza dla psów służbowych przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.