Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Chełm: Zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii
Numer ogłoszenia: 170540 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii SP WSzS w Chełmie z podziałem na 8 pakietów: 1)pakiet nr 1 - Tor wizyjny (kamera, źródło światła, monitor) 2)pakiet nr 2 - PCNL z oprzyrządowaniem (Zestaw do litotrypsji endourologicznej) 3)pakiet nr 3 - Ureterorenoskop 4)pakiet nr 4 - Cystoskop operacyjny z oprzyrządowaniem 5)pakiet nr 5 - Fotel urologiczno ginekologiczny 6)pakiet nr 6 - Diatermia chirurgiczna - aparat do elektrochirurgii mono i bipolarnej z modułem do zamykania dużych naczyń i przestawką argonową 7)pakiet nr 7 - Resektoskop monopolarny 8)pakiet nr 8 - Zestaw do cystoskopii płaszcz Albarrana z oprzyrządowaniem Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedazjącym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedazjącym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedazjącym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych . Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, polegać będzie na zasobach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia oświadczenia tych podmiotów o spełnieniu warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Stosownie do dyspozycji art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia potwierdzającego braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 2)Wypełniony formularz ofertowy[wg załączonego druku - zał. nr 1] 3)Wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ - Zestawienie Parametrów i warunków granicznych. 4)Wypełniony formularz cenowy [wg załączonego druku - zał. nr 5] w formie pisemnej oraz płytach CD-R w formacie Excel 5.0/95 lub 97-2000; 5)Certyfikaty CE odpowiadające dyrektywie Rady Nr 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r. w sprawie wyrobów medycznych (Dz.U. UE L 169 z 12 lipca 1993r. z późn. zm.) lub polskiemu rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz.U. Nr 251, poz. 2514 z późn. zm.) 6)W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust.12 pkt.3. 7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 8)W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej; 9)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 10)Potwierdzenie terminu termin płatności - 30 dni [ wg. zał. nr 1 do SIWZ] 11)Opisy i fotografie przedstawiające oferowane produkty (katalogi lub foldery) wraz z opisami w języku polskim. 12)Instrukcję obsługi w języku polskim (należy przekazać użytkownikowi przy dostawie. sprzętu medycznego w przypadku udzielenia zamówienia) 13)Wypełnione paszporty techniczne (należy przekazać użytkownikowi przy dostawie sprzętu medycznego w przypadku udzielenia zamówienia)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna nr 1, II piętro pokój nr 209..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna 1, I piętro Kancelaria, do dnia 24 czerwca 2010r..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 - Tor wizyjny (kamera, źródło światła, monitor).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa toru wizyjnego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 - PCNL z oprzyrządowaniem (Zestaw do litotrypsji endourologicznej).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa PCNL z oprzyrządowaniem (Zestaw do litotrypsji endourologicznej). Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 - Ureterorenoskop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem Ureterorenoskopu na wyposażenie Oddziału Urologii. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4 - Cystoskop operacyjny z oprzyrządowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem Cystoskop uoperacyjnego z oprzyrządowaniem. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5 - Fotel urologiczno ginekologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem fotela urologiczno ginekologicznego na wyposażenie Oddziału Urologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6 - Diatermia chirurgiczna - aparat do elektrochirurgii mono i bipolarnej z modułem do zamykania dużych naczyń i przestawką argonową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem aparatu do elektrochirurgii mono i bipolarnej z modułem do zamykania dużych naczyń i przestawką argonową. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7 - Resektoskop monopolarny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem Resektoskop umonopolarnego na wyposażenie Oddziału Urologii. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8 - Zestaw do cystoskopii płaszcz Albarrana z oprzyrządowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem zestawu do cystoskopii płaszcz Albarrana z oprzyrządowaniem. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.