To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-06
Jeziora Wielkie: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Jeziora Wielkie w ramach projektu: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki II
Numer ogłoszenia: 170589 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147525 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 31 87 220, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Jeziora Wielkie w ramach projektu: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Jeziora Wielkie w ramach projektu: Przedszkolaki z Nadgoplańskiej Paki II. W skład zamówienia wchodzić będą wszystkie elementy wymienione w przedmiarach - Załącznik nr 11 - podzielonych na IV części: Część I - place zabaw; Część II - łazienki; Część III - elektronika; Część IV - meble, zabawki, pomoce dydaktyczne. W zakresie budowy placów zabaw wraz z wyposażeniem (montażem) typu: sprężynowce, piaskownice, huśtawki, zestawy wielofunkcyjne, ściany wspinaczkowe, kryjówki, wraz z bezpieczną nawierzchnią i ogrodzeniem Wykonawca sporządzi dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę placów zabaw wraz z koncepcją - projektem ich lokalizacji zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dostarczenie wszelkich certyfikatów i atestów i innych dokumentów niezbędnych do dopuszczenia placów zabaw do użytkowania. Urządzenia placów zabaw muszą być zgodne z normą PN-EN 1176 (zgodność potwierdzona Certyfikatem lub Deklaracją Zgodności). Uwaga! Norma PN-EN 71-8 oraz certyfikaty potwierdzające zgodność z tą normą, a także oznaczenie znakiem CE nie mogą być odniesieniem dla publicznych placów zabaw. Dotyczą jedynie urządzeń przeznaczonych do przydomowych, prywatnych ogródków. Do oferty należy dołączyć zdjęcia lub wizualizację przedstawiającą wyposażenie placu zabaw w kolorze oferowanego produktu wraz z koncepcją rozmieszczenia oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia w języku polskim. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 2) Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, półek łazienkowych, pogrzewaczy wody, mieszaczy wody, podajników na mydło, itp. zgodnie z przedmiarem - załącznik nr 11 - zamówienie obejmuje również montaż. 3) Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel, w: stoły, krzesła, biurka, regały, szaf z pólkami i szufladami, parawany, szafki tematyczne, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne, zabawki - zgodnie z przedmiarem - załącznik nr 11 - zamówienie obejmuje również montaż i ustawienie. 4) Doposażenie w: meble, pomoce dydaktyczne, sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, urządzenia peryferyjne, tablice interaktywne, sprzęt AGD itp. zgodnie z przedmiarem - załącznik nr 11 - zamówienie obejmuje również montaż i uruchomienie Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania). Tam gdzie w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie na przykład marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentacji projektowej. Podane nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 Ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego. W przypadku urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich urządzeń, których parametry techniczne nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach technologicznych. Należy dostarczyć listę z numerem pozycji przedmiaru w którym należy podać markę i typ oferowanych produktów z grupy RTV i AGD, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych i innych elektronicznych. W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego czy sprzętu AGD oraz programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: 1/ są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub 2/ nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub 3/ dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi , jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Na etapie realizacji umowy możliwa będzie zamiana produktu na inny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Elektronika
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Komputerowe - Marcin Łazarski, ul. Planty 51, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72047,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62805,00
Oferta z najniższą ceną: 60851,25 / Oferta z najwyższą ceną: 63206,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: meble, zabawki, pomoce dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86086,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92377,43
Oferta z najniższą ceną: 92377,43 / Oferta z najwyższą ceną: 92377,43
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa ulicy Piaskowej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową odwodnienia, budową kanału technologicznego i przebudową kolizji z infrastrukturą oraz uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie.
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.