Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Warszawa: Dostawa odczynników laboratoryjnych (5/CRE/2013)
Numer ogłoszenia: 170592 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP , ul. Radiowa 49, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6892612, faks 022 6892614.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cresz.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych (5/CRE/2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu, aktywny wobec bakterii, grzybów, wirusów oraz TBC i przetrwalników bakterii - proszek, 2kg + aktywator 1 szt. Wskaźnik chemiczny do kontroli sterylizacji- taśma; Samoprzylepna taśma przeznaczona do kontroli procesu sterylizacji parowej, na rolce, dająca się łatwo usunąć i nie pozostawiająca śladów. Zmieniająca barwę w temperaturze 121°C oraz w temp. 134°C 4 op. Wskaźnik fiolkowy do kontroli procesu sterylizacji parą wodną ,w opakowaniu 50 fiolek 1 op. Zestaw do przechowywania DNA w temperaturze pokojowej (50 probówek z odczynnikiem) 5 op. Marker wielkości DNA 100bp 3 op. Marker wielkości DNA 50bp 2 op. DNTP Mix - Deoxynucleotide mix. Deoksyrybonukleotydy, czystość każdego minimum 99%,1Ul odpowiedni dla 50ul reakcji PCR. 5 szt. 6xLoading Dye Solution- Drabinka DNA zawierająca 50 fragmentów DNA w powtórzeniach co 20 par zasad,wystarczająca na 80 próbek, zoptymalizowana dla 2,5% żelu agarozowego. 10 szt. Plasmid Mini AX - Zestaw do izolacji nisko- i wysokokopijnych, oraz dużych plazmidów z 1.5-10 ml hodowli bakteryjnej, na 70 izolacji,wydajność 25 ug. 2 op. Agaroza Medium EEO a 250g - Żel agarozowy do analizy molekularnej wyizolowanego DNA, o wielkości do 500 bp,(0,09-0,13), poj. 250g. 3 szt. Bromek etydyny (10 ml). Bromek Etydyny w roztworze wodnym 10mg/ml. 1 szt. Genomic Mini- Zestaw do izolacji DNA z bakterii, hodowli komórkowych i tkanek, na 70 izolacji. 2 op. Bufor TBE 10x stężony, bez RNase i Dnase. 3 szt. Polimeraza RED Genomie DNA z buforem reakcyjnym MgCl2 op. 250U 5 szt. Testy do oznaczania patogenów metodą immunofluorescencji pośredniej. Zestaw z kompletem reagentów potrzebnych do wykonania badania: preparat tkankowy utrwalony na szkiełku mikroskopowym, surowice kontrolne pozytywna i negatywna(gotowe do użycia), surowica anty-ludzka znakowana FITC (gotowa do użycia), PBS. Tween, szkiełka nakrywkowe. Testy: Yellow fever virus - zestaw dla 50 pacjentów (szkiełka z 5 polami diagnostycznymi) przeznaczony do wykonywania badań z surowicy w klasie IgG. West Nile virus - zestaw dla 50 pacjentów (szkiełka z 5 polami diagnostycznymi) przeznaczony do wykonywania badań z surowicy w klasie IgG. 1 zestaw Testy biochemiczne typu API 20 E zestaw do identyfikacji bakterii z rodziny Enterobacteriaceae metodą testów biochemicznych /25 pasków/ 1 op. Testy biochemiczne typu API 50 CH; zestaw do identyfikacji bakterii z rodzaju Bacillus metodą testów biochemicznych /10 pasków/ 1 op. Testy biochemiczne typu API NE; zestaw do identyfikacji Gram-ujemnych niejelitowych pałeczek o niewysokich wymaganiach odżywczych, możliwość identyfikacji Burkholderia pseudomallei oraz Vibrio cholerae /25 pasków/ 1 op. Zestaw odczynników do testów biochemicznych typu API:MCFARLAND STANDARD -3 op;API NIT1+NIT2 -2x2 amp,API JAMES- 2amp,API VP1+ VP2 -2x2 amp,API TDA- 2 amp;API NaCl 0,85% Medium 2 ml -100 amp 1 zestaw Podłoże McConkey a z sorbitolem; podłoże wybiórcze do namnażania i różnicowania enterokrwotocznych E.coli O157: H7 z żywności i materiału klinicznego, podłoże suche w postaci proszku, opakowanie 500g 1 op. Agarek amerykański, podłoże do przechowywania szczepów wzorcowych, miniprobowki 1 ml , 50 szt. 1 op. PLET agar; podłoże selektywne do namnażania i izolacji Bacillus anthracis z próbek środowiskowych i klinicznych, hamujące wzrost Bacillus cereus, podłoże suche w postaci proszku, opakowanie 500g 1 op. Suplement do PLET (anthracis selective supplement); suplement do podłoża PLET zawierający lizozym i polimyksynę B, w ilości potrzebnej na 500g pożywki 1 op. Podłoże SS, 1op. 500G 1 op. Agar wzbogacony, 1op./500g 1 op. Podłoże Muellera-Hintona, 1op./500g 1 op. Agar na skosy, 1op./500g 1 op. Podłoże TCBS, 1op./500g 1 op. Bulion zwykły, 1op./500g 1 op. Podłoże Mc Conkeya, 1 op. 500G 1 op. System do przechowywania szczepów w temp - 80°C składający się ze sterylnych fiolek z koralikami, do których mogą przylegać drobnoustroje i roztworu gwarantującego długoterminową przeżywalność mikroorganizmów, ilość koralików w jednej fiolce nie mniejsza niż 20 sztuk, fiolki i koraliki w różnych kolorach, zestaw fiolek z pudełkiem do przechowywania w temp. - 80°C 3 op. Cystine Heart Agar; podłoże do hodowli Francisella tularensis, podłoże suche w postaci proszku, opakowanie 500g 1 op. Ampułki z solą fizjologiczną po 5ml, 1op/100 szt. 1 op. Odczynniki do RealTime-PCR, kompatybilne z aparatem LightCycler 2.0 na 32 kapilary - IT 1-2-3 RAPID Purification KIT (50 DNA extractions) 2 op. Bio Threat Screening Kit, Tests for: B.anthracis (Tg 1), F.tularensis (Tg 1), Y.pestis (Tg 1), Brucella species (Tg 1) 1 op. Kapilary do PCR (op. 96 szt.) 4 op. B.anthracis (Anthrax, Target 1) 1 op. B.anthracis (Anthrax, Target 2) 1 op. B.anthracis (Anthrax, Target 3) 1 op. F. tularensis (tularemia, Target 1) 1 op. F. tularensis (tularemia, Target 2) 1 op. Y. pestis (Plague, Target 1) 1 op..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy produktów rodzajowo tożsamych z przedmiotem zamówienia w przypadku składania oferty na: - część 1 na łączną kwotę nie mniejsza niż 700,00 zł brutto; - część 2 na łączną kwotę nie mniejsza niż 10 000,00 zł brutto; - część 3 na łączną kwotę nie mniejsza niż 500,00zł brutto; - część 4 na łączną kwotę nie mniejsza niż 1 000,00 zł brutto; - część 5 na łączną kwotę nie mniejsza niż 3 000,00 zł brutto; - część 6 na łączną kwotę nie mniejsza niż 5 000,00 zł brutto; - część 7 na łączną kwotę nie mniejsza niż 7 000,00 zł brutto; - część 8 na łączną kwotę nie mniejsza niż 500,00 zł brutto. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin przydatności - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cresz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP
ul. Radiowa 49
01-499 WARSZAWA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Centrum Reagowania Epidemiologicznego Sił Zbrojnych RP ul. Radiowa 49 01-499 WARSZAWA kancelaria jawna pokój nr 123, budynek nr 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia od 04.22.2013 r. do dnia 29.11.2013 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych i przyłbic
- Dostawy środków dezynfekcyjnych
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i dostarczenie środków czystości, środków higieny osobistej oraz materiałów do utrzymania czystości i porządku dla KWP zs. w Radomiu (...)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.