To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Wrocław: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej
Numer ogłoszenia: 170622 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119917 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw urządzeń zabawowych na placach zabaw we Wrocławiu będących pod zarządem Zarządu Zieleni Miejskiej z podziałem na 3 zadania. Zakres zamówienia określa wzór kosztorysu ofertowego, dołączony do niniejszej SIWZ (załącznik nr 1 dla zadania I, załącznik nr 2 dla zadania II i załącznik nr 3 dla zadania III). 1. Wykonawca zobowiązuje się do: 1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami branżowymi i europejskimi normami wyposażenia placów zabaw (PN EN-1176-1÷7 ), 2)oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie, 3)ochrony mienia, zabezpieczenia p.poż., przestrzegania przepisów BHP, utrzymania ogólnego porządku w miejscu wykonywania robót, 4)współpracy z firmami konserwującymi poszczególne tereny, 5)natychmiastowego zgłoszenia Zamawiającemu uszkodzenia urządzeń zabawowych nieujętych w kosztorysie ofertowym a powodujących zagrożenie bezpieczeństwa. Do czasu naprawy, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć urządzenia zabawowe w sposób uniemożliwiający ich użytkowanie. 2.Prace objęte zamówieniem Wykonawca wykona siłami własnymi. 3.Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone z jego winy osobom trzecim w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 4.Warunkiem odbioru napraw będzie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że naprawy zostały wykonane zgodnie z technologią producenta a urządzenia spełniają wymagania norm PN-EN 1176-1 ÷ 7. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania napraw innych niż określonych w kosztorysie ofertowym, tj. takich, których nie można było określić na etapie przygotowania zamówienia, a których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń zabawowych. Naprawy będą realizowane w formie robót dodatkowych zleconych w trybie zamówienia z wolnej ręki. Ceny elementów i materiałów robót dodatkowych liczone będą według cen jednostkowych określonych w katalogach producentów poszczególnych urządzeń zabawowych. 6.Dodatkowe wymogi dotyczące technologii napraw: 1)fundamentowanie naprawianych konstrukcji - marki stalowe, ocynkowane ogniowo, 2)łańcuchy huśtawek - cynkowane ogniowo z odwirowaniem lub chromonikielinowe, 3)elementy zawiesi huśtawek - ocynkowane ogniowo, 4)nowe elementy urządzeń zabawowych - drewno klejone na markach stalowych, 5)nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo, 6)demontaż zniszczonych urządzeń stanowiących zagrożenie i montaż w to miejsce nowych urządzeń, 7)udzielenie gwarancji: a) na nowe elementy z drewna klejonego - na okres 60 miesięcy, b) na nowe elementy drewniane impregnowane ciśnieniowo - na okres 36 miesięcy, c) na nowe elementy metalowe - na okres 36 miesięcy, d) na remontowane urządzenia - na okres 12 miesięcy, od dnia odbioru przedmiotu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Place Zabaw SATERNUS Sp. z o. o., ul.Parkowa 3, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109058,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 89421,90
Oferta z najniższą ceną: 89421,90 / Oferta z najwyższą ceną: 89421,90
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fior Sp. z o. o., ul. Odkrywców 1-3/5, 53-212 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112907,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88852,58
Oferta z najniższą ceną: 88852,58 / Oferta z najwyższą ceną: 88852,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
- Muller Jelcz-Laskowice Sp. z o. o., Al. Młodych 40, 55-221 Jelcz-Laskowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77896,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63712,06
Oferta z najniższą ceną: 63712,06 / Oferta z najwyższą ceną: 63712,06
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA IMPLANTÓW OTROPEDYCZNYCH
- Prace zabezpieczające z translokacją zasobu archiwalnego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie EMC
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej z podziałem na dwie części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.