eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego w 2016 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Sztum: Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 170623 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego w 2016 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje: Dla zadania nr 4: - Odśnieżanie dróg powiatowych /wg wykazu/ oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m). Dla zadania nr 19: - Odśnieżanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/, oraz ciągów pieszych na szerokości min. 1,0 m oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych. - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki. Dla zadania nr 25, 27 i 32: - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Dla zadania nr 4: - Odśnieżanie dróg powiatowych /wg wykazu/ oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m). Dla zadania nr 19: - Odśnieżanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/, oraz ciągów pieszych na szerokości min. 1,0 m oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych. - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych miejskich na terenie miasta Dzierzgoń /wg wykazu/ na szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki. Dla zadania nr 25, 27 i 32: - Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionym pełnosprawnym sprzętem i urządzeniami oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: (Wykazać wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ): a) Sprzęt do odśnieżania Dla zadania nr 4 Minimum po dwa pojazdy na każde zadanie - ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy co najmniej 100 KM, lub koparko - ładowarka, ładowarka, spycharka lub samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 18t wyposażone m.in. w pług odśnieżny średni. Dla zadania nr 19: Minimum jeden opłużony pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t lub ciągnik rolniczy o mocy co najmniej 80 KM. Na ciągach pieszych lekki sprzęt specjalistyczny opłużony nie powodujący uszkodzeń nawierzchni chodników i krawężników, oraz do odśnieżania dojść do przejść dla pieszych i przystanków autobusowych należy dysponować brygadą min. 5 osób z sprzętem ręcznym). b) Sprzęt do likwidacji śliskości na drogach: Dla zadania nr 19: Minimum jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t wyposażony w rozsypywarki środków uszorstniających lub inny alternatywny sprzęt np. ciągnik rolniczy o mocy min. 50 KM wyposażony w rozsiewacz rolniczy - Na ciągach pieszych lekki sprzęt specjalistyczny nie powodujący uszkodzeń nawierzchni i krawężników wyposażony w rozsiewacz, dopuszcza się ręczne rozsypywanie środków za pomocą sprzętu ręcznego należy dysponować brygadą min. 5 osób. Dla zadania nr 25, 27 i 32: Minimum jeden pojazd samochodowy o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 8t wyposażony w rozsypywarki środków uszorstniających lub inny alternatywny sprzęt np. ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM wyposażony w rozsiewacz rolniczy. c) Sprzęt do załadunku mieszanki na rozsypywarki: - koparko - ładowarki lub inny sprzęt umożliwiający załadunek mieszanki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte są w wzorze umowy - Załącznik B do SIWZ. 1. Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a) Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. b) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego a których nie można było przewidzieć. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie zdarzenia, jak: pożary, powodzie, huragany, zalanie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. c) Zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej. d) Zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum Sekretariat pok. nr 22 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg powiatowych: - nr 3113G Polaszki - Mikołajki Pomorskie, nr 3115G Postolin - Sadłuki - Dąbrówka Pruska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych objętych zadaniem nr 4 oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg na całej szerokości jezdni (minimum 4,5 m) w ilości 268,800 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Odśnieżanie i likwidacja śliskości na drogach powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń/wg wykazu/, oraz ciągów pieszych oraz parkingów i zatok autobusowych w pasie dróg powiatowych w ilości 109,973 km 2. Likwidacja śliskości na drogach powiatowych na terenie miasta Dzierzgoń na całej szerokości min. 4,5 m oraz ciągach pieszych, zatokach autobusowych w ciągu dróg powiatowych poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 122,911 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: - nr 3137G Mikołajki Pomorskie - Nowy Targ, nr 3102G Klecewo - Cierpięta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 24 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 88,270 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: - nr 3131G Łoza - Lasy, nr 2913G DW nr 515 - Malewo, nr 2912G Szropy - (Złotowo),.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 26 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 61,150 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Likwidacja śliskości na drogach powiatowych: - nr 3114G Mikołajki Pomorskie - Dzierzgoń (odcinek Mikołajki Pomorskie - Balewo granica gm. Mikołajki Pomorskie), nr 3146G Dworek - Stążki - (Jakubowo), nr 3147G Stążki - (Rodowo), nr 3116G Balewo - Cieszymowo - Matule..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Likwidacja śliskości na drogach powiatowych zamiejskich objętych zadaniem nr 31 na szerokości min. 4,5 m oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką w ilości 120 g/ m2 wraz z przygotowaniem z materiałów własnych zgodnej z normami mieszanki uszorstniającej, magazynowanie i załadunek na rozsypywarki w ilości 146,630 km..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Czas reakcji przystąpienia do wykonania zadania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.