eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiOdbudowa drogi gminnej Nr 1 0 9760 R w miejscowości Korniaktów Południowy - Podgranicze - km 0+845 - 1+ 628.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Białobrzegi: Odbudowa drogi gminnej Nr 1 0 9760 R w miejscowości Korniaktów Południowy - Podgranicze - km 0+845 - 1+ 628.
Numer ogłoszenia: 170634 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białobrzegi, Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie, tel. 017 2245220, 2245227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bial.regiony.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej Nr 1 0 9760 R w miejscowości Korniaktów Południowy - Podgranicze - km 0+845 - 1+ 628..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są : roboty budowlano-montażowe polegające na odbudowie drogi gminnej Nr 1 0 9760 R w miejscowości Korniaktów Południowy - Podgranicze - km 0+845 - 1+628 , długości 783m i szerokości jezdni 3m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 3 000,00 zł, słownie : trzy tysiące złotych, 00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców podlegających wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ wg reguły : spełnia/ nie spełnia. 4. Wykonawca przystępujący do przetargu winien : Wykazać zrealizowane w okresie ostatnich 5 lat (zamówienia rozpoczęte po dniu 01.01.2003 r., a zakończone do dnia 31.12.2007r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienia tożsame- (zamówienia tożsame to wykonanie nawierzchniowych robót bitumicznych - warstwa ścieralna). Wyżej wymienione zamówienia tożsame winny obejmować łącznie wykonanie co najmniej 10 000 m2 nowej nawierzchni mineralno - bitumicznej dróg. Podane zamówienia winny być poparte referencjami od Zamawiającego zawierającymi następujące dane: powierzchnia wykonanego (zmodernizowanego, wyremontowanego) odcinka drogi, wartość wykonanych robót,termin realizacji, potwierdzonymi, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 m-cy (druk oferty-pkt. 8).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY , Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, -kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o dostarczony przedmiar robót i wizję lokalną (w cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia zgodnie z punktem XVIII niniejszej specyfikacji), -potwierdzenie terminu wykonania zamówienia pod rygorem nieważności oferty, -oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłatami dla Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w zakresie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, -dowód wpłaty wadium. 2. Inne dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika Kwalifikacje techniczne, -wykaz wykonanych zamówień tożsamych w okresie ostatnich pięciu lat (tj. od 1.01.2003 do 31.12.2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu robót oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje)- wg załącznika Doświadczenie w zakresie wykonawstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl - zakładka przetargi (pliki specyfikacji )

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Białobrzegach 37-114 Białobrzegi,Białobrzegi 4 - pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiajacego : sekretariat Urzędu Gminy w Białobrzegach - pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.