Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Kolbudy: Roboty budowlane-przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Górny Zamszcz o długości 1201,0 m w oddz. 89, 90, 94 w Nadleśnictwie Kolbudy.
Numer ogłoszenia: 170640 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy, ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, tel. 058 6826846.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane-przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Górny Zamszcz o długości 1201,0 m w oddz. 89, 90, 94 w Nadleśnictwie Kolbudy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi leśnej w Leśnictwie Górny Zamszcz o długości 1201,0 m w oddz. 89, 90, 94 w Nadleśnictwie Kolbudy. Przebudowa drogi o szerokości 3,50 m o nawierzchni z następujących warstw:warstwa grysu (klińca) kamiennego 5/25 mm o grubości 3 cm,warstwa tłucznia betonowego 31,5/63 mm o grubości 15 cm. Nawierzchnia ułożona zostanie na warstwie odsączającej z piasku o grubości 20 cm wykonanej na całej szerokości korony drogi. Na odcinkach łuków poziomych, gdzie występuje pochylenie jedno-stronne nawierzchni, warstwę odsączającą należy wykonać od wewnętrznej skarpy korpusu drogi do zewnętrznej krawędzi jezdni. Pobocza obustronne o szer. po 0,75 m należy wykonać z gruntu miejscowego. Pochylenie poprzeczne nawierzchni ip - 3 procent Pochylenia poboczy 6 procent Łączna powierzchnia nawierzchni z tłucznia betonowego wynosi: 7190,07 m2. Powierzchnia warstwy grysu (klińca) kamiennego wynosi: 5311,06 m2. Powierzchnia nawierzchni żwirowej wynosi: 1879,01 m2. Powierzchnia warstwy odsączającej z piasku wynosi:grub. 20 cm - 7247,40 m2,grub. 12 cm - 1879,01 m2,grub. 15 cm - 88,95 m2. Szczegółowy opis zakresu robót zawiera projekt budowlany.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł (sześć tysięcy złotych), Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna w dniu 12.10.2007r. do godz. 9.00 po potwierdzeniu że znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium może być wniesione w następujących formach: W pieniądzu przelewem na rachunek bankowy BGŻ S.A. Oddz. Woj. Gdańsk nr 42 2030 0045 1110 0000 0013 7380,Poręczeniach bankowych,Gwarancjach bankowych,Gwarancjach ubezpieczeniowych,Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wadium w postaci poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości musi zostać złożone w kasie Nadleśnictwa Kolbudy, natomiast kserokopię tego dokumentu należy dołączyć do oferty..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie świadczenia usług - drogi ;aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali minimum dwie roboty budowlane o podobnym charakterze i zakresie jak zamówienie o wartości netto nie mniejszej niż 100 000 zł % ceny ofertowej ( z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, jak również załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5. b)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia-dysponują odpowiednim sprzętem gwarantującym oczekiwaną jakość wykonania zadania, tj: min 1 szt.:- koparką o minimalnej poj. łyżki 0,25 m3; - spycharką, - równiarka samojezdną, - walcem wibracyjnym, - walcem statycznym. -załącznik nr 7 c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - osobą posiadającą : uprawnienia budowlane w zakresie - drogi,zaświadczenie o przynależności do PIIB d)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł-polisa lub inny dokument ubezpieczenia e)deklarują termin płatności nie krótszy niż 30 dni od daty wystawienia faktury-na formularzu ofertowym zał. nr 3 do SIWZ; f)deklarują termin rękojmi nie krótszy niż 36 miesięcy-na formularzu ofertowym zał. nr 3 do SIWZ; g)oświadczą, że spełniają warunki określone w ustawie-Prawo zamówień publicznych-art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówie-nia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.-na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; 5.2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 3 do SIWZ; b)deklarację o terminie płatności - na formularzu ofertowym zał. nr 3 do SIWZ; c)deklarację o okresie rękojmi -na formularzu ofertowym zał. nr 3 do SIWZ; d)uproszczony kosztorys ofertowy wg załączonego przedmiaru robót - zał. nr 1 do SIWZ; e)oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 art. 24 ust 1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ; f)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu wg zał. nr 6 do SIWZ; g)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 7 do SIWZ; h)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum); i)dokument potwierdzający poziom zabezpieczenia zobowiązań konsorcjum - potwierdzony przez wszystkich członków konsorcjum; j)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane z zakresie - drogowe,zaświadczenie o przynależności do PIIB- załącznik nr 6 k)wykaz robót budowlanych o podobnym charakterze i zakresie jak w zamówieniu zrealizowanych w ostatnich 5 latach przez wykonawcę, potwierdzonych referencjami z wyszczególnioną wartością wykonanych robót - wg zał. nr 5 do SIWZ; l)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); m)podpisany projekt umowy - wg zał. nr 4 do SIWZ; g)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 100 000,00 zł 6.2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych-za zgodność z oryginałem-przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbudy.gdansk.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kolbudy ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Nadleśnictwa pok. nr 3 adres: Nadleśnictwo Kolbudy ul. Osiedle Lesników 15, 83-050 Kolbudy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI KOLBUDY
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" i modernizacja bieżni okrężnej wraz z zintegrowaną z nią bieżnią prostą w Kolbudach przy ul. Wybickiego.
- Bąkowo - budowa chodnika od ul. Ordynackiej wzdłuż ul. Wieczornych Mgieł
więcej: przetargi KOLBUDY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- "Modernizacja korony Zapory Wodnej Besko"
- Kompleksowa modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierczycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.