Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Kobyłka: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
1)przy ul. Załuskiego i Nowej oraz w rejonie ul. Radzymińskiej i Akacjowej,
2)przy ul. Załuskiego, Rosłana i Powstańców oraz w rejonie ul. Urszulki
Numer ogłoszenia: 170654 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka , ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, faks 022 7863111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: 1)przy ul. Załuskiego i Nowej oraz w rejonie ul. Radzymińskiej i Akacjowej, 2)przy ul. Załuskiego, Rosłana i Powstańców oraz w rejonie ul. Urszulki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: część 1 - przy ul. Załuskiego i Nowej oraz w rejonie ul. Radzymińskiej i Akacjowej część 2 - przy ul. Załuskiego, Rosłana i Powstańców oraz w rejonie ul. Urszulki.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykonać, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywać dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez realizacje planu Zamawiający rozumie opublikowanie uchwały w Dzienniku Urzędowym Województwa), jedną z nich obejmującą przynajmniej teren o powierzchni powyżej 15 ha (wykonawca wykaże 2 usługi niezależnie od liczby części na które składa oferty)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego tj. co najmniej 1 osoba posiada aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów (wykonawca wykaże dysponowanie 1 osobą niezależnie od liczby części na które składa oferty)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowe warunki zmian ujęte są we wzorze umowy załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przy ul. Załuskiego i Nowej oraz w rejonie ul. Radzymińskiej i Akacjowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego działki ew. nr 327 obręb 27 położonej przy ul. Załuskiego oraz terenu obejmującego działki ew. nr 178l1 i 179 obręb 31 położonego przy ul. Nowej w Kobyłce - Uchwała Nr XXIVl253l12 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 28 grudnia 2012 r. 2. miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu obejmującego działki ew. nr: 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 25, 26, 27, 28l7, część działek ew. nr: 20, 22, 23, 24, 28l6, 29l8 obręb 22 oraz część działki ew. nr 70 obręb 23 położonych w rejonie ul. Radzymińskiej i ul. Kraszewskiej; terenu działki ew. nr 3/9 obręb 26 położonej przy ul. Wierzbowej; terenu działki ew. nr 4l8 obręb 26 położonej w rejonie ul. Akacjowej w Kobyłce - Uchwała Nr XXIVl254l12 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 28 grudnia 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przy ul. Załuskiego, Rosłana i Powstańców oraz w rejonie ul. Urszulki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego części terenu położonego pomiędzy ulicami: ks. M. Załuskiego, ks. W. Rosłana i Powstańców w Kobyłce - Uchwała Nr XV/161/12 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 29 marca 2012 r. 2. miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Urszulki w Kobyłce, obejmujący część działki ew. nr 217/1 oraz działki ew. nr 218/1 i 219/1 obręb 27 - Uchwała Nr XXIV/255/12 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 28 grudnia 2012 r. oraz Uchwała Nr XXV/274/13 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 31 stycznia 2013 r. zmieniająca uchwałę Nr XXIV/255/12 Rady Miejskiej w Kobyłce z dnia 28 grudnia 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Dygowo"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wróblew
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Aleksandrów Łódzki
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Margonin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz innych dokumentów związanych z opracowaniem planu ogólnego gminy Margonin
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- "Plan Ogólny Gminy Gardeja".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.