Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-20
Kętrzyn: Dostawa wraz z montażem okien i drzwi do budynków internatu, obory i pomieszczenia spawalni w ZSCKR w Karolewie
Numer ogłoszenia: 170655 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie , Karolewo 12, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7524753, faks 89 7524753.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka administracji rządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem okien i drzwi do budynków internatu, obory i pomieszczenia spawalni w ZSCKR w Karolewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wymiana okien i drzwi w budynku internatu. Zakres prac obejmuje: - Demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej i złożenie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. - Dostawę oraz montaż nowej stolarki okiennej PCV - 52szt zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej nr 1 (załącznik nr 8 do SIWZ) - Montaż podokienników wewnętrznych PCV komorowych w Kolorze białym - Montaż podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej- Dostawę oraz montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej `90` - 2szt zgodnie z zestawieniem stolarki nr 1 (załącznik nr 8 do SIWZ) - Dostawę i montaż 9 szt. rolet wewnętrznych dopasowanych na całej wysokości do okien OK3 w kolorze zielonym - Obróbkę okien i podokienników gładzią na połączeniu okna z filarkiem okiennym oraz ościeżem - Pomalowanie obrabianych miejsc przy oknach farbami emulsyjnymi i olejnymi w kolorach przyległych ścian - Usunięcie i wywiezienie gruzu i innych odpadów powstałych przy wykonaniu robót - Posprzątanie podłogi w pomieszczeniach w których były montowane okna 2) Wymiana okien i drzwi w budynku obory i spawalni. Zakres prac obejmuje: - Demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej i złożenie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. - Dostawę oraz montaż nowej stolarki okiennej aluminiowej - 2szt zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej nr 2 (załącznik nr 9 do SIWZ) . Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia 5szt po cenie jednostkowej zaoferowanej w formularzu ofertowym wybranego wykonawcy - Dostawę oraz montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej jednoskrzydłowej `100` - 1szt i dwuskrzydłowej `100+60` - 1szt. zgodnie z zestawieniem stolarki nr 2 (załącznik nr 9 do SIWZ) - Dostawę oraz montaż nowej stolarki drzwiowej PCV - 2szt zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej nr 2 (załącznik nr 9 do SIWZ) - Obróbkę drzwi, okien i podokienników gładzią na połączeniu okna z filarkiem okiennym oraz ościeżem - Pomalowanie obrabianych miejsc przy oknach farbami emulsyjnymi i olejnymi w kolorach przyległych ścian - w oborze na ościeżach uzupełnić glazurę w kolorze jak glazura na przyległych ścianach - Usunięcie i wywiezienie gruzu i innych odpadów powstałych przy wykonaniu robót - Posprzątanie podłogi w pomieszczeniach w których były montowane okna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.11.00 - Okna 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustala wartości wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej trzy dostawy wraz montażem na co najmniej 30 okien każde w zakresie rzeczowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest również przedstawienie dokumentów (opinii, referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanej dostawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca zatrudnia przynajmniej dwie osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz posiada pojazd przystosowany do przewozu przedmiotowego zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy następujących przypadkach: a) zmiana sposobu i terminów fakturowania w przypadku zmian organizacyjnych oraz wewnętrznych uwarunkowań podmiotów wymienionych w umowie. b) wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia d) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. konieczności zlecenia wykonania robot dodatkowych , których konieczność wynikła w trakcie robot bez których niemożliwe jest wykonanie zakresu umownego przedmiotu zamówienia - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. `siłę wyższą` 3. W sytuacji, gdy zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę, koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karolewo.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSCKR w Karolewie , Karolewo 12 11-400 Kętrzyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 09:00, miejsce: ZSCKR w Karolewie , Karolewo 12 11-400 Kętrzyn sekretariat pok. NR. 100.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- Zakup wraz z dostawą równiarki drogowej na potrzeby działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Mażany
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż okien do budynku biurowego Nadleśnictwa Gryfino wraz demontażem starej stolarki okiennej
- 33/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Chodkiewicza 75 w Bydgoszczy
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół nr 2 w Dzierżoniowie, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 24
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.