Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Rusiec: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWEK ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WOLI WIĄZOWEJ
Numer ogłoszenia: 170656 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Wiązowej, Wola Wiązowa 42, 97-438 Rusiec, woj. łódzkie, tel. 0-43 6766987, 6766021, fax 0-43 6766987.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWEK ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WOLI WIĄZOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWEK ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W WOLI WIĄZOWEJ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.20.00.00 - 01.20.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA OD WYKONAWCÓW WNIESIENIA WADIUM..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART.24 UST. 1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. SPEŁNIAJĄ WARUNKI ART.22 UST.1 PKT.1-3 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. WYKONAWCA ZŁOŻY PRZYGOTOWANĄ OFERTĘ ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZDZIAŁU V SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA W TERMINIE I MIEJSCU WYZNACZONYM W ROZDZIALE VIII SPECYFIKACJI SIWZ. ZAMAWIAJĄCY OCENI I PORÓWNA JEDYNIE TE OFERTY, KTÓRE ZOSTANĄ UZNANE PRZEZ NIEGO JAKO ZGODNE Z WYMAGANIAMI I DOKUMENTAMI PORTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.OŚWIADCZENIE WYKONAWCY UBIEGAJĄCEGO SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O SPEŁNIENIU WARUNKÓW WYNIKAJĄCYCH Z ART.22 UST.1 PKT 1-3. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY,ŻE NIE PODLEGA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART.24 UST.1 I 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZWEJ, KONCESJE, ZEZWOLENIE LUB LICENCJE, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA KONCESJI, ZEZWOLENIA LUBLICENCJI NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI W ZAKRESIE OBJĘTYM NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM, OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, ŻE NIE ZALEGA Z NALEŻNYMI OPŁATAMI I SKŁADKAMI WOBEC ZUS I WŁAŚCIWEGO URZĘDU SKARBOWEGO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.wola.aplus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI WIĄZOWEJ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI WIĄZOWEJ, POKÓJ NR 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.09.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA, OWOCE I PODOBNE PRODUKTY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WARZYWA NA STOŁÓWKĘ SZKOLNĄ I PRZEDSZKOLNĄ NA OKRES OD 1.IX.2008 ROKU DO 30.06.2009 ROKU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH JAK MLEKO ,SERY ŚWIETANA, TWARÓG, JOGURT NA STOŁÓWKI-SZKOLNĄ I PRZEDSZKOLNĄ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.