eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńświadczenie usług w zakresie konserwacji, serwisowania i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu zlokalizowanych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29, ul. Mickiewicza 24/26, ul. Konstytucji 3 Maja 40

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-09

Toruń: świadczenie usług w zakresie konserwacji, serwisowania i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu zlokalizowanych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29, ul. Mickiewicza 24/26, ul. Konstytucji 3 Maja 40
Numer ogłoszenia: 170662 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie konserwacji, serwisowania i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu zlokalizowanych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29, ul. Mickiewicza 24/26, ul. Konstytucji 3 Maja 40.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji, serwisowania i napraw urządzeń dźwigowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu zlokalizowanych przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29, ul. Mickiewicza 24/26, ul. Konstytucji 3Maja 40. 2. Specyfikację przedmiotowo-cenową określającą wykaz urządzeń urządzeń podlegających konserwacji oraz stanowiącą wzór specyfikacji cenowej zawiera Załącznik Nr 2/1 i 2/2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania całodobowego serwisu przez wszystkie dni tygodnia w tym niedziele i święta. 4. W ramach świadczonych usług Wykonawca zobowiązany będzie do: a) konserwowania dźwigów w zakresie i w sposób ustalony z: - dokumentacją techniczno-ruchową, - instrukcją obsługi i konserwacji dźwigów elektrycznych, - przepisami UDT oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie, b) współpracy z Urzędem Dozoru Technicznego polegającej na zgłaszaniu dźwigów do przeglądów, ustalaniu terminów przeglądów oraz przygotowaniu dźwigów do odbioru przez UDT, c) utrzymania zleconych do konserwacji dźwigów w ruchu, z wyjątkiem przerw na wykonanie niezbędnych napraw, d) utrzymania dźwigów w stanie technicznym zapewniającym ich bezpieczną eksploatację, e) prowadzenia rejestrów prac konserwacyjnych urządzeń dźwigowych, f) wykonywania napraw dźwigów, których zakres wykracza poza czynności związane z konserwacją, przy zastosowaniu stawki roboczogodziny określonej w ofercie i po uprzednim każdorazowym uzgodnieniu zakresu koniecznej naprawy z Kierownikiem Działu Technicznego Zamawiającego. g) wykonywania w cenie oferty pomiarów ochronnych na każdym dźwigu jeden raz w roku. 5. Podczas czynności przeprowadzanych przy urządzeniach dźwigowych przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca musi zapewnić obecność konserwatora. 6. Na zakup części niezbędnych do wykonania naprawy dźwigu Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego po uprzednim przedstawieniu kalkulacji kosztów naprawy. 7 Wykonawca zobowiązany będzie sprawować usługi konserwacji dźwigów przez wszystkie dni tygodnia w tym niedziele i święta..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.74.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ aktualny certyfikat Urzędu Dozoru Technicznego uprawniający Wykonawcę do konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych - zgodnie z ustawą z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 963 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 2 głównych usług w zakresie konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych o wartości minimum dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 8.200,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 1.640,00 zł, każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia minimum 2 dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 7 do SIWZ. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się wykonanymi lub wykonywanymi minimum 2 usługami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, których dotyczy oferta. Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług musi być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu usługi może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w następującym zakresie: - minimum 2 osoby posiadające uprawnienia w zakresie konserwacji urządzeń dźwigowych wydane przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uprawnienia dotyczące eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1KV wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich, wg wzoru określonego w Załączniku Nr 8 do SIWZ. b/ oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 (konserwacja dźwigu VIP-11 produkcji RadoN s.c. objętego gwarancją do 31.03.2017 r. i zlokalizowanego przy ul. Mickiewicza 24/26) posiadają wymagane uprawnienia, a Wykonawca posiada autoryzację na wykonywanie konserwacji tego typu dźwigu - niniejszy wymóg dotyczy tylko Zadania Nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej: - Zadanie Nr 1 - 8.200,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 1.640,00 zł. Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań należy wykazać się opłaconą polisą lub innym dokumentem o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Stawka roboczogodziny do rozliczeń przy wykonywaniu koniecznych napraw - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1: świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania urządzeń dźwigowych w obiektach Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29, ul. Mickiewicza 24/26, ul. Konstytucji 3 Maja 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania n/w urządzeń dźwigowych w obiektach Zamawiającego zlokalizowanych w Toruniu przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29, ul. Mickiewicza 24/26, ul. Konstytucji 3 Maja 40: Szpital Psychiatryczny - ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29: 1. Dźwig szpitalny w budynku nr 1 - 1 szt. Typ: SE -1000, udźwig: 1000 kg, ilość przystanków: 2 Nr fabryczny: 820/0/98. 2. Dźwig-platforma dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 1 - 1 szt. Typ: T-80, udźwig: 225 kg, ilość przystanków: 2 Nr fabryczny: 12612. 3. Dźwig towarowy w budynku nr 2 - 1 szt. Typ: PAE, udźwig: 100 kg, ilość przystanków: 2 Nr fabryczny: 56289. 4. Dźwig towarowy w budynku nr 3 - 1 szt. Typ: PAE-2, udźwig: 100 kg, ilość przystanków: 2 Nr fabryczny: 56288. Szpital Psychiatryczny - ul. Mickiewicza 24/26: 5. Dźwig towarowy w budynku nr 3 - 1 szt. Typ: mały, udźwig: 100 kg, ilość przystanków: 3 Nr fabryczny: 6769. Szpital Specjalistyczny dla Dzieci i Dorosłych (budynek Poradni Specjalistycznych dla Dzieci), ul. Konstytucji 3 Maja 40: 6. Dźwig - 1 szt. Typ: hydrauliczny, udźwig: 630 kg, ilość przystanków: 4 Nr fabryczny: 301/ZUD/13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny do rozliczeń przy wykonywaniu koniecznych napraw - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2: świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania urządzenia dźwigowego w obiekcie Zamawiającego zlokalizowanego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 24/26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie konserwacji i serwisowania n/w urządzenia dźwigowego w obiekcie Zamawiającego zlokalizowanego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 24/26. Szpital Psychiatryczny - ul. Mickiewicza 24/26: 1. Dźwig-platforma dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 2 - 1 szt. Typ: VIP-11, udźwig: 400 kg, ilość przystanków: 2 Nr fabryczny: 387/2014 UWAGA! - dźwig na gwarancji (konieczna autoryzacja producenta tj. RadoN s.c.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stawka roboczogodziny do rozliczeń przy wykonywaniu koniecznych napraw - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.