To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Ząbkowice Śląskie: Obsługę bankową budżetu Powiatu
Ząbkowickiego
Numer ogłoszenia: 170672 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133380 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki, ul. Sienkiewicza 11, Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługę bankową budżetu Powiatu Ząbkowickiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Powiatu Ząbkowickiego polegającej na: 1. Prowadzenie rachunku bieżącego Budżetu Powiatu (do rozliczeń w obrocie krajowym i gromadzenia środków pieniężnych), rachunków pomocniczych budżetu Powiatu oraz rachunków powiatowych funduszy celowych. 2. Prowadzenie rachunków bieżących Budżetu Powiatu oraz rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych Powiatu. Liczba jednostek organizacyjnych Powiatu wynosi 18 i może ulegać zwiększeniu bądź zmniejszeniu 3. Wykonywaniu usług polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych z tytułu: a) opłat czynszowych, b) opłat za wieczyste użytkowanie gruntów, c) opłat komunikacyjnych, d) innych wpłat, na odpowiednie rachunki Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych oraz dokonywaniu wypłat z tych rachunków. 4. Otwieraniu na zlecenie Zamawiającego rachunku walutowego i gromadzeniu środków w walutach obcych. 5. Zagospodarowaniu wolnych środków pieniężnych zamawiającego poprzez lokaty o negocjowalnym terminie i negocjowalnej stopie oprocentowania stosowne w zależności od stanu nadwyżek finansowych na okresy o różnym czasie trwania, ze szczególnym uwzględnieniem lokat krótkoterminowych. 6. Obsłudze kredytowej budżetu Powiatu Ząbkowickiego w zakresie kredytu w rachunku bieżącym 7. Udzielaniu Zamawiającemu gwarancji bankowych na zabezpieczenie dobrego wykonania zawieranych umów i kontraktów. 8. Zapewnieniu Zamawiającemu i jego jednostkom organizacyjnym zarządzania rachunkami bezpośrednio z biura, bez konieczności odwiedzania banku poprzez home banking a w szczególności: a) uzyskiwanie zbiorczej informacji o saldzie lub operacjach dnia wybranych lub wszystkich wyodrębnionych rachunków zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, b) przeszukiwanie archiwum zleceń przelewów wg wybranego klucza (terminu, numeru rachunku, nazwy właściciela, kwoty przelewu), c) przegląd aktualnie obowiązującej tabeli kursowej w banku Oferenta, d) wykonywanie operacji z siedziby Zamawiającego, e) bezpośrednia konwersję danych z systemu bankowego Oferenta na poszczególne konta Zamawiającego w jego systemie księgowym, f) uruchomienie pasywnego dostępu do kont bankowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Usługi wymienione w pkt 8 oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego bank Oferenta wykonywać będzie nieodpłatnie. 9. Zapewnieniu wpływu środków na rachunki bankowe wierzycieli w tym samym dniu w którym złożono do godz. 1200 dyspozycje w formie elektronicznej za pośrednictwem home banking. 10. Przekazywaniu zainkasowanych wpłat gotówkowych na wskazane rachunki w tym samym dniu. 11. Kapitalizowaniu odsetek poprzez dopisywanie ich do salda rachunków po upływie kwartału kalendarzowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 0 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy, ul. Rynek 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 0
- Oferta z najniższą ceną: 0 oferta z najwyższą ceną: 0
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO " - III postępowanie
- Remont drogi powiatowej nr 3182D w miejscowości Sławęcin km 0+060 - 1+418
- " Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Jasienica km 10+363 - 11+046"
- Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Bożnowice, km 12+457 - 13+697
- Remont drogi powiatowej nr 3192D w miejscowości Głęboka km 3+805 - 5+384
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.