Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Koszalin: dostawy przeciwciał poliklonalnych, odczynników do metody FISH, zestawu surowic do testów ELISA, zestawu do proliferacji jabłoni AP MILO testem ELISA, odczynników chemicznych, podłoży mikrobiologicznych do badań bakteriologicznych i mikologicznych, sprzętu jednorazowego użytku, doposażenie w sprzęt pomiarowy w okresie X/2007r.- VII/2008r.
Numer ogłoszenia: 170673 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, ul. Partyzantów 7-9, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3433214, fax 094 3415582.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/koszalin
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy przeciwciał poliklonalnych, odczynników do metody FISH, zestawu surowic do testów ELISA, zestawu do proliferacji jabłoni AP MILO testem ELISA, odczynników chemicznych, podłoży mikrobiologicznych do badań bakteriologicznych i mikologicznych, sprzętu jednorazowego użytku, doposażenie w sprzęt pomiarowy w okresie X/2007r.- VII/2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy przeciwciał poliklonalnych, odczynników do metody FISH, zestawu surowic do testów ELISA, zestawu do proliferacji jabłoni AP MILO testem ELISA, odczynników chemicznych, podłoży mikrobiologicznych do badań bakteriologicznych i mikologicznych, sprzętu jednorazowego użytku, doposażenie w sprzęt pomiarowy w okresie X/2007r.- VII/2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.15.10 - Surowice odpornościowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.10 - Surowice odpornościowe Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.10.2007; lub data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania dostaw będących przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania dostaw będących przedmiotem zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. e) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 5 dostaw odpowiadających przedmiot. niniejszego zamówienia, wartości co najmniej 100.000,00 zł. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt. a) do c) i w pkt. e) niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie /spełnia/ /nie spełnia/. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) dokumentu potwierdzającego uprawnienie osoby/osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; e) dokumentu uprawniającego Wykonawcę na dostawę przedmiotu zamówienia określonego znakiem towarowym producenta; 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. c),d),e) niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1pkt.a) niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt. a) niniejszego rozdziału SIWZ, składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt. a) do f) niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt. a),c),d),e) niniejszego rozdziału, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/koszalin; www.bip.piorin.gov.pl/koszalin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75-411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75-411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Koszalinie 75-411 Koszalin, ul. Partyzantów 7-9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw surowic na inne wirusy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.00-0, 24.45.15.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2007; Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży bijakowych do kosiarek i frezarki do pni dla RDW w Chojnie
- POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE - DOKOŃCZENIE ZADANIA
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych dla RDW w Stargardzie
- Przebudowa DW 205 odc. Buszynko - Chociwle
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii na podstawie umów ramowych z podziałem na 11 części"
- DOSTAWY FORMALDEHYDU DO PREPARATYKI HISTOPATOLOGICZNEJ
- Sekwencjonowanie DNA standardowe metodą Sangera dla Pracowni Genetyki Nowotworów
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
więcej: Surowice odpornościowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.