Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-20
Przysucha: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Przysucha
Numer ogłoszenia: 170675 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Przysucha , Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 48 6752823, faks 48 6752106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminaprzysucha.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Przysucha.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Przysucha. 2 Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru wskazanych w opisie rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy i Miasta Przysucha, transport zebranych odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowanie zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) tj.: przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 33 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; Przekazania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Zakres usługi będzie obejmował zbiórkę odpadów komunalnych w zabudowie wielolokalowej oraz jednorodzinnej: 2.1 zmieszanych ( kod 20 03 01) - gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze czarnym. 2.1.1 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych na terenie zabudowy jednorodzinnej gromadzone będą w workach lub pojemnikach o pojemności min. 60 l(osobę)miesiąc. 2.1.2 na terenie zabudowy wielolokalowej rodzaj pojemnika oraz miejsce jego ustawienia Wykonawca ustali w porozumieniu z zarządcą budynków wielolokalowych. 2.1.3 odpady komunalne (zmieszane) wytworzone w gospodarstwach domowych w zabudowie wielolokalowej gromadzone będą we właściwie opisanych pojemnikach o pojemności uzgodnionej z zarządcą osiedla/budynku jednak nie mniejszej niż 60 l(osobę)miesiąc. 2.2 zbieranych selektywnie: 2.2.1 na terenie zabudowy jednorodzinnej w workach kolorowych o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc: - tworzywa sztucznego (kod 20 01 39, 15 01 02) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze żółtym. - drobnego metalu, opakowań z metalu (kod odpadu 20 01 40, 15 01 04 ) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze niebieskim. - szkła, opakowań szklanych bezbarwnych i kolorowych ( kod odpadu 20 01 02, 15 01 07) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze zielonym. - papieru i tektury ( kod 20 01 01, 20 01 02, 20 01 11, 15 01 01) - gromadzonego w pojemnikach lub workach o kolorze białym.- odpadów biodegradowalnych (kod 20 02 01)- gromadzonych w pojemnikach lub workach o kolorze fioletowym. 2.2.2 na terenie zabudowy wielolokalowej: selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielolokalowej, odbywać się będzie do specjalistycznych zamykanych pojemników przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów, właściwie opisanych: SZKŁO, PAPIER, PLASTIK, METALE, ODPADY BIODEGRADOWALNE, o pojemności min. 60 l/osobę/miesiąc. 2.3 Odbiór odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zużytych opon i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, popiołu i żużlu, odpadów zielonych odbywać się będzie: 2.3.1 w zabudowie jednorodzinnej: poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w terminach ustalonych przez Wykonawcę, jednak nie rzadziej niż 2 razy w roku. 2.3.2 w zabudowie wielolokalowej: poprzez odbieranie ww. odpadów z miejsc wyznaczonych przez zarządców budynków, nie rzadziej niż 2 razy w roku. 2.4 Miejsce odbioru i ilość pojemników do gromadzenia odpadów Wykonawca ustali bezpośrednio z zarządcami poszczególnych osiedli/budynków. 2.5 Minimalna częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 2.5.1 z obszarów zabudowy wielolokalowej: -odpady zmieszane - co najmniej 1 raz na tydzień, z obowiązkiem odebrania odpadów dodatkowo 1 raz na tydzień po zgłoszeniu takiej konieczności przez (zarządcę) lub właściciela, - odpady zbierane selektywnie - z częstotliwością zapewniającą nie przepełnianie się pojemników, jednak nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, 2.5.2 z obszarów zabudowy jednorodzinnej: worek czarny -odpady zmieszane - co najmniej 1 raz na miesiąc na terenach wiejskich i co najmniej 1 raz na tygodniu na terenie miasta. worki kolorowe - wyselekcjonowane odpady komunalne - co najmniej 1 raz na miesiąc na terenie całej gminy. 3. Przewidywana do zbiórki ilość odpadów wytworzonych w 3598 gospodarstwach domowych (12513 mieszkańców wg stanu na dzień 31.12.2014 r.) na terenie Gminy i Miasta Przysucha: 3.1 odpadów komunalnych zmieszanych wytworzonych w gospodarstwach domowych - ok. 180 Mg/m-c, 3.2 wyselekcjonowanych odpadów komunalnych w gospodarstwach domowych - ok. 50,00 Mg/m-c, 3.3 Charakterystykę gminy zawierającą szacunkowe dane dotyczące liczby mieszkańców oraz ilości budynków z których będą odbierane odpady komunalne i sposób ich odbioru przedstawiono w załączniku nr 1. Dodatkowe informacje: 1. Ilość zmieszanych odpadów komunalnych z gospodarstw domowych [w Mg]: Lata: - 2012 - 1302,10 - 2013 - 1045,00, - 2014 - 1353,00 2. Ilość wyselekcjonowanych odpadów komunalnych (szkło, tworzywa sztucznie, papier i tektura) z gospodarstw domowych [w Mg]: Lata: - 2012 - 729,30, - 2013 - 522,10, - 2014 - 347,80 Uwaga 1: Ilość wytworzonych na terenie gminy i miasta Przysucha odpadów jest niezależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Uwaga 2: Wykonawca ma obowiązek dostarczyć - na własny koszt - worki przez cały okres trwania umowy w dniach odbioru worków napełnionych z tym, że po raz pierwszy ma to nastąpić przed pierwszym dniem obowiązywania umowy, natomiast pojemnik (w zabudowie wielolokalowej) - przed pierwszym dniem obowiązywania umowy. 4. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Gmina i Miasto Przysucha. 5. Termin realizacji zamówienia. 5.1 Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 6. Obowiązki Wykonawcy: 6.1 Prowadzenie ewidencji gospodarstw domowych, obejmującej ilość osób zamieszkałych w poszczególnych nieruchomościach oraz ilości odebranych odpadów komunalnych z podziałem na frakcje. Zamawiający posiada i udostępni Wykonawcy ewidencję gospodarstw domowych określającą ilość osób zamieszkałych w tych nieruchomościach, 6.2 organizacja odbioru i odbiór gromadzonych odpadów komunalnych, 6.3 ważenie odebranych odpadów, w tym wyselekcjonowanych, 6.4 terminowy odbiór i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami; w przypadku, gdy odpady nie zostały odebrane w wymaganym dniu, Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady niezwłocznie po otrzymaniu reklamacji od Zamawiającego, lecz nie później niż w dniu następnym. Reklamacje będą przesyłane faxem, pocztą elektroniczną lub pisemnie, 6.5 prowadzenie i przedkładanie Zamawiającemu wymaganej przepisami dokumentacji, a w szczególności: 6.5.1 dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych, ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, 6.5.2 w terminie składania pierwszego sprawozdania - wykaz wszystkich posesji, od których zostały odebrane odpady komunalne wraz ze wskazaniem ilości odebranych odpadów, 6.6 przygotowanie harmonogramu zbiórki odpadów ze wskazaniem, do której godziny powinny być wystawiane odpady, na cały okres trwania umowy, 6.7 harmonogram powinien być dostarczony każdemu właścicielowi nieruchomości przed rozpoczęciem świadczenia usługi przez Wykonawcę. O terminach odbioru odpadów komunalnych Wykonawca ma obowiązek poinformować również Zamawiającego, 6.8 o każdej zmianie w harmonogramie mieszkańcy oraz Zamawiający powinni być poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem, 6.9 Wykonawca ma obowiązek wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki lub worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. Wykonawca umożliwi wytwórcy odpadów odpłatne wydzierżawienie lub zakup pojemników, 6.10 Wykonawca w przypadku zabudowy wielolokalowej dostarczy pojemniki na koszt własny, 6.11 Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów będących jego własnością. Na wezwanie Zamawiającego jest zobowiązany do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników, 6.12 Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów, leżących obok pojemników, jeśli jest to wynikiem jego działalności, 6.13 przekazanie zebranych odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023, uchwała NR 211/12 i Nr 212/12 z dnia 22 października 2012 Sejmiku Województwa Mazowieckiego, 6.14 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: 1. Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 poz. 21) 2. Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r poz. 1399) 3. Uchwały Nr XIX/127/2012 Rady Gminy i Miasta Przysucha z dnia 6 grudnia 2012 r. w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy i Miasta Przysucha..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz w oparciu o przedstawiony: .1 Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy i Miasta Przysucha.2 Numer rejestrowy wydany przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska na zbierane zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 o zużytym sprzęcie elektronicznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 Nr 180 poz. 1495 zpóźn. zm.), 3. Posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, wydane na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 póz. zm.) 4. Umowę (lub promesę jej zawarcia) z regionalną instalacją przetwarzania odpadów komunalnych właściwą dla gminy Przysucha. 5 Umowę (lub promesę jej zawarcia) z przedsiębiorcą prowadzącym działalność w zakresie odbioru do recyklingu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) - na odbiór odpadów segregowanych,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę w załączonym wykazie wykonanych a w przypadku świadczeń ciągłych wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie minimum: 1. jedną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w przypadku gdy gmina przejęła obowiązki właściciela nieruchomości, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych o łącznej masie minimum 1000 Mg w okresie 12 miesięcy (dopuszcza się podanie ilości w m3 przy zastosowaniu wskaźnika 0,133 Mg/m3 oraz 2. jedną usługę lub usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, z których każda była wykonywana na rzecz właścicieli nieruchomości lub gmin, w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, która to usługa lub usługi obejmowały odbiór i zagospodarowanie odpadów o łącznej masie minimum 150 Mg w okresie 12 miesięcy. Wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie usługi zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są: poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizował usługi składa oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że będzie dysponował: 1. dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2. dwa pojazdy przystosowane do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 3. jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Wszystkie ww. pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu.4. dysponowania bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera te odpady, lub odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny,5. dysponowania na terenie bazy magazynowo-transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku korzystania z potencjału osób trzecich Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie się przez Wykonawcę opłaconą polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Warunek zostanie oceniony na podstawie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony w powyższym zakresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się potencjał ekonomiczny ulega zsumowaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie powyższego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - w treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Zaakceptowany poprzez parafowanie na każdej stronie wzór umowy - załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej lub niepieniężnej -oryginał dokumentu - zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 15 niniejszej SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. W razie zmiany właściciela nieruchomości objętych niniejszą umową, Zamawiający obowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o tym fakcie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminaprzysucha.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Przysucha Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha; pok. Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Przysucha; Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha, pok. Nr 11 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Przysusze wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Przysusze
- Przebudowa drogi Gminnej nr 330920W w Janikowie
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa zestawów jednolitego ubioru oraz wyposażenia specjalistycznego służącego do realizacji programu szkolenia w Oddziałach Przygotowania Wojskowego
- Zakup w 2025r. paliw do samochodów PZDP Przysucha
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE KLESZCZELE
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.