Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Głuchołazy: Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, wędlin, konserw rybnych, ryb mrożonych i solonych, karpia oraz jaj II
Numer ogłoszenia: 170681 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, fax 077 4393861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, wędlin, konserw rybnych, ryb mrożonych i solonych, karpia oraz jaj II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, wędlin, konserw rybnych, ryb mrożonych i solonych, jaj oraz jednorazowa dostawa karpia dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach w okresie: - od podpisania umowy do 28.02.2009 r. (pakiety od nr 1 do nr 9), - od podpisania umowy do 31.12.2008 r. (pakiet nr 10). Przedmiot zamówienia podzielony został na 10 części ( pakiety ). Wykaz asortymentu wraz z jego szczegółowym opisem zawarty został w załącznikach od nr 1.1. do 1.10., które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.11.30.00 - Wieprzowina Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.30.00 - Wieprzowina Oryginalny kod CPV: 15.11.40.00 - Podroby Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.40.00 - Podroby 01.24.20.00 - 01.24.20.00 Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.23.20.00 - Ryby solone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.20.00 - Ryby solone Oryginalny kod CPV: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 05.11.00.00 - 05.11.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewidziano wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku Wykonawców prowadzących gospodarstwa rolne, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 1984 r. Nr 52 poz. 268 z późn.zm.) przedstawić powinni dokument potwierdzający podleganie opłacie podatku rolnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach w stosunku do właściwego organu podatkowego - załącznik nr 3; d) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA W Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy- Pokój nr 21 Zamówienia Publiczne.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA W Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy- SEKRETARIAT..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) Arkusze asortymentowo-cenowe - załączniki: z zakresu od nr 1.1. do nr 1.10.; c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2; d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;W przypadku Wykonawców prowadzących gospodarstwa rolne, o których mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 1984 r. Nr 52 poz. 268 z późn.zm.) przedstawić powinni dokument potwierdzający podleganie opłacie podatku rolnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach w stosunku do właściwego organu podatkowego- załącznik nr 3; f) Oświadczenie o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w stosunku do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - załącznik nr 4; g) Oświadczenie o akceptacji treści umowy- załącznik nr 5; h) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do podpisania oferty przetargowej ( o czym winno świadczyć pełnomocnictwo ); i) Umowę spółki cywilnej - w przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drób świeży.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięso drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.2.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wędliny drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.3.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso wieprzowe i wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.4.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wędliny wieprzowe, wołowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.5.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podroby i inne mięsa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.6.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Jaja kurze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.7.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ryby mrożone i solone.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.8.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.20.00-0, 15.23.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwy rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.9.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Karp żywy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.10.do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Zakup i dostawa maszyny do utrzymania lodowiska w Głuchołazach
- Przebudowa kuchni oraz pomieszczeń gospodarczo -administracyjnych SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. Św. Jana Pawła II- modernizacja pomieszczeń Działu Żywienia
- ZAKUP I DOSTAWĘ LEKÓW I PRODUKTÓW DO LECZENIA ŻYWIENIOWEGO
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.