Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-29
Rzgów: Budowa kanalizacji podciśnieniowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Granicznej i Topolowej w Starowej Górze.
Numer ogłoszenia: 170690 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rzgów , Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 042 2141109, faks 042 2141207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji podciśnieniowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w ul. Granicznej i Topolowej w Starowej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmie prace związane z wykonaniem wydzielonej części całego zadania inwestycyjnego. W zakres etapu 2013 wchodzi budowa kanalizacji podciśnieniowej wraz ze studniami podciśnieniowymi i monitoringiem studzienek zlokalizowanych na działkach mieszkańców w części południowej ul. Topolowej i w części ul. Granicznej wraz z uliczką bez nazwy odchodzącą od ul. Granicznej oraz odtworzeniem nawierzchni w ul. Topolowej i Granicznej. Monitoring kabel NYY-J5x1,5mm2 -1650mb monitoring kpl -26szt zaworów Długość sieci w ulicy Granicznej Długość sieci 160x9,5PE-283mb Długość sieci 110x6,6 PE-41mb Długość przyłączy 90x5,4 PE-180mb ilość odejść -14 kpl ilość studni -9 kpl ilość zaworów -9kpl Długość sieci w ulicy Topolowej Długość sieci 110x6,6 PE-245mb Długość przyłączy 90x5,4 PE-113mb ilość odejść 14kpl ilość studni 14kpl ilość zaworów 14kpl Długość sieci w ulicy bez nazwy Długość sieci 110x6,6 PE-87mb Długość przyłączy 90x5,4 PE-37mb ilość odejść 5kpl ilość studni 5kpl ilość zaworów 3kpl Odtworzenie nawierzchni tłuczniowej na szerokosci 5,2m drogi- ul. Graniczna - A=1612m2 a korytowanie gł. 30cm b warstwa odsączająca gr 10cm c podbudowa z tłucznia gr 15cm d podbudowa z klińca gr 5cm Odtworzenie nawierzchni asfaltowej o szer 5,0m:-w ul. Topolowej- A=1200,50m2 KR 1 a korytowanie gł. 30cm b warstwa odsączająca gr 10cm c podbudowa z tłucznia gr 15cm d podbudowa z klińca gr 5cm Roboty ziemne na przyłączach 50% ręcznie i 50% mechanicznie. Wywóz ziemi - na odleglość do 5km we wskazane miejsce. Studnia zaworowa Studnia kanalizacji podciśnieniowej- prefabrykowana żelbetowa o wymiarach 1mx1m i głębokości 2,55 grubość ścianek 10cm, dna 50cm z niszą na ścieki 40x40x40cm i płyty wierzchniej grubości 14cm z włazem żeliwnym typu lekkiego o średnicy min. 600mm-24 szt i 4 szt włazem ciężkim .Właz powinien być usytuowany nad stopniami. Pokrywa studzienki powinna być wyniesiona ponad rzedną terenu o 5 cm. Studzienkę zazbroić prętami fi 8 co 15 cm ze stali okrągłej A0 St0S. otulenie prętów 3 cm W ścianach bocznych otwory na szczelne przejścia przewodów oraz stopnie żeliwne wg rysunku Wewnętrzna powierzchnia studzienki powinna być gładka. Studzienka powinna odpowiadać normie PN-92 B -10729.Studzienkę należy wykonać z betonu B30 F75 W4 PN-88 B-06250, czyli z betonu zwykłego klasy B30 mrozoodporności F75 stopnia wodoszczelności W4 zgodnie z normą PN-88 B-06250. Do betonu stosować domieszkę uszczelniającą typu Hydrobet w ilości 1,5% do ciężaru cementu..Ściany zewnętrzne studzienki powlec Bitizolem R. Wszystkie wejścia i wyjścia przewodów wykonać jako wodoszczelne. Niewykorzystane otwory w ścianach zadeklować i zabezpieczyć przyklejając kwadratowy płat papy termozgrzewalnej. W przypadku konstrukcji studzienki dwuczęściowej miejsce złączenia ścianek betonowych studzienki wykonać na zaprawie cementowej z dodatkiem płynnej domieszki do wykonania wodoszczelnych zapraw i betonów firmy Ceresit lub równoważnej i dodatkowo zabezpieczyć pasem papy termozgrzewalnej. W studniach zaworowych należy zainstalować zawory podciśnieniowe z zasuwkami odcinającymi o średnicy 3 zgodne ze specyfikacją szczegółową. Zamontowane zawory i wszystkie zamontowane urządzenia muszą być dopasowane do technologii wykonanych pompowni V1 oraz V2. W poprzednim etapie zostały zamontowane zawory firmy Airvac. Jeżeli oferent zaproponuje zawór innej marki o identycznych parametrach, informacja ta powinna znaleźć się dodatkowo w ofercie jako odrębny załącznik podający parametry oferowanego zaworu oraz deklarację o przejęciu odpowiedzialności za wszelkie ewentualne zakłócenia pracy dotychczas zamontowanego systemu kanalizacji i monitoringu. Jeżeli taka informacja i deklaracja nie zostaną dołączona do oferty, Zamawiający przyjmie, że zawory, które oferent zamierza montować są zaworami firmy AIRVAC. W przypadku oferowania innego zaworu oferent powinien dołączyć informację o miejscu zamontowania na terenie Polski co najmniej 100 zaworów w jednej sieci oraz referencje wystawioną przez użytkownika tej sieci o ich prawidłowym działaniu prze okres co najmniej jednego roku. Monitoring Wraz z budową sieci kanalizacyjnej należy rozbudować monitoring z uwzględnieniem istniejącej kablowej transmisji danych. Gmina posiada licencję udzieloną przez Hydro-Eco-Invest z Gliwic na oprogramowanie wizualizacyjne e-FlowNet. Na pompowni V1 zlokalizowana jest szafa pomiarowa VS1 Szafa zawiera -moduły Master Modules typu G34960005700 firmy Dupline szt 11 -repeatery Dupline D 38920000024 szt 11 -moduł wejść impulsowych DIM-20 szt 1 -urządzenie komunikacyjne -modem VD SL-szt 1 -osprzęt elektryczny-1 kpl Monitoring ul Granicznej i Topolowej realizowany będzie poprzez magistralę BUS 12 zakres rzeczowy w zakresie monitoringu 1 Rewitalizacja trasy Bus 12 na odcinku ok. 400m i 3szt studzienek, ułożenie dalszej trasy telemetrycznej Bus 12 o długości ok. 1650mb z 28szt studzienek i 26szt zaworów oraz 5szt odejść bez studzienek zgodnie z normą N SEP-E-004 Elektryczne i sygnalizacyjne linie kablowe, projektowanie i budowa -wykonanie systemu monitoringu 26 zaworów kanalizacji podciśnieniowej - montaż i instalacja urządzeń telemetrycznych, informatycznych i oprogramowania System monitoringu pracy zaworów AIRVAC lub równoważny podciśnieniowej sieci kanalizacyjnej powinien zapewnić zdalną diagnostykę rozszczelnień powstałych w zaworach studni przydomowych , rejestrować statystyki pracy zaworów oraz parametry technologiczne w studniach przydomowych , oraz przekazywać dane do komputera zamontowanego w Stacji Próżniowo-Pompowej jak i do stanowiska dyspozytorskiego w ZWiK w RzgowieNa sieci w końcowych studzienkach zamontować -ograniczniki przepięć DT01 szt5 Dla wybudowania magistrali Bus 12 należy zastosować kable 5-cio żyłowe przystosowane do układania w ziemi np. NYY-J 5x1,5 mm2 o parametrach Ck<+40nF/km, Rk<=15ohm/km. -kabel musi być prowadzony między studzienkami zna zasadzie wejście/wyjście kabla do kolejnej studzienki. Łączenie kabla tylko w puszkach przyłączeniowych. 2. Wyposażenie studzienek zaworowych Niniejsze zadanie obejmuje kontrolę pracy 26szt studzienek zaworowych. Do przekazywania stanów pracy studzienek zaworowych przewidziano w każdej studzience kodowanego czujnika indukcyjnego np G69101101 firmy Carlo Gavazzi lub podobny Połączenie kabla od czujnika oraz końców kabli do transmisji zostanie wykonane w puszczce przyłączeniowej o klasie szczelności IP 68 Przy składaniu oferty należy uwzględnić nie objęte przedmiarem zajęcia pasa drogowego, wykonanie organizacji ruchu, badania zagęszczenia gruntu. Przy odbiorze Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną inwentaryzacje powykonawczą ułożenia przewodów zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej oraz monitoring 26 zaworów na komputerze zamontowanym na stanowisku dyspozytorskim ZWIK w Rzgowie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Nr konta PEKAO S.A. I/O RZGÓW 79 124034351111000030275799 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego. W przypadku dostarczenia oferty w formie przesyłki oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dostarczyć oddzielnie. 6. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 7. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, ze jest ono niedwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie kanalizacji sanitarnej, w tym co najmniej jednej kanalizacji podciśnieniowej z systemem monitoringu opartego na kablowej transmisji danych o wartości powyżej 1 000 000,00 zł brutto każda. Ocena tego warunku - na podstawie wykazu robót wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku - na podstawie oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych z doświadczeniem w budowie min. 1 kanalizacji podciśnieniowej -należy ją wykazać oraz drogowej Ocena tego warunku - na podstawie wykazu osób, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - na min. 1 000 000,00 zł Ocena tego warunku - na podstawie dostarczonej informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie kanalizacji sanitarnej ( w tym co najmniej jednej kanalizacji podciśnieniowej z systemem monitoringu opartego na kablowej transmisji danych) o wartości powyżej 1 000 000,00 zł brutto każda.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony wzór oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.1. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: 1.1.1 Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w §3 Umowy termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 1.1.2 Wystąpienia robot dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia 1.1.3 Konieczności wykonania przez zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, 1.2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy lub robot przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowego kierownika budowy lub robot. 1.3. Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kierownika budowy lub robot , jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić kierownika budowy lub robót zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie. W przypadku zmiany kierownika budowy lub robot - nowy kierownik budowy lub robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla powyższych osób. 1.4. Zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robot wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. 1.5. Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku zmiany finansowania zadania inwestycyjnego. 1.6. Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Zamawiający może dokonać odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22 95-030 Rzgów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22 95-030 Rzgów, sekretariat pok.21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RZGÓW
- Świadczenie usługi wyżywienia dzieci w Zespole Żłobków Samorządowych Gminy Rzgów
- Wykonanie studni głębinowej SUV wraz z zabezpieczeniem terenu sfery bezpieczeństwa przy ul. Górnej w Rzgowie.
więcej: przetargi RZGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
- Ulepszenie usług wodno-ściekowych na terenie Gminy Płońsk - poprawa wydajności stacji
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.