Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: usługa transportu odpadów komunalnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o., do kontaktów: Marek Madaliński, ul. Tokarzewskiego 2, 91-842 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6160209, fax 042 6160751, e-mail: przetargi@mpolodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpolodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne, Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa transportu odpadów komunalnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Sortownia odpadów - stacja przeładunkowa w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1 oraz składowisko odpadów komunalnych we Frankach gm. Krośniewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu drogowego odpadów komunalnych ze sortowni - stacji przeładunkowej w Łodzi przy ul. Zamiejskiej 1 do składowiska odpadów komunalnych we Frankach gm. Krośniewice. Ilość odpadów komunalnych przewidzianych do przewiezienia wynosi maksymalnie 33000 ton (dziennie min. 100 ton). Usługa będzie wykonywana codziennie oprócz niedziel i świąt - chyba, że zamawiający zawiadomi wykonawcę oniewykonywaniu transportu w danym dniu. Transport będzie wykonywany przy użyciu środków transportu wykonawcy, natomiast załadunek będzie wykonany przy użyciu środków zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 33000 ton w ciągu 12 miesięcy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem: - licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, - zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z ustawą o odpadach. 2)Posiadają polisę OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na min. 50000 zł w zakresie prowadzonej działalności oraz zobowiążą się do utrzymania ważnej polisy przez cały okres wykonywania umowy. 3)Osiągnęli w poprzednim roku obrotowym przychód netto na poziomie min. 750000 zł. 4)Dysponują przynajmniej sześcioma zestawami samochodów ciężarowych oraz dwiema rezerwowymi naczepami umożliwiającymi przewiezienie dziennie min. 100 ton odpadów. 5)Dysponują min. 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 6)Dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali przynajmniej dwie usługi o podobnym charakterze i wartości min. 400000,00 zł każda. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych usług należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje). 7)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie poprzez rozpatrzenie i analizę dokumentów złożonych przez Wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w związku zart. 22 i 24 prawa zamówień publicznych. 2)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą o transporcie drogowym. 4)Zezwolenie na transport odpadów komunalnych. 5)Polisa OC lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6)Wyciąg ze sprawozdania finansowego w postaci bilansu i rachunku zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli wykonawcy nie są zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego - zestawienie przychodów, zysku oraz zobowiązań i należności. 7)Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) o podobnym charakterze i wartości min. 400000,00 zł każda. 8)Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 9)Wykaz środków transportu przewidzianych do realizacji usługi 10)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpolodz.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata dotyczy wyłącznie formy papierowej specyfikacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.03.2007, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego - sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kruszywa budowlanego i drogowego
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu systemu monitoringu wideo VSS w budynku Urzędu Skarbowego w Pabianicach, przy ul. Zamkowej 26
- Najem długoterminowy fabrycznie nowego osobowego samochodu elektrycznego dla potrzeb Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi.
- Opieka serwisowa dotycząca urządzenia CISCO AIR na okres 1 roku w reżimie 8x5xNBD zainstalowanego w budynku Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ
- 121/TP/ZP/D/2024 - Dostawa i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Stromiec od 01 września 2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych z terenu gminy Szczuczyn
- USŁUGA TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH Z BAZY SPÓŁKI (72-100 GOLENIÓW, ul. I BRYGADY LEGIONÓW 17C) DO INSTALACJI PRZETWARZANIA ODPADÓW CELOWEGO ZWIĄZKU GMIN R XXI W SŁAJSINIE
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów medycznych
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów niebezpiecznych medycznych i innych.
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.