eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślCzyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików oraz separatorów na terenie miasta Przemyśla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Przemyśl: Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików oraz separatorów na terenie miasta Przemyśla
Numer ogłoszenia: 17071 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu , ul. Wybickiego 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6790335 do 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-przemysl.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików oraz separatorów na terenie miasta Przemyśla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików oraz separatorów na terenie miasta Przemyśla łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów, z podziałem na części: Część I mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów w ilości 3 522 kpl Część II interwencyjne mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów w ilości do 250 kpl. Część III dwukrotne czyszczenie separatorów i osadników łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów- 12 kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I i II: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na mechanicznym czyszczeniu studzienek ściekowych. Dla części III: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na oczyszczaniu separatorów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-przemysl.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu 37-700 Przemyśl ul. Wybickiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Przemyślu 37-700 Przemyśl ul. Wybickiego 1 pokój nr 104 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów (średnia długość przykanalika 3,5 mb) w ilości 3 522 kpl Zakres usług obejmuje: - zajęcie stanowiska roboczego przez samochód, - wyjęcie kraty wpustu ściekowego, - czyszczenie osadnika i przykanalika - odsączenie osadów z wody ściekowej, - wstawienie kraty wpustu ściekowego, - odwiezienie osadów na zwałkę.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Interwencyjne mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Interwencyjne mechaniczne czyszczenie studzienek ściekowych i przykanalików łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów (średnia długość przykanalika 3,5 mb) w ilości do 250 kpl. Zakres usług obejmuje: - zajęcie stanowiska roboczego przez samochód, - wyjęcie kraty wpustu ściekowego, - czyszczenie osadnika i przykanalika - odsączenie osadów z wody ściekowej, - wstawienie kraty wpustu ściekowego, - odwiezienie osadów na zwałkę Interwencyjne czyszczenie studzienek odbywać się będzie według bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od zgłoszenia rozpocząć wykonywanie usług ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dwukrotne czyszczenie separatorów i osadników łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów- 12 kpl.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dwukrotne czyszczenie separatorów i osadników łącznie z odbiorem i unieszkodliwianiem powstałych odpadów- 12 kpl Zakres usług obejmuje: a) czyszczenie separatorów i osadników przy użyciu pompy ssącej i wozu asenizacyjnego (odessanie wierzchniej pływającej warstwy cieczy lekkich, wypompowanie warstwy wody, wypompowanie osiadłej na dnie zawiesiny opadającej, usunięcie piasku i szlamu z osadnika, dokładne umycie wnętrza urządzenia preparatem biodegralnym o współczynniku pH 7, oczyszczenie wkładu koalescencyjnego - sekcji lamelowej lub żaluzji w zależności od typu zbiornika, sprawdzenie połączenia oraz usunięcie ewentualnych nieszczelności, napełnienie wodą aż do przelewu na wylocie), b) kontrolę stanu technicznego (opróżniony z produktów separacji, wody, piasku i szlamu separator wraz z osadnikiem należy skontrolować pod kątem uszkodzeń mechanicznych, jakości powłoki epoksydowej, ewentualnej korozji elementów stalowych, betonowych i kompletacji. Kontrolą należy objąć również pływak - jego tarowanie oraz urządzenia alarmowe. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń pozostawić separator nie napełniony wodą, powiadomić przedstawiciela Zamawiającego celem komisyjnego spisania protokołu oględzin), c) wykonanie analizy odprowadzenia wód opadowych w zakresie węglowodorów ropopochodnych i zawiesiny ogólnej w separatorach d) odbiór i utylizację odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Po wykonaniu w/w usług Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu: - książki eksploatacji separatorów z dokonanymi wpisami dotyczącymi przeprowadzonych czynności i odbioru odpadów, - dokumentację fotograficzną, - protokoły z przeglądu stanu technicznego urządzeń - dokument przekazania odpadów do utylizacji - wyniki przeprowadzonych badań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.