eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRenowacja holu wejściowego oraz okien nad drzwiami wejściowymi do budynku Collegium Maius, renowacja drzwi zewnętrznych od strony ul. Fredry i wiatrołapu w budynku Collegium Maius, w ramach zadania 738 (etap II) pod nazwą Adaptacja pomieszczeń zwolnionych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Poznań: Renowacja holu wejściowego oraz okien nad drzwiami wejściowymi do budynku Collegium Maius, renowacja drzwi zewnętrznych od strony ul. Fredry i wiatrołapu w budynku Collegium Maius, w ramach zadania 738 (etap II) pod nazwą Adaptacja pomieszczeń zwolnionych przez Wydział Biologii wraz z modernizacją sal wykładowych w budynku Collegium Maius Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Fredry 10
Numer ogłoszenia: 170756 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja holu wejściowego oraz okien nad drzwiami wejściowymi do budynku Collegium Maius, renowacja drzwi zewnętrznych od strony ul. Fredry i wiatrołapu w budynku Collegium Maius, w ramach zadania 738 (etap II) pod nazwą Adaptacja pomieszczeń zwolnionych przez Wydział Biologii wraz z modernizacją sal wykładowych w budynku Collegium Maius Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu przy ul. Fredry 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1.Hol wejściowy: - renowacja stolarki drzwiowej zewnętrznej - renowacja wiatrołapu wraz z drzwiami płycinowymi - renowacja sufitów i ścian - posadzki kamienne - schody 2. Boazeria w hallu wejściowym wg projektu arch. Wnętrz. 3. Roboty różne. 4. Remont pomieszczeń Collegium Maius..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: wykonali (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na remontach w obiektach zabytkowych o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, i których właściwe wykonanie zostało potwierdzone przez inwestora lub konserwatora zabytków. B. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz udokumentują co najmniej 2 letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadają zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskanych na podstawie § 19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 24.08.1964r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych lub na podstawie § 18 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z 11.01.1994r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U 1994, nr 16, poz. 55) - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty i zainstalowane urządzenia. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - wykaz osób, które będą kierować robotami wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w rozdziale 5 pkt 5.1. ppkt 2 B SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - wykaz wykonanych robót, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt 2 A SIWZ Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - wykaz co najmniej 2-letniej praktyki na budowie przy zabytkach nieruchomych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - kosztorysy ofertowe - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.