eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-16/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-30

Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-16/2010
Numer ogłoszenia: 170769 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-16/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE WŁASNOŚCI ROLNEJ SKARBU PAŃSTWA ORAZ INNYCH NIERUCHOMOŚCI WSKAZANYCH PRZEZ ANR W CZĘŚCI OBJĘTEJ DZIAŁANIEM ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMÓWIENIE JEST PODZIELONE NA 8 CZĘŚCI. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES RZECZOWY PRAC OPISANY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. STRZELCZYKI - Dz. Nr 199 o pow. 4,44 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCI OBR. STRZELCZYKI - Dz. Nr 199 o pow. 4,44 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW + mapki do ujawnienia lub założenia nowej KW (2 SZT.), wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działek ujawnionych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. MARGONIN OBR. SYPNIEWO - Dz. Nr 153/3 o pow. 3,77 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. MARGONIN OBR. SYPNIEWO - Dz. Nr 153/3 o pow. 3,77 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW + mapki do ujawnienia lub założenia nowej KW (2 SZT.), wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działek ujawnionych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1531/11, 1537/2 obr. BUKOWIEC dz. 185 , 187, 202, 205, 208, 211, 126/1, 210/1, 155/1, 189/1, 150/2, 193 ustalenie stanu prawnego dla działek i w uzgodnieniu ze Starostwem i Wydziałem Ksiąg Wieczystych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1531/11, 1537/2 obr. BUKOWIEC dz. 185 , 187, 202, 205, 208, 211, 126/1, 210/1, 155/1, 189/1, 150/2, 193 ustalenie stanu prawnego dla działek i w uzgodnieniu ze Starostwem i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie dokumentów do założenia ksiegi wieczystej Skarbu Państwa-ANR, oraz podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. TARNÓWKA OBR. PIECEWO - regulacja prawna KW10365 SR Złotów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TARNÓWKA OBR. PIECEWO - regulacja prawna KW10365 SR Złotów - ujawnienie podziału dz.43 oraz w oparciu o kw. 2742 tegoż sądu ujawnić akta własności ziemi byłego właściciela oraz ujawnienie późniejszej decyzji wymiany nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. ŁOBŻENICA OBR. DĘBNO - podział decyzją dz.36/166 o pow. 0,6015ha na 5-6 działek budowlanych KW-29732.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. ŁOBŻENICA OBR. DĘBNO - podział decyzją dz.36/166 o pow. 0,6015ha na 5-6 działek budowlanych KW-29732 - projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcom. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami metrowymi oznaczone jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów wraz z wypisem i wyrysem razem na jednym egzemplarzu, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. TRZCIANKA OBR. DŁUŻEWO - Rozgraniczenie cieku naturalnego pod nazwą Kanał Glinica od gruntów przyległych na działce: 61/2 o pow. 05542 ha ( podział na 3 działki ); 112 o pow.0,39 ha (podział na 2 działki ); 122/2 o pow. 0,2764 ( podział na 2 działki).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TRZCIANKA OBR. DŁUŻEWO - Rozgraniczenie cieku naturalnego pod nazwą Kanał Glinica od gruntów przyległych na działce: 61/2 o pow. 05542 ha ( podział na 3 działki ); 112 o pow.0,39 ha (podział na 2 działki ); 122/2 o pow. 0,2764 ( podział na 2 działki) Wydzielenie kanału Glinica jako Wp pozostałe części stanowiące rowy melioracji szczegółowej pozostają jako W. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR i WZMiUW w Poznaniu Rej. Oddział w Pile. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i WZMiUW. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: -projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych - 5szt. -mapa przeglądowa stanu prawnego nieruchomości -protokół z badania księgi wieczystej -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów. -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 1egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1477/2- 0,06ha( dr), 1531/9-0,24 ha(dr), 1532/2-0,20 ha(dr) kw 25084 - sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu ujawnienia w księdze wieczystej 25084.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1477/2- 0,06ha( dr), 1531/9-0,24 ha(dr), 1532/2-0,20 ha(dr) kw 25084 - sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu ujawnienia w księdze wieczystej 25084.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GM. CZARNKÓW OBR. JĘDRZEJEWO - podział działki - 18 o pow. 4,36ha na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawcę - 2,54ha , oraz dz. nr 21 o pow. 4,20 ha na 2 działki - dzierżawca użytkuje 2,53ha (kw- 36258) wg załączonej mapy, oraz wydzielić drogę dojazdową dla dz. nr 18 i 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CZARNKÓW OBR. JĘDRZEJEWO - podział działki - 18 o pow. 4,36ha na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawcę - 2,54ha , oraz dz. nr 21 o pow. 4,20 ha na 2 działki - dzierżawca użytkuje 2,53ha (kw- 36258) wg załączonej mapy, oraz wydzielić drogę dojazdową dla dz. nr 18 i 21, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcom. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami metrowymi oznaczone jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów wraz z wypisem i wyrysem razem na jednym egzemplarzu, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.