Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-30
Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-16/2010
Numer ogłoszenia: 170769 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE NR FSGiE-0160-16/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA NIERUCHOMOŚCIACH BĘDĄCYCH W ZASOBIE WŁASNOŚCI ROLNEJ SKARBU PAŃSTWA ORAZ INNYCH NIERUCHOMOŚCI WSKAZANYCH PRZEZ ANR W CZĘŚCI OBJĘTEJ DZIAŁANIEM ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMÓWIENIE JEST PODZIELONE NA 8 CZĘŚCI. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES RZECZOWY PRAC OPISANY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dokonanie oceny spełniania warunku polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawca posiada uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii, lub dysponuje, albo będzie dysponować personelem posiadającym wymienione uprawnienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1 Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a) klęski żywiołowe b) udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.2 Zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie usługi z przyczyn nie wynikających ze strony Wykonawcy. 1.3 Zmiany będące następstwem działania osób trzecich a w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji: wypisów, wyrysów, opinii decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożliwością wykonania zamówienia b) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy jako następstwo działania osób trzecich 1.4 Zmiany spowodowane działaniem lub brakiem działania osób a uniemożliwiające przeprowadzenie czynności związanych z wykonywaną sługą. 1.5 siła wyższa uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy 2. Zmiana danych stron umowy związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana adresu. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionych w pkt. 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Ciężar udowodnienia faktu w takim układzie spoczywa na wykonawcy przedmiotowego zamówienia. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. STRZELCZYKI - Dz. Nr 199 o pow. 4,44 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCI OBR. STRZELCZYKI - Dz. Nr 199 o pow. 4,44 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW + mapki do ujawnienia lub założenia nowej KW (2 SZT.), wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działek ujawnionych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. MARGONIN OBR. SYPNIEWO - Dz. Nr 153/3 o pow. 3,77 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. MARGONIN OBR. SYPNIEWO - Dz. Nr 153/3 o pow. 3,77 ha - badanie księgi wieczystej pod kątem ustalenia KW + mapki do ujawnienia lub założenia nowej KW (2 SZT.), wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla działek ujawnionych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1531/11, 1537/2 obr. BUKOWIEC dz. 185 , 187, 202, 205, 208, 211, 126/1, 210/1, 155/1, 189/1, 150/2, 193 ustalenie stanu prawnego dla działek i w uzgodnieniu ze Starostwem i Wydziałem Ksiąg Wieczystych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1531/11, 1537/2 obr. BUKOWIEC dz. 185 , 187, 202, 205, 208, 211, 126/1, 210/1, 155/1, 189/1, 150/2, 193 ustalenie stanu prawnego dla działek i w uzgodnieniu ze Starostwem i Wydziałem Ksiąg Wieczystych sporządzenie dokumentów do założenia ksiegi wieczystej Skarbu Państwa-ANR, oraz podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. TARNÓWKA OBR. PIECEWO - regulacja prawna KW10365 SR Złotów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TARNÓWKA OBR. PIECEWO - regulacja prawna KW10365 SR Złotów - ujawnienie podziału dz.43 oraz w oparciu o kw. 2742 tegoż sądu ujawnić akta własności ziemi byłego właściciela oraz ujawnienie późniejszej decyzji wymiany nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. ŁOBŻENICA OBR. DĘBNO - podział decyzją dz.36/166 o pow. 0,6015ha na 5-6 działek budowlanych KW-29732.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. ŁOBŻENICA OBR. DĘBNO - podział decyzją dz.36/166 o pow. 0,6015ha na 5-6 działek budowlanych KW-29732 - projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcom. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami metrowymi oznaczone jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów wraz z wypisem i wyrysem razem na jednym egzemplarzu, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. TRZCIANKA OBR. DŁUŻEWO - Rozgraniczenie cieku naturalnego pod nazwą Kanał Glinica od gruntów przyległych na działce: 61/2 o pow. 05542 ha ( podział na 3 działki ); 112 o pow.0,39 ha (podział na 2 działki ); 122/2 o pow. 0,2764 ( podział na 2 działki).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TRZCIANKA OBR. DŁUŻEWO - Rozgraniczenie cieku naturalnego pod nazwą Kanał Glinica od gruntów przyległych na działce: 61/2 o pow. 05542 ha ( podział na 3 działki ); 112 o pow.0,39 ha (podział na 2 działki ); 122/2 o pow. 0,2764 ( podział na 2 działki) Wydzielenie kanału Glinica jako Wp pozostałe części stanowiące rowy melioracji szczegółowej pozostają jako W. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR i WZMiUW w Poznaniu Rej. Oddział w Pile. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i WZMiUW. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć: -projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych - 5szt. -mapa przeglądowa stanu prawnego nieruchomości -protokół z badania księgi wieczystej -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów. -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 1egz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1477/2- 0,06ha( dr), 1531/9-0,24 ha(dr), 1532/2-0,20 ha(dr) kw 25084 - sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu ujawnienia w księdze wieczystej 25084.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBR. BUDZYŃ dz.1477/2- 0,06ha( dr), 1531/9-0,24 ha(dr), 1532/2-0,20 ha(dr) kw 25084 - sporządzenie wyciągu z wykazu zmian gruntowych w celu ujawnienia w księdze wieczystej 25084.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GM. CZARNKÓW OBR. JĘDRZEJEWO - podział działki - 18 o pow. 4,36ha na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawcę - 2,54ha , oraz dz. nr 21 o pow. 4,20 ha na 2 działki - dzierżawca użytkuje 2,53ha (kw- 36258) wg załączonej mapy, oraz wydzielić drogę dojazdową dla dz. nr 18 i 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CZARNKÓW OBR. JĘDRZEJEWO - podział działki - 18 o pow. 4,36ha na 2 działki wg użytkowania przez dzierżawcę - 2,54ha , oraz dz. nr 21 o pow. 4,20 ha na 2 działki - dzierżawca użytkuje 2,53ha (kw- 36258) wg załączonej mapy, oraz wydzielić drogę dojazdową dla dz. nr 18 i 21, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcom. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami metrowymi oznaczone jaskrawym kolorem widoczne z daleka, oraz przedłożyć -wykaz zmian danych ewidencyjnych -wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów wraz z wypisem i wyrysem razem na jednym egzemplarzu, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Gminy Piła i jednostek podległych w 2025 roku
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-2)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 im. Dzieci Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I PODROBÓW
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.