eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPrzebudowa mostu drogowego w ciągu ul. Owsianej nad rzeką Chełszcząca w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Szczecin: Przebudowa mostu drogowego w ciągu ul. Owsianej nad rzeką Chełszcząca w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 170776 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu drogowego w ciągu ul. Owsianej nad rzeką Chełszcząca w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: - rozebranie istniejącego mostu i wybudowanie w tym samym miejscu nowego obiektu mostowego o konstrukcji żelbetowej i nośności wg PN - 85/S - 10030, kl. A - 500 kN. 2. Opis zamówienia: 1) wykonanie robót: a) na podstawie dokumentacji budowlano - wykonawczej, opracowanej w maju 2008 r , przez Pracownię Projektową Dróg i Mostów dr inż. Janusz Hołowaty ul. Wilków Morskich 6/9, 71-063 Szczecin, na która składa się: - projekt wykonawczy, - projekt budowlany, - projekt czasowej organizacji ruchu, - projekt stałej organizacji ruchu, - przedmiar robót, b) zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 1 egz. wydruku i 2 egz. na nośniku elektronicznym. 4. Podstawa prawna realizacji zamówienia: c) Ustawa z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz.U.06.156.1118 ze zm.), d) Ustawa z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.05.108.908 ze zm.), c) Obowiązujące przepisy, normy. 5. Warunki wykonawstwa robót: 1) rozebranie istniejącego obiektu mostowego. 2) zamawiający dopuszcza wykonanie robót branżowych oraz bitumiczno brukarskich z udziałem podwykonawcy. 3) wykonawstwo nowego obiektu mostowego na podstawie dokumentacji budowlano-wykonawczej, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej. 4) stosowane materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie Prawo budowlane

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 16.000,00 zł ( słownie złotych: szesnaście tysięcy ) w terminie o dnia 14.08.2008 r. do godziny 08:30. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego Nr 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie wewnętrznej Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego, pok. nr 19 ( parter )..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują minimum 1 osobą ( kierownikiem robót ) - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. b) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wybudowanie obiektu mostowego w ciągu drogi publicznej lub linii kolejowej o długości minimum 10 mb. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W części B załącznika nr 3 należy podać zakres i czynności powierzone podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 4), posiadają wymagane uprawnienia tj : - uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o tabelę elementów rozliczeniowych ( TER ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDiTM ul.S.Klonowica 5, 71-241 Szczecin.Koszt pobrania siwz w wydruku wynosi13 zł. płatne: w kasie zamawiającego-pok.19(parter);przelewem nr konta 46124038131111000043844403;za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie ( III piętro ) Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego 71-241 Szczecin, ul. S. Klonowica 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.