Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-22
Warszawa: Najem włókien światłowodowych w relacji od Sejm RP do Polskiego Radia S.A.
(znak sprawy: BZ/DPZP-28/11)
Numer ogłoszenia: 170778 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Sekcja Obsługi Zamówień Publicznych , Al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6459359, faks 022 6453959, 6455996.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem włókien światłowodowych w relacji od Sejm RP do Polskiego Radia S.A. (znak sprawy: BZ/DPZP-28/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem włókien światłowodowych w relacji od Sejm RP do Polskie Radio SA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.35.23.00 - 31.35.23.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadzenia z art. 22 ust. 1 ustawy(wymienionego w pkt. III.6 niniejszego ogłoszenia zdanie 1)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadzenia z art. 22 ust. 1 ustawy(wymienionego w pkt. III.6 niniejszego ogłoszenia zdanie 1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadzenia z art. 22 ust. 1 ustawy(wymienionego w pkt. III.6 niniejszego ogłoszenia zdanie 1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadzenia z art. 22 ust. 1 ustawy(wymienionego w pkt. III.6 niniejszego ogłoszenia zdanie 1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa minimalnych standardów: spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadzenia z art. 22 ust. 1 ustawy(wymienionego w pkt. III.6 niniejszego ogłoszenia zdanie 1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału określonych pkt. 8 SIWZ wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na Załączniku nr 3 do SIWZ.Wykonawcy zobowiązani są również przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zasobach finansowych innych przedmiotów. Pozostałe wymagane dokumenty: wypełniony Formularz oferty na Załączniku nr 2 do SIWZ; pełnomocnictwo (w oryginale lub uwierzytelnionym notarialnie odpisie) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno określać jego zakres i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu (-ów), o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się go (je) dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy oraz przedłożenia pełnomocnictwa (w oryginale lub notarialnie uwierzytelnionym odpisie), uprawniającego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres tego umocowania, a ponadto: w celu wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt. 8 SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do: a) złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt. 11.1.1 SIWZ;b) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując spełnienie warunków udziału, polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów złożenia, dokumentu wymienionego w pkt. 11.1.2 SIWZ; w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 11.2.1 SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt. 11.2.2 SIWZ. W przypadku gdy jednym z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie osoba fizyczna, składa ona tylko dokument, o którym mowa w pkt. 11.2.1 SIWZ. Postanowienia pkt. 11.3 SIWZ i 11.4 SIWZ mają zastosowanie.Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedłożenia dokumentu wymienionego w pkt. 11.5.1 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie w stosunku do treści złożonej oferty bez zwiększania jej wartości są dopuszczalne pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a ponadto, nie wprowadzenie tych zmian narażałoby Zamawiającego na szkodę lub utrudniałoby jej prawidłowe funkcjonowanie lub uniemożliwiałoby realizację jego statutowych zadań. Zmiany treści umowy z uwzględnieniem treści ust. 1, będzie miała miejsce w szczególności w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany nazw podmiotów będących Stronami niniejszej umowy; b) zmiany w zakresie obowiązujących przepisów prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00 w pok. 416, pietro IV (stary budynek).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 14:00, miejsce: PR-S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa, skrzynka w holu (stary budynek) oznaczona zgodnie z pkt. 16.1 SIWZ.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.