eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówDostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Chorzowie w roku 2013 OG 35-14/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Chorzów: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Chorzowie w roku 2013 OG 35-14/13
Numer ogłoszenia: 170800 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12073 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, faks 032 3499483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Chorzowie w roku 2013 OG 35-14/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wymagane ilości poszczególnych pozycji w załącznikach są ilościami maksymalnymi i służą do wyliczenia ceny ofertowej brutto. Ostateczne ilości, które będą realizowane w wyniku niniejszego postępowania będą wynikać z potrzeb Zamawiającego, jednak ich ilość nie będzie mniejsza niż 75% łącznej ilości wszystkich pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 1. 4. Dopuszcza się zmiany ilościowe poszczególnego asortymentu objętego umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia określonej w załączniku 2. 5. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załącznikach spowoduje odrzucenie oferty. 6. Załącznik nr 2 zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. 7. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. 10. Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.11 - 30.12.51.11 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BS Polska Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 15a, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32986,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13110,30

  • Oferta z najniższą ceną: 13110,30 / Oferta z najwyższą ceną: 81375,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.