Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Warszawa: DOSTAWA PAPIERU (4 CZĘŚCI) ZP_18_2012
Numer ogłoszenia: 170808 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej , ul. Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6824-913, faks 22 6824559.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wceo.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU (4 CZĘŚCI) ZP_18_2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa papieru w podziale na 4 części. Część 1. Dostawa papieru dla Drukarni WCEO: Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier offset; FA1; 80g; biały ark. 20000 2 Papier offset; FA1; 90g; biały ark. 10000 3 Papier offset; FB1; 80g; biały ark. 20000 4 Papier offset; FB1; 90g; biały ark. 40000 5 Karton zielony; FA1; 225g (jasny kolor do uzgodnienia) ark. 500 6 Karton ozdobny Spartan Grey FB1; 200g (zielony) ark. 500 7 Karton 2-str. kredowy; FB1; 250g; biały ark. 12000 8 Karton 2-str. satynowany; FB1; 280g; biały ark. 1000 9 Karton 2-str. kredowy; FB1; 200g; biały ark. 10000 10 Papier pakowy w arkuszach nie mniejszych niż 70x100cm kg 150 11 Papier z roli; szer. 107; 130g (do plotera CS965) szt. 3 12 Papier z roli; szer. 160; 130g (do plotera CS965) szt. 4 13 Papier z roli; szer. 160; 200g (do plotera CS965) szt. 3 14 Papier z roli; szer. 152; 185g (do plotera CS965) szt. 3 15 Papier ksero; FA4; 80g; biały (ryza 500ark.) ryza 3200 16 Papier ksero; FA3; 80g; biały (ryza 500ark.) ryza 40 Szczegółowe opisy załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4 projekcie umowy. Część 2. Dostawa papieru dla RZA WP Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier ksero; FA4; 80g; biały (ryza 500ark.) ryza 50 2 Papier pakowy celulozowy brązowy prążkowany; F 1000x1300mm; 50g ark. 60 Szczegółowe opisy w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4a projekcie umowy. Część 3. Dostawa papieru dla CBW Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier ksero; FA4; 80g; białość 161 CIE, nieprzezroczystość min 91%(ryza 500ark.) ryza 150 2 ksero; FA3; 80g; białość 161 CIE, nieprzezroczystość min 91%(ryza 500ark.) ryza 10 Szczegółowe opisy w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4b projekcie umowy. Część 4. Dostawa papieru specjalistycznego dla CBW Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier bezkwasowy F-B1, 120g; biały, ph<7 kg 100 2 Papier holenderski szaroniebieski, 80g, 108x68cm; ph 7,5-8,0 (rezerwa alkaliczna) wyprodukowany z czystej celulozy ark. 100 3 Papier bezdrzewny F-A4; białość 161 CIE, 250 g (ryza 250 ark) ryza 5 4 Papier bezdrzewny satynowy F-A4; białość 161 CIE, 200 g, gładzony (ryza 250 ark) ryza 5 Szczegółowe opisy w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4c projekcie umowy. CPV: 30197600-2 Papier i tektury gotowe CPV: 30197630-1 Papier do drukowania CPV: 30197644-2 Papier kserograficzny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 4 dla cz 1, 4a dla cz 2, 4b dla cz. 3, 4c dla cz. 4 do SIWZ ) 2. Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, nieotrzymania przez Zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy; b) zmiany terminu wykonania umowy; c) zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy; d) zmiany warunków płatności. 3. Zmiana umowy, z wyjątkiem zmiany dotyczącej osób realizujących umowę, musi być dokonana za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu. 4. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy z naruszeniem pkt 3 niniejszego rozdziału nie będą wiążące dla żadnej ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.wceo.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ, POK 15A
ul. Stefana Banacha 2 00-909 Warszawa 60.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:30, miejsce: WOJSKOWE CENTRUM EDUKACJI OBYWATELSKIEJ KANCELARIA JAWNA POK 313 ul. Stefana Banacha 2 00-909 Warszawa 60.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. Dostawa papieru dla Drukarni WCEO:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Dostawa papieru dla Drukarni WCEO: Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier offset; FA1; 80g; biały ark. 20000 2 Papier offset; FA1; 90g; biały ark. 10000 3 Papier offset; FB1; 80g; biały ark. 20000 4 Papier offset; FB1; 90g; biały ark. 40000 5 Karton zielony; FA1; 225g (jasny kolor do uzgodnienia) ark. 500 6 Karton ozdobny Spartan Grey FB1; 200g (zielony) ark. 500 7 Karton 2-str. kredowy; FB1; 250g; biały ark. 12000 8 Karton 2-str. satynowany; FB1; 280g; biały ark. 1000 9 Karton 2-str. kredowy; FB1; 200g; biały ark. 10000 10 Papier pakowy w arkuszach nie mniejszych niż 70x100cm kg 150 11 Papier z roli; szer. 107; 130g (do plotera CS965) szt. 3 12 Papier z roli; szer. 160; 130g (do plotera CS965) szt. 4 13 Papier z roli; szer. 160; 200g (do plotera CS965) szt. 3 14 Papier z roli; szer. 152; 185g (do plotera CS965) szt. 3 15 Papier ksero; FA4; 80g; biały (ryza 500ark.) ryza 3200 16 Papier ksero; FA3; 80g; biały (ryza 500ark.) ryza 40 Szczegółowe opisy załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4 projekcie umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. Dostawa papieru dla RZA WP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2. Dostawa papieru dla RZA WP Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier ksero; FA4; 80g; biały (ryza 500ark.) ryza 50 2 Papier pakowy celulozowy brązowy prążkowany; F 1000x1300mm; 50g ark. 60 Szczegółowe opisy w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4a projekcie umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3. Dostawa papieru dla CBW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3. Dostawa papieru dla CBW Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier ksero; FA4; 80g; białość 161 CIE, nieprzezroczystość min 91%(ryza 500ark.) ryza 150 2 ksero; FA3; 80g; białość 161 CIE, nieprzezroczystość min 91%(ryza 500ark.) ryza 10 Szczegółowe opisy w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4b projekcie umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4. Dostawa papieru specjalistycznego dla CBW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4. Dostawa papieru specjalistycznego dla CBW Lp. Nazwa artykułu J.m. Ilość 1 Papier bezkwasowy F-B1, 120g; biały, ph<7 kg 100 2 Papier holenderski szaroniebieski, 80g, 108x68cm; ph 7,5-8,0 (rezerwa alkaliczna) wyprodukowany z czystej celulozy ark. 100 3 Papier bezdrzewny F-A4; białość 161 CIE, 250 g (ryza 250 ark) ryza 5 4 Papier bezdrzewny satynowy F-A4; białość 161 CIE, 200 g, gładzony (ryza 250 ark) ryza 5 Szczegółowe opisy w załączniku nr 1 do SIWZ i w załączniku nr 4c projekcie umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
- Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
więcej: Papier i tektura gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.