eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków,,Remont schodów i wymiana podłogi z płytek PCV na korytarzu parteru i I piętra w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr3 w Krakowie przy ul. Ułanów 21a ,,.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Kraków: ,,Remont schodów i wymiana podłogi z płytek PCV na korytarzu parteru i I piętra w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr3 w Krakowie przy ul. Ułanów 21a ,,.
Numer ogłoszenia: 170824 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 3 , ul. Ułanów 21A, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 64 39, faks 12 411 64 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//bursa_nr3.krakow.w.interia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 3.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Remont schodów i wymiana podłogi z płytek PCV na korytarzu parteru i I piętra w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr3 w Krakowie przy ul. Ułanów 21a ,,..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : a) korytarz I piętra zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; skucie nierówności betonu; naprawa pęknięć posadzki cementowej z zatarciem nakładko; uzupełnienie miejscowo posadzki i cokolików cementowych z zatarciem na ostro; gruntowanie podłoży preparatem Ceresit CT17; przygotowanie podłoża; ułożenie płytek na posadzce ,,Gres,,30x30cm- metodą zwykłą ; ułożenie płytek na cokoliku wys.10cm; wymiana progów na listwy podłogowe maskujące; wywóz gruzu wraz z opłatą za składowanie; b) Klatka schodowa tylnia czyszczenie ręczne lastryka, odtłuszczenie rozpuszczalnikami; gruntowanie podłoży preparatem Ceresit CT17; przygotowanie podłoża; ułożenie płytek na spocznikach ,,Gres,,30x30cm- metodą zwykłą ; obłoże stopni schodowych płytkami ,,Gres,,30x30cm- metodą kombinowana ( płytki ryflowane); zerwanie cokolika wykonanie pasów tynków po cokolikach; gruntowanie podłoży preparatem Ceresit CT17; ułożenie płytek na cokoliku wys.10cm; wymiana progów na listwy podłogowe maskujące; wywóz gruzu wraz z opłatą za składowanie; c) Klatka schodowa frontowa czyszczenie ręczne lastryka, odtłuszczenie rozpuszczalnikami; gruntowanie podłoży preparatem Ceresit CT17; przygotowanie podłoża; ułożenie płytek na spocznikach ,,Gres,,30x30cm- metodą zwykłą ; obłoże stopni schodowych płytkami ,,Gres,,30x30cm- metodą kombinowana ( płytki ryflowane); zerwanie cokolika wykonanie pasów tynków po cokolikach; gruntowanie podłoży preparatem Ceresit CT17; ułożenie płytek na cokoliku wys.10cm; wymiana progów na listwy podłogowe maskujące; wywóz gruzu wraz z opłatą za składowanie; d) korytarz parteru zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; zerwanie posadzki cementowej-wylewki; usunięcie gruzu i ziemi z parteru budynku; wykonanie podkładów betonowych; wykonanie izolacji poziomej i pionowej 1 warstwowej papą termozgrzewalną; wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych- izolacja pozioma gr.10cm; izolacja z folii pozioma warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej gr. 30mm; zbrojenie posadzki siatką stalową; gruntowanie podłoży preparatem Ceresit CT17; przygotowanie podłoża; ułożenie płytek na posadzce ,,Gres,,30x30cm- metodą zwykłą ; ułożenie płytek na cokoliku wys.10cm; wymiana progów na listwy podłogowe maskujące; wywóz gruzu wraz z opłatą za składowanie; wg. przedmiaru robót stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ , oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót załącznik Nr 7..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji przedmiotowego zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i wykonywania tych czynności - która będzie pełniła obowiązki kierownika robót Kierownik robót musi przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą tj. spełnia lub nie spełnia na podstawie oświadczeń składanych przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz ofertowy załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, - załącznik Nr 2 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 2 B do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, dotyczącym braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 do SIWZ, albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg załącznika Nr 3 B do SIWZ d) oświadczenie, że osoba która będzie pełniła obowiązki kierownika robót ( z pkt.1.3 pod. punkt 1.3.1- 1.3.2.), posiada wymagane przez Zamawiającego uprawnienia - podpisane przez Wykonawcę albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wg. załącznika Nr 4 do SIWZ . e) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, f) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, g) kosztorys ofertowy szczegółowy( pełny) sporządzonego ściśle wg. załączonego do SIWZ przedmiaru robót ( zał. Nr 6 i wytycznymi zawartymi w pkt. X SIWZ. Cena brutto zawarta w ofercie winna być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i wpisana do formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. Cena może być tylko jedna.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bursa_nr3.krakow.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 3 w Krakowie przy ul. Ułanów 21a w sekretariacie (na parterze) pokój nr.75..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Bursa Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 3 w Krakowie przy ul. Ułanów 21a w sekretariacie (na parterze) pokój nr.75..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego Nr 3 w Krakowie przy ul. Ułanów 21a w sekretariacie (na parterze) pokój nr.75, od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00- 12.00 ( koszt materiałów 7zł) SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej zamawiającego http//bursa_nr3.krakow.w.interia.pl/ . W.w uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej. Inne informacje uzupełniajace:Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: dyr. Marta Rybarczyk i Małgorzata Zamroźniak . Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.