Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Wrocław: Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach realizacji projektu: Od Wrocławskiego Parku Technologicznego do Innopolis Wrocław
Numer ogłoszenia: 170848 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Park Technologiczny S.A. , ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7985800, faks 071 7804034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.technologpark.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach realizacji projektu: Od Wrocławskiego Parku Technologicznego do Innopolis Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu laboratoryjnego w ramach realizacji projektu: Od Wrocławskiego Parku Technologicznego do Innopolis Wrocław. Dostawy będą realizowane według następujących pakietów: Pakiet 1: Automatyczny ekstraktor uniwersalny Pakiet 2: Inkubator z CO2 Pakiet 3: Automat montażowy pick&place Pakiet 4: Generator wodoru Pakiet 5: Komora laminarna Pakiet 6: Meble laboratoryjne Pakiet 7: Zestaw naczyń Dewara Pakiet 8: Szafy bezpieczeństwa i natrysk do ciała Pakiet 9: Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet 10: Wirówka Pakiet 11: Automat myjąco-dezynfekujący z agregatem suszącym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.15.20.00-0, 31.71.21.00-1, 42.98.00.00-9, 39.18.00.00-7, 39.14.15.00-7, 42.93.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie odtyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat wykonał przynajmniej 3 różne dostawy sprzętu określonego w pakiecie na który składa ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie odtyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Określone w pkt. 13 I części SIWZ (Instrukcja dla Wykonawców)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te będą korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.technologpark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Wrocławski Park Technologiczny S.A, ul. Muchoborska 18, 54-424 Wrocław, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program: Od Wrocławskiego Parku Technologicznego do Innopolis Wrocław.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Automatyczny ekstraktor uniwersalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka Przeznaczenie: prowadzenie ekstrakcji ciągłej, gorącej, ciepłej oraz ekstrakcji metodą Soxhleta Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inkubator z CO2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 sztuki -Pojemność komory: 260 l +/- 10% -Zakres temperatury pracy: min od Tot+3oC do+55oC -Dokładność odczytu i regulacji: temperatura / CO2 0,1oC / 0,1% -Sterowanie mikroprocesorowe z panelem dotykowym, cyfrowym wyświetlaczem parametrów pracy zadanych oraz opcjonalnym interface USB Opis szczegółowy w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Automat montażowy pick&place.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Generator wodoru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka Kompatybilny do pracy z chromatografem gazowym dwukanałowym TRACE GC Ultra Thermo Electron Szczegółowy opis w III części SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.98.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Komora laminarna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 sztuka Komora z pionowym przepływem laminarnym typu BIOHAZARD, II klasa bezpieczeństwa mikrobiologicznego. Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół laboratoryjny - 5 szt. Nadstawki na stół - 5 szt. Szafki laboratoryjne (różne 14 szt.) Regał zamykany - 2 szt. Regał zamykany na kluczyk - 2 szt. Szafka zamykana na kluczyk z nadstawką - 1 szt. Stanowisko myjące - 1 szt. Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw naczyń Dewara.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naczynie Dewara do przechowywania ciekłego azotu, poj.100 l - 1 szt. Naczynie Dewara do ciekłego azotu - 1 szt. Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szafy bezpieczeństwa i natrysk do ciała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa bezpieczeństwa do przechowywania rozpuszczalników - 1 szt. Szafa na odczynniki chemiczne (nieagresywne) - 1 szt. Szafka na trucizny - 1 szt. Natrysk do ciała - 1 szt. Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.15.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumny chromatograficzne z bańką - 12 szt. Kolby kuliste z jedną szyjką boczną - 8 szt. Wkraplacz z rurką do wyrównywania ciśnienia - 2 szt. Butelka zakręcana z grubą szyją. Z nakrętkami - 12 szt. Lejek Schota ze spiekiem G-3 - 2 szt. Moździeż z pistletem wykonane ze szkliwionej porcelany - 1 szt. Zabezpieczenie na linie próżnia-argon - 2 szt. Łapa z łańcuchem - 1 szt. Reduktory dwustopniowy do argonu - 1 szt. Czujnik temperatury - 1 szt. Koc gaśniczy - 1 szt. Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wirówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem - 1 szt. Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Automat myjąco-dezynfekujący z agregatem suszącym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automat myjąco-dezynfekujący z agregatem suszącym - 1 szt. Szczegółowy opis w III części SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Sukcesywna dostawa testu ELISA do oznaczania chromograniny A wraz z dzierżawą czytnika i inkubatora mikropłytek na okres 36 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.