Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-19
Poznań: Dostawa wyposażenia dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego
Numer ogłoszenia: 170862 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, fax 061 8525561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego tj. 21 szt. przenośnych zapór gumowo-tekstylnych, napełnianych wodą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.22.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać poniższe warunki : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia, dokumenty. Opis spełniania warunków udziału w postępowaniu : Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako (spełniony) lub (niespełniony) .Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ustawy, a złożona przez wykonawcę oferta nie będzie brała udziału w ocenie ofert w oparciu o kryterium oceny ofert, w przypadku : 1. treść złożonej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. treść oferty jest niezgodna z ustawą; 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 7. wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. a ponadto w przypadku : -.niezłożenia przez wykonawcę wymaganego dokumentu w wyznaczonym terminie, - dokonania negatywnej oceny złożonych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące dokumenty 1. Ofertę - wypełniony wzór formularza oferty (załącznik nr 4 do SIWZ), 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób upoważnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy w przypadku występowania osób nie wykazanych w dokumencie rejestracyjnym, podpisany przez osoby wskazane w dokumencie rejestracyjnym (załącznik nr 5 do SIWZ) Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w punkcie I.1. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami : Jerzy Haufa - Kierownik Działu EUM - pokój 305, tel. (0-61) 64-75-205.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego t. Wielkopolski Zarzad Melioracji i Urzadzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17 , 60-967 Poznań, pokój 201 (II piętro-sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.10.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.