eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńRemont - wymiana instalacji C.O. w budynku Inspektoratu ZUS we Włocławku, Pl. Wolności 18/19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Toruń: Remont - wymiana instalacji C.O. w budynku Inspektoratu ZUS we Włocławku, Pl. Wolności 18/19
Numer ogłoszenia: 170877 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, fax 056 6109496.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - wymiana instalacji C.O. w budynku Inspektoratu ZUS we Włocławku, Pl. Wolności 18/19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont - wymiana instalacji C.O. w budynku Inspektoratu ZUS we Włocławku, Pl. Wolności 18/19, w zakres której wchodzą: a) roboty demontażowe instalacji grzewczej, b) przebudowa instalacji grzewczej, c) roboty budowlane po przebudowie instalacji grzewczej. 2. Instalacje C.O. należy wykonać z rur stalowych zewnętrznie cynkowanych galwanicznie o połączeniach zaciskowych pomiędzy rurami systemowymi. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Całkowita wartość zamówienia - poniżej równowartości 133 tys. Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) W okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w budynkach o kubaturze nie mniejszej niż 10.000m3, wykonali z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia polegające na: wykonaniu bądź remoncie bądź modernizacji, instalacji C.O. w technologii rur stalowych łączonych zaciskowo. 2) Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń C.O., wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, - wykazu wykonanych zamówień, - dokumentu potwierdzającego, że zamówienia wymienione w wykazie wykonanych zamówień zostały zrealizowane z należytą starannością, - wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie, - dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń C.O. oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby samorządu zawodowego, przez co najmniej jedną osobę spośród osób, które będą wykonywać zamówienie. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego z ofertą: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 3 Ustawy; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie dostarczą Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Wykazu wykonanych zamówień. 3. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w wykazie wykonanych zamówień zostały zrealizowane z należytą starannością, 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń C.O. oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby samorządu zawodowego, przez co najmniej jedną osobę spośród osób, które będą wykonywać zamówienie. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 3 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odbierać także osobiście w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33/39 , piętro III , pok. nr 325 w godzinach od 7:00 do 15:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń - piętro III, pok. nr 325..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.08.2008 r., o godz. 11:05 w siedzibie Zamawiającego w Toruniu przy ul. Mickiewicza 33/39, 87-100 Toruń - piętro III, pok. nr 325. 2. Osoby upoważnione do kontaktów: Maria Kowalska - Samodzielny Referat Zamówień Publicznych w O/ZUS w Toruniu, ul. Mickiewicza 33/39, piętro III, pok. nr 325, tel. (056) 61 09 464, faks (056) 61 09 496.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.