To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-21
Horyniec-Zdrój: 1. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ BOCZNA DROGI POWIATOWEJ HORYNIEC - ZDRÓJ - NOWE BRUSNO W MIEJSC. ŚWIDNICA DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 54 KM 0 + 000 - KM 0 + 600
2. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR G005055R W MIEJSC. NOWINY HORYNIECKIE KM 0 + 000 - KM 0 + 465 ETAP I
Numer ogłoszenia: 170886 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141928 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój, Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313455, faks 016 6313455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ BOCZNA DROGI POWIATOWEJ HORYNIEC - ZDRÓJ - NOWE BRUSNO W MIEJSC. ŚWIDNICA DZIAŁKA NR EWIDENCYJNY 54 KM 0 + 000 - KM 0 + 600 2. PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR G005055R W MIEJSC. NOWINY HORYNIECKIE KM 0 + 000 - KM 0 + 465 ETAP I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Zadanie 1. Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000: krawędź skrzyżowania z drogą powiatową 1662R Nowe Brusno - Horyniec - Zdrój - KPO km 0 + 600: za istniejącym zjazdem do posesji str. L Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój, przed rozpoczęciem robót wykonawca powinien wyznaczyć granice pasa drogowego działka nr ewidencyjny 54. Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącej nawierzchni uwzględniając spadki podłużne i poprzeczne, oraz odprowadzenie wód z nawierzchni. Spadki podłużne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. W związku z tym, że istniejąca nawierzchnia posiada nienormatywne spadki przed wykonaniem zasadniczej warstwy wzmocnienia należy wykonać profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem, następnie wzmocnienie z tłucznia i warstwy bitumiczne. Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu, spadek jezdni daszkowy na odcinku prostym 2%. Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni km 0 + 000 - km 0 + 030 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni km 0 + 030 - km 0 + 500 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Konstrukcja wzmocnienia nawierzchni km 0 + 500 - km 0 + 600 - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 15cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/40 - profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Konstrukcja uzupełnienia ubytków km 0 + 030 - km 0 + 075 str. L i km 0 + 075 - km 0 + 500 str. L i P - 3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego KR 1-2 - 5cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 - 7cm dolna warstwa nawierzchni z tłucznia kamiennego 20/40 - 7cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa sortowanego 0/63 - 20cm warstwa odsączająca z piasku NAWIERZCHNIA ZJAZDÓW - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 Uwaga: W związku z istniejącym przebiegiem drogi i małym natężeniem ruchu można wykonać projektowaną nawierzchnię bitumiczną w dwóch etapach tzn. 1 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 6cm + wzmocnienie 2 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 3cm Wody powierzchniowe odprowadzane będą z nawierzchni za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych w istniejący teren. W związku ze złym usytuowaniem istniejącego zjazdu na drogę należy wykonać następujące roboty: - km 0 + 003 dołożenie do istniejącego przepustu str. L 5mb rur fi 50 ma ławie z pospółki gr. 15cm z przełożeniem istniejącego murka czołowego betonowego prefabrykowanego W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty. - odmulenie rowu km 0 + 000 - km 0 + 050 str. L Wykonując odmulenie istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. Szerokość dna rowu 40cm, nachylenie skarp od 1 : 1.5 d o 1 : 1 Zadanie 2. Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000: skrzyżowanie z drogą powiatową Horyniec Zdrój - Nowiny Horynieckie - KPO km 0 + 465: za istniejącym zjazdem do posesji str. L Projektowana droga znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój, przed rozpoczęciem robót wykonawca powinien wyznaczyć granice pasa drogowego działka nr ewidencyjny 419/1. Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu, spadek jezdni daszkowy na odcinku prostym 2%. km 0 + 000 - km 0 + 465 - 6cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 3cm warstwa profilowa z betonu asfaltowego KR 1-2 Uzupełnienie ubytków str. L i P km 0 + 000 - km 0 + 465 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 Nawierzchnia azylu przystankowego km 0 + 342 str. P - 6cm kostka wibroprasowana typ Holland lub równoważna szara - 5cm podsypka cementowo - piaskowa 1 : 4 - 7cm górna warstwa nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 10cm warstwa odsączająca z piasku NAWIERZCHNIA ZJAZDÓW - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego KR 1-2 - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do pól i posesji.. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. W/w zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na odbudowie ich części przelotowych i wykonaniu nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 40 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych na ławie z pospółki gr. 10cm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o. o., Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 307317,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243671,39
Oferta z najniższą ceną: 243671,39 / Oferta z najwyższą ceną: 274267,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI HORYNIEC-ZDRÓJ
więcej: przetargi HORYNIEC-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.