Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-24
Suwałki: Dostawa płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 170900 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, fax 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płynów infuzyjnych dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - AQuA pro inj. Zadanie nr 2 - Dekstran płyn 6 % i 10 % Zadanie nr 3 - Glucosum 5 %, 10% i 20% Zadanie nr 4 - Hydroksyetyloskrobia płyn 6% i 10 % Zadanie nr 5 - Mannitol inj. 20% Zadanie nr 6 - Natrium chloratum inj. 0,9% Zadanie nr 7 - Płyn pediatryczny Zadanie nr 8 - Płyn Sol Ringeri Zadanie nr 9 - Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny Zadanie nr 10 - Metronidazol płyn 5% Zadanie nr 11 - Glucosum 10% inj., 5% w but. stojących, Natrium chloratum 0,9%inj. w but. stojących, przyrząd do aspirowania leków o płynów z opakowań zbiorczych Zadanie nr 12 - Krótki kolec przlewowy sterylny, nasadka sterylna j. u. na butelkę, przyrząd sterylny j.u. do zabezpieczania portu butelki typu Ecopack.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości dla danej pozycji pakietu, dla której Wykonawca składa ofertę. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 7.336,00 zł, a dla ofert częściowych: Zadanie nr 1 -194,00 zł Zadanie nr 2 - 74,00 zł Zadanie nr 3 - 803,00 zł Zadanie nr 4 - 184,00 zł Zadanie nr 5 - 565,00 zł Zadanie nr 6 - 3.142,00 zł Zadanie nr 7- 74,00 zł Zadanie nr 8 -79,00 zł Zadanie nr 9 - 556,00 zł Zadanie nr 10 - 405,00 zł Zadanie nr 11-1.211,00 zł Zadanie nr 12 - 49,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2) aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, Dział Zamówień Publicznych ul Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego, ul Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Aqua pro inj. 250 ml fl. opak 2 300 2/ Aqua pro inj. 500 ml fl. opak 4 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Dekstran 70 000 płyn 6 % 500 ml opak 40 2/ Dekstran 40 000 płyn 10 % 250 ml opak 30 3/ Dekstran 40 000 płyn 10 % 500 ml opak 90.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Glucosum 5% inj. 250 ml fl. plastik opak 2 500 2/ Glucosum 5 % 500 ml fl. plastik opak 14 000 3/ Glucosum inj. 10 % 500 ml fl. plastik opak 2 300 4/ Glucosum inj. 20 % 500 ml fl. plastik opak 30 5/ Glucosum inj. 5 % et natrium chloratum 0,9 % inj. 2:1 500 ml opak 2 600 6/ Glucosum 5 % et natrium chloratum 0,9 % inj. 1:1 250 ml opak 400 7/ Glucosum inj. 5 % et natrium chloratum 0,9 % inj. 1 : 1 500 ml opak 750 8/ Glucosum inj. 5 % et atrium Chloratum 0,9 % inj. 2 : 1 250 ml opak 3 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Hydroksyetyloskrobia płyn 6% 500 ml opak. plastykowe opak 80 2/ Hydroksyetyloskrobia płyn 10% 500 ml opakow. Plastyk. Opak. 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Mannitol inj. 20 % 100 ml opak 4 500 2/ Mannitol inj. 20 % 250 ml opak 1 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 100 ml fl. plastik opak. 35 000 2/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 250 ml fl. plastik opak 23 000 3/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 500 ml fl. plastik opak 52 000 4/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 1000 ml worek opak 400 5/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 3000 ml worek opak 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Płyn pediatryczny 250 ml fl. plastik opak 1 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Płyn Sol. Ringeri 250 ml fl. plastik opak 20 2/ Płyn Sol. Ringeri 500 ml fl. plastik opak 2 200 3/ Płyn Sol. Ringeri lactate 500 ml fl. plastik opak 60.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny 500 ml fl. plastik opak 19 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Metronidazol płyn 5 % 100 ml opak 5 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Glucosum 10% inj. 500 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami jednakowej wielkości Opak. 1 600 2/ Glucosum inj. 5 % 250 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami jednakowej wielkości opak 1 200 3/ Glucosum inj. 5 % 500 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami jednakowej wielkości opak 2 400 4/ Natrium chloratum 0,9 % inj. 100 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami jednakowej wielkości opak 2 000 5/ Natrium chloratum 0,9% inj. 250 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami jednakowej wielkości Opak. 8 000 6/ Natrium chloratum inj. 0,9 % 500 ml but. stojąca z dwoma niezależnymi jałowymi portami jednakowej wielkości opak 12 000 7/ Przyrząd do aspirowania leków i płynów z opakowań zbiorczych, z filtrem p/ bakteryjnym 0,45 µm z możliwością stosowania przez 24 h, sterylny, posiadający zastawkę bezzwrotną, zapobiegającą przypadkowemu wydostawaniu się leku na zewnątrz, kompatybilny z opakowaniem płynów w pozycjach: 1,2, 3, 4, 5, 6 sztuk 3 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Krótki kolec przelewowy sterylny, jednorazowego użytku umożliwiający przelewanie w bezpieczny sposób płynu z fiolek typu Transofix sztuk 1 000 2/ Nasadka sterylna jednorazowego użytku na butelkę umożliwiająca bezpośrednie przeniesienie leku z folki do pojemnika, umożliwiając bezpieczne przygotowanie leku typu Ecoflac mix sztuk 1 000 3/ Przyrząd sterylny, jednorazowego użytku do zabezpieczenia portu butelki typu Ecopack sztuk 1 000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.