eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług telefonicznych i przesyłu danych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Warszawa: Świadczenie usług telefonicznych i przesyłu danych
Numer ogłoszenia: 170953 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 127503 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8269192, 5560362, fax 022 8286752.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych i przesyłu danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych polegających na: 1.Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci dwóch dużych traktów ISDN PRA (30B + D) w budynku przy Pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. 2.Świadczeniu usług telefonicznych poprzez prefiks w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów etc. w naliczaniu sekundowym generowanych z siedziby zamawiającego. W przypadku realizowania połączeń do sieci komórkowych Zamawiający wymaga działającej usługi identyfikacji numerów (CLIP). 3.Świadczeniu usług faksowych. 4.Ograniczeniu ruchu wyjściowego polegającego na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np. połączeń międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowej, zaczynających się na 0-700, itp. 5.Realizacja połączeń wewnętrznych w budynku Zamawiającego w oparciu o bezpłatną usługę. 6.Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego wynosi obecnie około 40000 minut rozkłada się w sposób następujący: - 45 % połączeń lokalnych i strefowych, - 30 % połączeń do sieci komórkowych, - 20 % połączeń międzystrefowych (międzymiastowe), - 3 % połączeń międzynarodowych (głównie Francja, Belgia, Niemcy, Wielka Brytania, Węgry, Ukraina, Holandia, Słowacja, Włochy, Norwegia, USA/Kanada) - 2 % połączeń innych. 7.Zamawiający posiada własną centralę telefoniczną typ SIEMENS HICOM 300, do której podłączone są obecnie 2 trakty ISDN PRA (30 B+D) od operatora NETIA S.A. o zakresie numeracji DDI od 022 556 00 - 22 556 09 99. Łącze abonenckie: 22 55 60 000. 8.Wymagania: a)Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. b)Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerw w pracy), zgodnie z art. 71ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz §6 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 01.03.2006 r. (Dz. U. Nr 42 poz. 290) w sprawie warunków korzystania z uprawnień publicznych sieci telefonicznych. c)Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego. d)Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne. e)Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń. f)Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych pełne zestawienie bilingowe. Dopuszczalne jest udostępnienie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. g)Zamawiający ma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75259,72 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Call Center Poland S.A., ul.Marynarska 11, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2280,00 zł; 0,02 zł; 0,02 zł; 0,34 zł; 0,05 zł
  • Oferta z najniższą ceną: 2280,00 zł; 0,02 zł; 0,02 zł; 0,34 zł; 0,05 zł / oferta z najwyższą ceną: 2500,00 zł; 0,06 zł; 0,17 zł; 0,42 zł; 0,50 zł
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.