eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceBudowa kanalizacji deszczowej w ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej w Poddębicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Poddębice: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 170976 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Poddębic, ul. Łódzka 17/21/105, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043/678-44-66, 678-25-80, fax 043 6783995.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.poddebice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej w Poddębicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy kanalizacji deszczowej w ulicy Parzęczewskiej, ul. Szkolnej i ul. Spacerowej w Poddębicach Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto roboty drogowe i obsługę geodezyjną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają kosztorysy nakładcze oraz dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ Zamówienie nie obejmuje opłat za zajęcie pasa drogowego. Ulice zarządzane są przez Powiat Poddębicki i Gminę Poddębice. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac zobowiązany jest do przedłożenia zatwierdzonego przez Starostę Poddębickiego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców w zakresie robót drogowych. W takim przypadku wymagane jest podanie w Formularzu oferty nazw firm oraz zakresu robót powierzonych podwykonawcom do wykonania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie budowy kanalizacji i robót drogowych oraz są członkami okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa, 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Udzielą min. 36 miesięcznej gwarancji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) kosztorysy ofertowe przygotowane na podstawie kosztorysów nakładczych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2., 5) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że Wykonawca ma zabezpieczone środki na realizację zamówienia. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i ewentualny podwykonawca, przewidzianych do wykonania zamówienia wraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci kanalizacyjnych i robót drogowych oraz posiadającymi dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia 7) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakimi dysponuje Wykonawca i ewentualny podwykonawca. Wykonawca i ewentualny podwykonawca muszą dysponować conajmniej: -koparką, spycharką lub koparko-spycharką, -ubijakiem spalinowym, -pompą spalinową, -samochodem dostawczym. 8) polisę oc , 9) zaakceptowany projekt umowy, 10) oświadczenie o współpracy. Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie zamiar powierzenia podwykonawcy zakresu przewidzianych do wykonania robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-gmina.poddebice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Poddębicach,ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Poddębicach, ul. Łódzka 17/21 99-200 Poddębice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.